Tuesday, March 26, 2013

Just everything ordinary.

 Po týdnu mám pro vás další random fotky, které jsem v podstatě zámerně nafotila. Většinou jsou to obyčejné věci, které jsem jen tak zachytila, ale najdete tam i malý "new in". Zrovna včera přijela mamka s oblečením od tety, tak jsem byla nadšená. Nakonec mi do skříně přibyla nová džínová bundička a košile, která je pro mě jako stvořená. Nakonec jedny tenisky, ty se budou určitě na jaře hodit i v léte.
po delší době drdol
nejlepší pomazánka ever!

domácí tiramisu, poprvé jsem ho dělala sama
bez makeupu
džínová bundička a tenisky
smažili jsme s taťkou koblížky
nejpohodlnější košile, byla ještě s cedulkou z lindexu
večeře, líbily se mi ty barvy cibulky
možná je začnu i někdy nosit, docela se mi zalíbily
bráchovy ocásky, moje už visí
dárky od rodičů na narozeniny
sobotní večeře byla nejlepší!
nějaký ten portrét
na doma jsou stejně nejlepší!
učíme se geometrii s pikaem

59 comments:

  1. Super random, na všetkých fotkách si kočka :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  2. Pání , jsi krásná bez make-upu ! Vypadáš stokrát líp než já s make-upem .. ! :D Jakto ? :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. skvělé fotky! :) a i bez make-upu vypadáš báječně, fakt ti závidím!..

    ReplyDelete
  4. na prvej fotke si krásna! :)

    http://flying-in-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. super fotky! :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Anonymous17:59

    Wooow! bez makeupu vypadáš uplně úžasně!! :O

    ReplyDelete
  7. božííí!♥♥♥

    ReplyDelete
  8. ten náhrdelník je úžasný :)

    ReplyDelete
  9. Jůů, super nejbožejší fotky! A ten zlatý 'řetěz' - Nádhera! A moc se mi líbí ta košile .. :)

    ReplyDelete
  10. You're so beautiful! :) I always like your random pictures. Tiramisu looks so yummy! ^^ Kisses.
    http://50mmodreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ta košile je dokonalá, mnami tiramisu <33

    ReplyDelete
  12. miluju random posty!
    máš krásný fotky! :-))

    T.

    ReplyDelete
  13. ty pruhované kalhoty jsou skvělé! odkud je máš? :) také takové sháním :)

    ReplyDelete
  14. legíny sú dokonalé a darčeky tiež :)

    ReplyDelete
  15. koblííížcíí ^^ :D
    Z toho náhrdelníky nemůžu ♥

    ReplyDelete
  16. ta košile je nej, já dneska koupila v sekáči Only džínovou vestu za 80kč ještě s cedulkou:D
    kde se dají sehnat ty ocásky?:)

    ReplyDelete
  17. krásne fotky, oblečenie.. A nenamaľovaná si taktiež krásna! všetko top!
    smiem sa spýtať, nevieš odkiaľ máš tie nohavice? :O sú dokonalé!
    http://pepalaaaand.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. košeľa vyzerá vážne dobre :)

    ReplyDelete
  19. ta košile je vážně perfektní! opožděně přeju všechno nejlepší :) a jsi krásná i bez make-upu :)

    ReplyDelete
  20. Tiramisu vypadá luxusně, koblížci sice nenakynuli, ale tak, napoprvé supr! A ten new in, paráda ♥

    ReplyDelete
  21. drdol ti veľmi pristane! a yummi yummi tiramisu^^

    ReplyDelete
  22. Super random :) .. mm pikao forever ! :D Veľmi pekné veci ;)

    ReplyDelete
  23. no, tak ta košile je skvělá, ale ty kalhoty!!!! Už strašně dlouho se po nich sháním, jsou úplně boží!♥

    ReplyDelete
  24. taky mám novou denim bundu a jsem nejšťastnější!
    super fotky:)

    ReplyDelete
  25. Na první fotce ti to sluší :) Super náhrdelník, který si dostala. Koblihy bych si hned dala! A náušnice jsou nádherné. :)

    ReplyDelete
  26. vydarený random.. a aj bez make upu si krásna :))

    http://catherinestyl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. na chlup stejný koblihy dělá babička..vždycky se jich hrozně přejím :D

    ReplyDelete
  28. Ten náhrdelník mám také, ale z primarku.:)

    ReplyDelete
  29. Strašne krásna si nenamaľovaná!!!

    ReplyDelete
  30. Anonymous20:05

    krásne fotky :) upravuješ ich niekde ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, většinou ve photoscapu :)

      Delete
  31. bomba! ta košile je úžasná :)

    ReplyDelete
  32. na té první fotce ti to moc sluší !:) a máš perfektní pleť

    ReplyDelete
  33. páni, vypadáš moc pěkně i bez makeupu! :)

    ReplyDelete
  34. Ta košeľa je boží!:3

    ReplyDelete
  35. Ta košile je super!
    A bez make upu jsi stejně krásná jako s ním.. Jak to? :D

    ReplyDelete
  36. miluju fotky jidla!mnam to tiramisu
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  37. Chci vypadat jako ty bez make up mužu se zeptat co používáš za kosmetiku?? Jinak ty pruhované kalhoty jsou skvěle!!

    ReplyDelete
  38. Ani nevíš, kolika fotkama jsi mi udělala chutě!

    ReplyDelete
  39. random články jsou stejně ze všech článků nejlepší :))♥♥ s tím jídlem mi uplně naháníš sliny ''))♥♥ dala bych si všechno :D:D

    ReplyDelete
  40. Boží! Ta košile <3

    ReplyDelete
  41. Já tak miluju tvoje fotky <3! Všude ti to sluší, i nenamalované. A drdol nos určitě častěji ;-)

    ReplyDelete
  42. Miluju kalhoty s černobílým proužkem! :)

    ReplyDelete
  43. tá košeľa je úžasná :)

    ReplyDelete
  44. náhrdelník je suprový ! Kalhoty ještě lepší a košile nejlepší !♥

    ReplyDelete
  45. krásný fotky! :)

    ReplyDelete
  46. i bez make-upu jsi naprosto nádherná!;)

    ReplyDelete
  47. na té první fotce ti to šíleně sekne ;)

    ReplyDelete
  48. Ty si taká krásna! :) aj bez make-upu, úplne prirodzená :). a máš pekné legíny! :D

    ReplyDelete
  49. Krásné fotky! A bez make-upu ti to také moc sluší!
    Legíny dokonalost a pikao mňam! :D

    ReplyDelete
  50. Tu nutellu z ikea vidím poprvé:O to musím vyzkoušet!jinak všechny fotky jsou moc pěkné:)

    ReplyDelete
  51. Ty proužkovaný kalhoty jsou perfektníííí ♥

    ReplyDelete
  52. ty dárky jsou boží, fotka s koblížkama mnam,cítím tu vůni i přes ten net.:D
    a ta košile je užasná :)

    ReplyDelete
  53. tu pomazánku musím v Ikee příště taky ulovit :) ten drdol Ti moc sluší, Peťul.

    ReplyDelete
  54. děvče zlatý, Tebe já naprosto žeru :)♥ připadáš mi ze všech blogerek nejvíc originální a svá :)
    A mimochodem - nenamalovaná vypadáš úžasně!!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.