Friday, March 22, 2013

Galaxy friday.

Po týdnu se ozývám konečně s outfitem. Dneska odpoledne jsem si byla pro balíček a strašně jsem se těšila až vám ukážu obsah. Galaxy postisk teď vidíte úplně všude a já jsem vždycky byla fascinována tím jak vypadá a teď jsem si splnila takový malý sen spíš přání jedny legíny si pořídit. Vybrala jsem si schvaálně ty hodně barevné jsou pro mě nejzajímavější a nejzábavnější. Fotky jsou dnes tak trochu jiné, každopádně doufám, že se vám budou líbit.










leggings-chicnova, bracelet-chicnova, creepers-asos, sweater-secondhand

51 comments:

  1. legíny aj outfit sú super s fotkami :)

    ReplyDelete
  2. legíny sú úžasné,tiež je to môj malý sen :))

    ReplyDelete
  3. skvely leginy! Libi se mi mnohem vic nez ty klasicky latkovy( co mam i ja:D)

    ReplyDelete
  4. tak ty jsou uplně nejlepší jaké jsem kdy viděla!!!

    ReplyDelete
  5. ty legíny jsou bomba :)

    ReplyDelete
  6. já tohle nemám moc ráda. :/:)

    ReplyDelete
  7. neskutečně ti to sluší a legíny jsuo super:)

    ReplyDelete
  8. Amazing outfit! :) I love your leggings.
    http://50mmodreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super, miluju galaxy potisky!

    ReplyDelete
  10. Vypadáš sůůpr <3

    ReplyDelete
  11. tak ty jsou neskutečně boží!! začínám o nich uvažovat taky:)

    ReplyDelete
  12. tak ty sou fakt boží! a máš zase krásný fotky na kterých ti to neuvěřitelně sluší!

    T.

    ReplyDelete
  13. nechceš je zkombinovat do celočerného outfitu, že by to ty legíny jen rozbily? to by bylo super! :) mně osobně se galaxy potisk moc líbí, ale na mně prostě ne :D nevím, čím to.

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky by se mi to spíše líbilo tak jak říká Nikol. :) ale legíny samo o sobě perfektní!

      Delete
    2. přesně tak jsem to chtěla, ale ehm nemám žádný černý vršek :D

      Delete
    3. určitě by se něco černého našlo :) ale pokud ne, tak napravit, bude to fakt super :)

      Delete
  14. sluší ti to! :) ten galaxy potisk <33

    ReplyDelete
  15. Na nikom jiném by se mi to nelíbilo, jak se mi to líbí na Tobě!
    A třeba příště s černou ještě lepší :)

    ReplyDelete
  16. tak ty leginy jsou skvělý, jsou takové originální, i když je teď vesmír všude :)
    a máš super vlasy :)

    ReplyDelete
  17. Óóó! Jsou úžasný! Taky miluju galaxy vzor! :)

    ReplyDelete
  18. S tou zelenou je to takové zvláštní, neříkám, že nehezké, ale s černou si to dokážu představit daleko více :)

    ReplyDelete
  19. Hezké legíny! :-) A nezašpinila sis je když si seděla na té zemi?! Vypadá to že je tam hodně blata okolo :-D :-D

    ReplyDelete
  20. Anonymous21:26

    Cameltoe trosku:D a mě pripada, ze to zelený se k tomu absolutne nehodí. Můj názor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. chápu to taky by se mi líbily víc s jinou tmavší barvou jako černou co tady zmiňují až si něco takového pořídím určitě tuhle kombinaci uvidíte :)

      Delete
  21. mne se galaxy potisk libi na vecech nez na obleceni, ale tyhle leginy jsou fajn aslusi ti:)asi bych si ji poridila,kdybych na to mela nohy.

    ReplyDelete
  22. vypadá to úžasně!

    ReplyDelete
  23. ty legíny jsou zajímavé;)

    ReplyDelete
  24. No je to prostě dokonalý! :)

    ReplyDelete
  25. Anonymous23:01

    Kde jsi je sehnala? :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to napsané dole pod fotkama :)

      Delete
  26. awwwwwwwwwww ty jsou dokonalé :OOOO!!♥♥

    ReplyDelete
  27. Anonymous00:06

    Hrozně miluju galaxy potisk ať už na tričkách, mikinách nebo legínách, je prostě skvělý :)) Legíny sice moc nemusím, protože se hrozně "zařezávají" ehm.. do určitých partií a vypadá to vážně divně jako u té třetí fotky :D

    ReplyDelete
  28. super potisk ;) já se ke galaxy ještě úplně nerozhoupala, moc se mi nehodí ke stylu, ale tobě moc sluší ;)

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  29. wau tak to je úžasné!:) ale asi bych zvolila nějaký modrý svetr - miluju modrou a nesnáším zelenou :D ale tobě to moc sluší!:)

    ReplyDelete
  30. ty boty,to triko, ty legíny :O můj bože ono je to celé dokonalé :O
    povedl se ti (y) hned bych si ho vzala :)

    ReplyDelete
  31. Úžasný outfit!

    ReplyDelete
  32. Hí! Tie sú super :O

    ReplyDelete
  33. Galaxy legíny se mi taky strašně líbí <3 Skvělý outfit, fotky mi připadají krásné, hlavně se mi zamlouvají ty s nohama dopředu :)

    ReplyDelete
  34. Ty seš strašně krásná! :)

    http://insidemyworld41.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  35. legíny jsou suprové, sluší ti to víc a víc! :)

    ReplyDelete
  36. Prekrásne sú :) Veľmi ti to pristane :)

    ReplyDelete
  37. nádherné fotky:3

    ReplyDelete
  38. Jsi krásná a máš krásné fotky i outfity a tyhle legíny jsou boží , ale jak už někteří zmiňovali , moc mi tam nesedí ten svetr , ale samozřejmě je to tvoje věc s čím si to kombinuješ a já taky celkem ráda kombinuju nekombinovatelné .. ;)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  39. Prepáč no moc sa mi to dohromady nepáči. V každom prípade fotky sú zaujímavé. Aj ja zbožňujem galaxy potlač, ale legíny mi všade prídu strašne drahé. Tie tvoje sú super.

    ReplyDelete
  40. Legíny jsou naprosto skvělé :) V.

    ReplyDelete
  41. Krása!! <3 Jsi vážně nádherná! Já si galaxy legíny chtěla pořídit už věčnost, měla jsem jedny vyhlédnuté na romwe a včera jsem na podobné narazila v H&M!! Navíc o polovinu levnější.. Samozřejmě už je mám ve skříni.. :D :)

    ReplyDelete
  42. super az na tu buchticku :D

    ReplyDelete
  43. Anonymous19:57

    Skvele fotky, uzasne leginy

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.