Sunday, March 10, 2013

Just one day.

Když jsem v pátek zjistila, že mám na poště další balíček tak mě to nenechalo a v sobotu dopoledne jsem si pro něj zašla. Čekala jsem právě tento náramek, který mě mile překvapil. Vypadá stejně jako na stránkách kde jsem si ho vybrala. Není vůbec těžky takže ho mám na ruce celý den. Mám ráda kombinaci zlatá a stříbrná je to pro mě neobvyklé, takže právě pro to i zlaté cvočky na límečky a stříbrné na botách. Náramek mám ze stránky sperky-365.cz a jsem moc spokojená. Konkrétně je to tento.







 jeans-vietnamci, shirt-broadway, sweater-american apparel, shoes-ccc, bracelet-šperky 365

54 comments:

  1. Závidím ti jak rychle ti rostou vlasy:O:) Vypadáš s něma o hodně starší:)) Ty boty, košile a ty prostě dokonalé!:)

    ReplyDelete
  2. Ten náramek je krásný!! Ten outfit je jednoduše dokonalý;) taky se mi líbí stříbrné a zlaté cvočky dohromady

    ReplyDelete
  3. miluju tuhle kombinaci!
    jsi prostě dokonalá:)

    ReplyDelete
  4. Wow, je to krása:'O Ten náramek je dokonalý<3

    ReplyDelete
  5. vlasy a super outfit.

    ReplyDelete
  6. maas dokonalý vlasy!<3 Tuhle tvoji kosili miluju) Krásnej outfit!:)

    ReplyDelete
  7. teď máš ty vlasy vážně skvělé!

    ReplyDelete
  8. Krásný :) Jak to děláš, že máš tak božský vlasy? :)

    ReplyDelete
  9. everything you do is so good.

    ReplyDelete
  10. ako to robíš,že máš stále také nádherné vlasy? nádherné fotky aj outfit

    ReplyDelete
  11. krasa ;))) uuuplne mam "crush" na tvoje vlasy :D

    ReplyDelete
  12. vau pekné :)

    ReplyDelete
  13. no já teda kukám na ty kalhoty, podobné bych potřebovala! :) btw. právě mám na blogu soutěž o autorská trička, kdybys měla chut se zúčastnit, jsi vítána :)

    ReplyDelete
  14. Skvělý outfit!!:)

    ReplyDelete
  15. nemáš obarvené vlasy? přijdou mi tmavší :)
    jinak dnešní outfit se ti opravdu moc povedl!

    ReplyDelete
  16. náramok ti pristane! :) a ty si krásna

    ReplyDelete
  17. moc pěkné, náramek je krásný :-)

    ReplyDelete
  18. ty boty jsou skvělé :)

    ReplyDelete
  19. krásný outfit, a krásné fotky!

    ReplyDelete
  20. Máš krásne vlasy a náramok je super ! :)

    ReplyDelete
  21. Strašně se mi líbí kombinace košile a svetru!

    ReplyDelete
  22. máš nádherné vlasy aj outfit :) ten náramok je super!

    ReplyDelete
  23. ach ! nádhera :)

    ReplyDelete
  24. haha ty jsi taky maličká jako já :)

    ReplyDelete
  25. pekný je :) akurát dnes som mala na sebe presne tieto topánky len v červenom a strašne ma v nich boleli nohy, aj teba? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já je právě mám ráda, protože jsou pohodlné, mě vůbec nebolí a nosím je často :)

      Delete
  26. ta košile vypadá skvěle! :) líbí se mi ten detail s límečkem! :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  27. Ta košile je úžasná! Opět ti to moc sluší, vlasy které máš momentálně se mi na tobě líbí asi víc než kdy jindy <3

    ReplyDelete
  28. Ty vlasy máš prostě dokonalé! <3

    ReplyDelete
  29. LOVE your sneakers dear!!! Cute outfit!!!

    *See you soon on my blog.
    ABSOkisses!!!
    Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of S.XIX

    ReplyDelete
  30. Ty boty jsou dokonalé!

    ReplyDelete
  31. Ty jo máš tu fakt krásný vlasy!

    ReplyDelete
  32. ty tenisky jsou super! vsichni je nosi, tak se mi zacinaj libit vic a vic.)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  33. jak je ten křížeček malý, tak je ten náramek tak roztomilý :) krásný

    ReplyDelete
  34. Krááásný outfit :-) Ta košile je super :-)

    ReplyDelete
  35. ten náramok mi príde taký normálny, ale máš krásne vlasy, celá si krásna a fotky super :)

    ReplyDelete
  36. nechaj si narásť dlhé vlasy ...moc ti to pristane krásko ...určite i dlhšie než máš teraz pokiaľ máš na to nervy :)

    ReplyDelete
  37. Verr14:23

    Nech si ti vlasy takhle, moc se mi líbí, rychle ti rostou :o. Bereš nějaké vitamíny na vlasy? Chtěla bych.

    ReplyDelete
    Replies
    1. neberu vůbec nic, mě rostly vždycky rychle :)
      jednou jsem zkoušela biosil, ale moc teda nepomáhal

      Delete
  38. si nádherná :) tie tvoje vlasy by som hneď brala

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  39. Ty vlasy máš fakt krásné, už sis zkoušela pěšinku uprostřed? Tvému obličeji by určitě slušela :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. měla jsem ji tak rok zpátky a žádná velká senzace podívej se někdy kolem dubna nebo tak, mě se to moc nelíbilo, hlavně mám takový problém, že mi rostou vlasy na jedné strašně jakoby "ulízlé" a to nejde přečesat :D

      Delete
  40. Máš dokonalé vlasy :)))

    ReplyDelete
  41. Ten náramek je nádherný! A celkově máš super outfit! Úplně jsem se do něj zamilovala! :3

    ReplyDelete
  42. Náramok je moc pekný! :) A kombinácia svetríku s košeľou moja top! Skvelé :)

    ReplyDelete
  43. Náramok je veľmi pekný. A kombinácia svetríku s košeľou moja top! :) Skvelé!

    ReplyDelete
  44. Moc ti to sluší, náramek se poved .)
    Tínka

    ReplyDelete
  45. Já ti ty vlasy ustříhnu! :D

    ReplyDelete
  46. Tady máš super háro :D♥

    ReplyDelete
  47. Wau super outfit :)))

    http://luciapodmanicka.blogspot.sk/?m=1

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.