Wednesday, March 6, 2013

Dark Paradise.

Jednoduše bych pondělí nazvala jako "bad face day", proto nevidíte nikde obličej. Těším se až bude léto nebo spíš takové to pravé jaro a až budu moct normálně nosit tohle triko, které je moje nejoblíbenější, ale prozatím jen na doma ven se totiž vytáhnout nedá. Jinak vidíte pořád dokola ty samé věci, nad tím pořád přemýšlím, že jsem si dlouho nic nekoupila, ale i tak je mi fajn. Brzo by měly přibývat i lepší fotky, tak se těším jak to vyjde.











jeans-vietnamci, top-chicnova, bagpack-secondhand, shoes-ccc

40 comments:

  1. Krásný fotky,a já už chci taky jaro,už mi fakt chybí teplo...a u vás je aspon ''tráva'' u nás ještě pořád sníh....důvod proč neroztaje nevim :D :)

    ReplyDelete
  2. Je mi zima i za tebe, ale rozumím ti !Těším se na další posty.

    Check my Blog - mayafoxwithlove.blogspot.cz !

    ReplyDelete
  3. zrovna dneska jsem přemýšlela, jestli si to tričko objednat:) sluší ti to!
    a máš super batoh, nutně potřebuju nějaký kožený, černý:))

    ReplyDelete
  4. pristane ti to a bad face day? ja mávam bad face year :D každý rok nonstop :) ty si krásna

    ReplyDelete
  5. batuzek je skvelej :)
    a bad face day teda rozhodne nemas :D

    ReplyDelete
  6. Lepší fotky ? Vždyť je máš úžasné :)
    A počasí nám vážně přeje :))

    ReplyDelete
  7. Jsi krásná, moc se mi líbí to tričko a batůžek :)

    ReplyDelete
  8. strašne ti závidím to tričko,milujem GNR :)

    ReplyDelete
  9. bad face day mám everyday:DD Nahodou ti to sluší :))

    ReplyDelete
  10. mám též to tričko se skupinou :) ale bez těch třásní ;)

    ReplyDelete
  11. ty boty jsou parádní :)

    ReplyDelete
  12. Moc hezké fotky....moc ti to tričko sluší...já bych v tom vypadala hrozně ...:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    ReplyDelete
  13. ruksak je moooc fajný :3
    a moc sa mi páči 4 fotka ;) sluší ti to

    ReplyDelete
  14. máš perfektní postavu, chci taky takovou! :)

    ReplyDelete
  15. Máš neskutečně skvělý boty! :O

    ReplyDelete
  16. Super backpack! Mně se batůžky moc líbí, ale sama si asi žádný nekoupím, nevím, jak bych to měla nosit.. :D

    ReplyDelete
  17. máš tu nádherné vlasy :)
    aj keď je už celkom dosť teplo, zmrzla by som :D

    ReplyDelete
  18. úžasný outfit! Jsi skvělá!<3
    máš krásný blog!
    www.andreykab.blogspot.cz

    ReplyDelete
  19. ty budeš vždy kráska, ať máš "day" jakýkoliv ;)

    ReplyDelete
  20. skvělé :) pěkný batůžek

    ReplyDelete
  21. pristane ti to veľmi :) tie tvoje vlasy♥

    ReplyDelete
  22. Hey your blog is so cool! I totally felt in love with it and with your unique style! What do you think of following each other? Visit my blog if you want and let me know, hope to hear from you soon <3

    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. to tričko je úplne dokonalé :)

    ReplyDelete
  24. Super boty! (jsem blázen na boty :D)
    Jinak už se taky děsně těším na jaro! Už aby to tu bylo...
    Tínka

    ReplyDelete
  25. skvelý outfit :) to tričko milujem

    ReplyDelete
  26. Nádhera!! Tenhle outfit je podle mě takový " festivalový" moc ti sluší a to tričko je boží!!

    ReplyDelete
  27. nezhubla jsi zase? :) vypadáš tu nádherně! a ty vlasy <3

    ReplyDelete
  28. tričko miluju :) jsi číča!

    ReplyDelete
  29. Skvělý fotky i outfit. Náhdou bych na tobě žádný "bad face day" nepoznala ;-)

    ReplyDelete
  30. Ty tvoje boty jsou úžasný! :)

    ReplyDelete
  31. Navléknout na sebe džíny a černé tričko (kterí ti nesluší) umí kdekdo..nechci být hnusný ani rýpat..hrát si s barvami, doplňky, vrstvit apod. o tom je móda, to je super, tohle potkávám na ulici denně..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dík za upřímnost, ale podle mě to nebude tak horké :)
      já jsem jen chtěla ukázat svoje oblíbené triko v kterém se cítím dobře, je to spíš kvůli fotkám než outfitu :)

      Delete
  32. je mi zima ked to vidim ale inak je to super :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.