Saturday, March 30, 2013

All of your flaws.

Včera už jsem si říkala, že se na všechno vykašlu. Poslední dobou nejsem tak dobrá jako jsem bývala, alespoň mi to tak připadá. Fotky většinou stojí za nic i když nad tím trávím třičtvrtě hodiny a následovně vidím výsledek, tak to se mnou ve většině případů sekne. Polovina na vyhození. Jednoduchý důvod nejsem tak nikdy celá. Když už jsem na nějaké celá nejraději bych si tam začernila hlavu a takhle to jde už pěkně dlouho. Dnes když jsem si říkala poslední šance, tak konečně nějaké vyšly teda vyšlo jich víc než normálně, ani nevíte jak mi to zlepšilo den.








shirt-lindex, sweater-secondhand, jeans-vietnamci, wedges-ccc, necklace-DIY

56 comments:

  1. vždyť ti to sluší :) jsi až moc pesimistická

    ReplyDelete
  2. Neblázni,stále si rovnako úžasná,možno aj lepšia :) Mdkedy máš zrkadlovku sú fotky nádherné stále,niekedy po prezretí nemám slov,niekedy aj sama napíšeš že nie sú úplne najlepšie,ale stále sú skvelé pretože si na nich ty! :)
    Dnes ti to zasa strašne pristane,vždy obdivujem ako super ti padnú všetky nohavice.A dosť sa mi začali páčiť takéto náhrdelníky.

    ReplyDelete
  3. tak tyhle jsou fakt nádherný, ta košile je dokonalá!
    tvoje fotky jsou vždycky krásné, akorát někdy víc a někdy míň

    ReplyDelete
  4. Týjo! Jak to vždy tak zaostříš ? Já když fotím na samospoušť tak to tak neumím, prozraď mi tvé tajemství ! :-O :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám koupenou dálkovou spoušť :)

      Delete
    2. Anonymous15:51

      koľko ťa stála ? :)

      Delete
    3. asi 300kč už je to rok co jsem si ji kupovala :)

      Delete
  5. podľa mňa sú tie fotky parádne :)
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous15:34

    Nojo, jseš prostě Anděl ♡

    ReplyDelete
  7. oufit skvělý, svetr skvělý, fotky skvělý, být tebou tak jsem mega spokojená))

    ReplyDelete
  8. Pff vždyť jsou to supr fotky! Co já bych dala za tvůj objektiv a vypadat na fotkách, tak jak ty :D Já když fotím sebe, tak je jich nepoužitelných 9/10, takže jsi na tom ještě relativně dobře! :D

    ReplyDelete
  9. jen špatné období, to přejde!

    ReplyDelete
  10. všechno je super, nevěš hlavu! :) Takový pocit mám i já, občas.

    ReplyDelete
  11. Perfektní svetr,perfektní fotky,dokonalý outfit! Lepší období příjde,mě až bude teplo a jaro :D :)

    ReplyDelete
  12. ono to bude asi tým objektívom, ale tak za tú sumu (čo je podľa mňa pre ako neprofesionála aj tak vlastne celkom vysoká) sa nedá ani sťažovať a musím povedať, že tie fotky sú super :) aj keď verím, že pofotených si ich mala viac určite..ale tá lenivosť a frustrácia môže byť aj z počasia..teda aspoň u mňa je to tak :/

    ReplyDelete
  13. Fotky jsou vždy super! A tento outfit se mi moc líbí. :)

    ReplyDelete
  14. taky to tak mám ;) sluší ti to!!!

