Saturday, March 2, 2013

February random.

Taky vám konečně ukážu random fotky z února nasbíralo se jich vážně hodně a některé z nich jste mohli vidět i na instagramu kam sem tam nějaké přidám jak z mobilu tak z foťáku. Pospisky si můžete přečíst pod fotkama.
 dělala jsem bráchovi domácí hamburger, tak rochu jinak

 detail košile, kterou mám teď nejraději


 bez Jacka už nikdy!
 guns n roses, teď jen na doma, ale v létě bude super!

 sobota když jsme sami doma
 neděle když taťka peče
 se školou do divadla poprvé
 a se školou do divadla podruhé
 zlaté cvočky a ostny <3
 můj pelech, nejlepší ikea povlečení ever!
 PLL plus kafe a tři čokobanánky
 dobrá závislost
 nejlepší a nepoužitelnější prstýnky
 pekla jsem bratrovi svačinku
 hruškový frgál
 připadám si jak sněhurka
 jedna z mnoha co se mi zalíbila
 barvíme zadní stranu hlavy!
outfit post

69 comments:

  1. jsi roztomilá:) random fotky jsou super! to jídlo hlavně :X :D

    ReplyDelete
  2. Aaah, ta košile je tak úžasná!
    Prosím, staň se mojí sestrou a taky mi něco uvař/upeč :D
    Mimochodem, outfit do divadla byl moc pěkný:)

    ReplyDelete
  3. Moc krásné fotky :) Radost se na ně dívat :) A ty mňamky, hamburger ve tvém podání bych si hned dala :)

    ReplyDelete
  4. Krásnéé! Tvůj brácha se vážně má - taky bych chtěla doma takovou sestru, co vaří a peče :D U nás platí - co si neuděláš, to nemáš :'D
    A uplně nejkrásnější je kombinace té ocvočkovené košile a ostnatého náhrdelníku .. Zamilovala jsem se <3 :D
    PLL is the best one! Asi mám stejnej tablet :DD

    ReplyDelete
  5. nádherné fotky! ten hamburger,mmm vyzerá chutne :) outfit do divadla krásny,strašne ti to pristane,a na tej jednej fotke ako snehulienka pripadáš aj mne :)

    ReplyDelete
  6. úžasné fotky !!! ♥♥ čím dál lepší a lepší :) ten hamburger ? mnam ♥

    ReplyDelete
  7. na fotce kde si připadáš jako sněhurka ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  8. úžasné fotky!! A PLL+kafe je nejlepší!:))

    ReplyDelete
  9. nádherný fotky!:)

    ReplyDelete
  10. Jsi na bráchu nějak moc hodná, ne? :D
    Jinak krásné fotky, ten outfit do divadla jse super a na 16. fotce vypadáš naprosto skvěle:))

    ReplyDelete
  11. zasne fotky :)

    pozyvam ta na moj blog,prebieha aj giveaway :))


    http://eeverywomen.blogspot.sk/ novy blog

    ReplyDelete
  12. Miluji tvé fotky! :) Boží :)

    ReplyDelete
  13. nejdokonalejší random!!
    co řikal brácha na burger? :)
    jinak máš nádhernou košili a na všech fotkách Ti to děsně sluší :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo byl nadšený, už jsem ho dělala víckrát :)

      Delete
  14. mmmm ten hamburger! príď aj mne navariť a urobiť raňajky ;-D inak krásne fotky

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. do divadla si sa krásne nahodila a tie prstienky ... nadhera

    ReplyDelete
  16. krásné fotky! :-)
    máš nádhernou košili a to jídlo vypadá báječně, hlavně ten burgr♥

    T.

    ReplyDelete
  17. Luxusní fotky :-) Hned bych si dala ten hambáč :D

    ReplyDelete
  18. nektery jsou moc hezky :)

    ReplyDelete
  19. Anonymous17:56

    JSI SNĚHURKA ♥

    ReplyDelete
  20. Krásný fotky ! Miluju je ! Skvělej foťák ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  21. jsi strašně krásná! a na svého bráchu jsi nějak moc hodná :D pořád mu něco pečeš, chystáš... :D

    ReplyDelete
  22. ten hamburger <3 aaaa mňam :D

    ReplyDelete
  23. Hruškový frgál♥. Mňam.
    Víš, že se to nedělá, dělat mi chutě před večeří :D ?!

    ReplyDelete
  24. Super fotky, jsi jako Sněhurka, ale moc ti to sluší a mám trošku hlad, když vidím ty dobroty :D

    Check my Blog - mayafoxwithlove.blogspot.cz !