    ReplyDelete
  15. Peťo ,vždyť jsou fotky perfektní!
    hrozně ti to sluší ,tahle kombinace je moje oblíbená:)

    ReplyDelete
  16. náhodou ti to moc sluší! dneska jsou fotky obzvlášt krásný :)

    ReplyDelete
  17. Máš skvělou barvu vlasů a na těch fotkách ti to moc sluší! :))

    ReplyDelete
  18. Mne sa tvoje fotky veľmi páčia a tebe to vždy strašne sekne! :)

    Stray Alley

    ReplyDelete
  19. nice shoes!!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Fotky sú úžasné :) veľmi pekný outfit :)

    ReplyDelete
  21. tvoje fotky sú vždy super, čo sa ti nepáči ? :) ja by som to samospúšťou nikdy tak dobre nedala :D

    ReplyDelete
  22. ty boty jsou skvělý! lituju toho, že jsem si je nekoupila

    ReplyDelete
  23. Anonymous17:59

    neházej flintu (v tomto případě spíše foťák) do žita :)

    ReplyDelete
  24. si inspirativna, takze vela zdaru a kreativity :)

    ReplyDelete
  25. Fotky sa mi páčia a vyzerajú skvelo :)

    ReplyDelete
  26. Ále prosím tebe, copak si tu někdo stěžuje? :)

    ReplyDelete
  27. moc ti to na nich sluší :) A ten pocit znám, občas z toho mám a depresivní stavy, když se vidím na těch fotkách

    ReplyDelete
  28. ten cerveny svetrik je pekny
    zvu te na giveaway o fotoobraz:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  29. moc pekný outfit ;)) červenú by si mala nosiť častejšie :)

    ReplyDelete
  30. Pche, jsi krásná, tak nemel!

    ReplyDelete
  31. Vždyť jsi úžasná pořád!! Fotky jsou čím dál hezčí, ty jsi čím dál hezčí, 'hadry' máš čím dál hezčí! Tak nekecéj! :* :)

    ReplyDelete
  32. Tvoje fotky jsou přeci vždy krásné a ty taky, tak nad tím nekoumej! Moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  33. ta košile je super:)

    ReplyDelete
  34. Jsem moc ráda, že to nevzdáváš. Alespoň někdo má výdrž ;)).

    Jsi krásná, jen tak mimochodem!

    ReplyDelete
  35. Krásná košile!:) tobě nevychází polovina fotek??? Já tedy obvykle nafotím tak 50 a vyberu 2 :D a když jsem dělala modeling a měla jsem možnost vidět práci profi-fotografů, udělali jich tak 700 a vybrali jednu na titulku :D takže jsem si říkala, jak jsem na tom ještě dobře :D vůbec se nemusíš strachovat! Mně se tvoje fotky vždycky líbí! :)

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  36. Jsi dokonalá a nejhezčí takže......no comment;)

    ReplyDelete
  37. to červené triko a ty hnědé vlasy, vypadáš krásně!

    ReplyDelete
  38. Ty fotky vyšly vážně dobře!! Moc se mi líbí ta košile. A já vždycky třičtvrtě fotek vyházím, takže nevěš hlavu. :)
    Style Without Limits

    ReplyDelete
  39. super topánočky.^^

    ReplyDelete
  40. http://weheartit.com/entry/56979338 Jsi to ty?? Na tumblr jsi otagovaná jako hipster :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano jsem, tak to je dobrý no, já největší přece :D

      Delete
  41. Super džínová košile ^^

    ReplyDelete
  42. Krásná košile!

    ReplyDelete
  43. Krásná barva košile ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  44. Nemel, fotky máš krásný, sice asi ne tak ostrý, jak by sis přála, ale i tak jsou super! Tenhle červený svetřík ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  45. Skvělej svetřík a botky:) A fotky, co dáváš na blog, mi přijdou kvalitní:)

    ReplyDelete
  46. Obdivuji, jak na každé fotce dokážeš být krásná!
    Super boty :-)

    ReplyDelete
  47. mega boží fotky, i to oblečení:)

    ReplyDelete
  48. ty ale kušuj! fotky jsou bez chybičky! ale taky mám takové čudné nezdařilé obdobíčko

    ReplyDelete
  49. mně by nevadilo ani kdyby jsi na těch fotkách byla totálně rozmazaná! :)
    jseš super <3

    ReplyDelete
  50. Tvoje fotky jsou super vždycky :) A áchuju tady nad kombinací červený a džínový košile, vypadá to fakt super :)

    ReplyDelete
  51. ta košile a ty boty, jsou užasné. Jsi hrozně fotogenická :)

    ReplyDelete
  52. Náhodou, fotky jsou super. :) a tvůj blog jakbysmet! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.