    ReplyDelete
  25. Bude recept na burger, že jo? To je polníček v něm nebo co to je za salátek? :)
    A mmmm všechny ty fotky jídla, ty pokušitelko :D

    ReplyDelete
  26. Také jsme dělali domácí hamburgery, jsou nejlepší<3

    ReplyDelete
  27. ten hamburger! zase super random :)

    ReplyDelete
  28. Ten hamburger mňamky :o♥ a to tričko je úžasné :) a to povlečenie je neskutočne roztomilé :)

    ReplyDelete
  29. Vždycky máš nejlepší randomy!!:) Ach to jídlo<3

    ReplyDelete
  30. Anonymous19:20

    Promiň že se ptám ale strašně sem se zamilovala do té košila a cvočkového náhrdelníku odkud to máš?? :)) Jinak super Random!! Jsi krásná!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. košili jsem koupila v jednom obchodě u nás ve městě, ale jinak je to značka cactus nebo tak něco a náhrdelník z chicnova.com :)

      Delete
  31. tvoje randomy mam veeelmi rada a nepreháňam ;) si najlepšia

    ReplyDelete
  32. Tereza19:49

    Moc hezké fotky :)
    Jen nechápu, proč se nezkusíš usmívat přirozeně,slušelo by ti to mnohem víc než tenhle křečovitý úsměv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. důvod proč se nesměju vypadá to křečovitě, ale s tím nic neudělám mám to takhle dané, aspoň víte jak blbě vypadám když se usměju hrozně a nepřirozeně.

      Delete
    2. Tereza13:13

      Není to o tom, jestli je to dané nebo ne, stačí se jen lehce usmát :) Taky jsem se smála takhle a myslela jsem si, že se prostě neumím smát a styděla jsem se za to :) Ale věř mi, že to jde :)

      Delete
    3. to je jedno já se prostě smát nebudu, nebaví mě řešit to jak vypadám když se směju nebo naopak, možná až nebudu mít tyhle dráty bude to vypadat líp :)

      Delete
  33. ta košile vypadá krásně :)

    ReplyDelete
  34. Ty jsi na toho bráchu nějak hodná.. :) A moc pěkné fotky!!

    ReplyDelete
  35. Tak rada si pozerám tieto tvoje random posty ♥
    To všetko jedlo mňamky, a tá košielka tiež nemá chybu!

    ReplyDelete
  36. super fotkyy:)! tie vlasy mas teraz uzasne:)

    ReplyDelete
  37. Jsi opravdu roztomilá a sluší Ti to :)) P.S.: HNED bych si dala Tvůj hamburger :D

    ReplyDelete
  38. úžasné fotky! Randomy jsou prostě nejlepší!

    ReplyDelete
  39. Hmm frgál ♥
    Na čem jste byli v divadle? :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. ten hamburger vypadá skvěle!:)

    ReplyDelete
  41. Úplne krásne všetko vyzerá. Máš krásnu postavu a zaujímavú tvár, hodí sa ti úplne všetko čo si na seba dáš :)

    ReplyDelete
  42. Krásné fotky :) Jako sněhurka jsi nádherná!

    ReplyDelete
  43. tvůj taťka peče? tak to má můj obdiv

    ReplyDelete
    Replies
    1. přesně tak, peče i vaří :)

      Delete
  44. perfektní! miluju tyhle posty! hamburgry, košile se cvočky, ostny, tričko Jack D., PLL, Ikeu, jídlo, zrcadlovku a tvoje outfity miluju! zkrátka a dobře dokonalý post :D

    ReplyDelete
  45. Sněhurko, krásná jsi! :)) těma frgálema mi děláš šílený chutě, chtěla bych je někdy ochutnat :) ta košile je skvělá.

    ReplyDelete
  46. úžasné fotky, líbí se mi jak fotíš. :)
    Jinak, můžu si tě zavolat domů a udělala bys mi takový hamburgeřík taky? O:) :D

    ReplyDelete
  47. To "aztécké" tričko je super :)

    ReplyDelete
  48. na mém blogu je giveaway tak budu ráda ,když se zúčastníš ;)

    ReplyDelete
  49. Nádherné fotky :) Outfit do divadla bol vážne super :)

    ReplyDelete
  50. Úžasné fotky! Ten hambáč vypadá skvěle♥ A PLL.. co dodat, miluju ten seriál!♥
    Nikus

    ReplyDelete
  51. Ten hamburger <3:D
    ..jinak všechny fotky jsou moc hezký, hlavně outfit do divadla byl fakt krásný:)

    ReplyDelete
  52. nooo takže!
    všechno to jídlo co tam máš bych nejradši ...snědla! ježiši hlavně frgále (ted jsem u babičky na moravě tak se tu láduju taky :D)
    no pak nevypadáš jako sněhurka, ale jako Lana!
    a jsi blázen, sníst tolik big shock cukru :D

    ReplyDelete
  53. hamburger mnam! inak nádherný blog, nechápem, že som naňho narazila až teraz.

    ReplyDelete
  54. Skvělý random :) Na tý předposlední fotce ti to neskutečně sluší, "sněhurko" jedna! :D

    ReplyDelete
  55. uplně skvělý random ! Jé tvůj taťka peče ? Můj zase umí skvěle guláš a beleše ! :D :)

    ReplyDelete
  56. Úžasné fotky, fakt:) Hlavně ty dvě divadelní :)

    ReplyDelete
  57. Máš stejné povlečení :D

    ReplyDelete
  58. Hmmm, ten hambáč vypadá fat yummi yummi!
    Jinak to růžové sáčko co si měla do divadla ti ohromně sekne! :)

    ReplyDelete
  59. "Neděle když taťka peče" a u toho dvoubarevná bábovka - tak tenhle scénář znám moc dobře :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.