Monday, February 11, 2013

Where have you been.

Tak se po nejdelším dnu stráveném ve škole ozývám, čeká mě ještě práce do francouzštiny, kterou mám rozdělanou tak napůl a už teď se mi do toho nechce. Venku je pěkně hnusně, takže sedím doma nad tím vším a cpu se hroznovým cukrem (novou verzí big shock). Outfit je focený v sobotu když jsem šla k babičce pro milosti a tak si posedět, chodím tam strašně ráda. Podruhé vidíte nové kalhoty a konečně košili, která je moje oblíbená. Potom už jen čepici, kterou si s bráchou půčujeme.









jeans-vietnamci, shirt-broadway, cap-gate, bracelet-?, watch-casio, shoes-secondhand

50 comments:

  1. ta košile je prostě dobrá a ty jsi košiška :)

    ReplyDelete
  2. Opět moc hezké fotky, nejvíc se mi líbí ty boty, taky bych je chtěla najít v sekáči :)

    Check my Blog - mayafoxwithlove.blogspot.cz !

    ReplyDelete
  3. ta košile je úžasná:)

    ReplyDelete
  4. skvělé věci a čepka je nejlepší ze všech čepek! ..aporó, hroznový cukr miluju hlavně banánový:3

    ReplyDelete
  5. ty si strašne štýlová

    ReplyDelete
  6. super košile:) !

    ReplyDelete
  7. Ahoj, jak jsi spokojená s hodinkami? Moc se mi líbí, přemýšlím o koupi. Děkuju

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsem spokojená uplně nejvíc, takže doporučuju :)

      Delete
  8. Ta košile je parádní ;)

    ReplyDelete
  9. Košeľa je úžasná! a tie boty :-O tiež chcem také nájsť v secondhande.
    Inak, akurát dnes som skúšala ten tvoj recept na kusksu! Chutilo to vážne úžasne, mňam! ďakujem teda za super recept :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Máš úžasný blog a super styl :) jsem tvou novou čtenářkou
    Zvu tě na novou giveaway: http://chilli-chocolate.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. joo fránina, mě donutila učitelka jít na olympiádu :D .. jinak, na první fotce vypadáš naprosto krásně..a žeru tvoji beanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nejseš jediná, taky tam jdu :D

      Delete
  12. Zase parádne fotky :) Tá čapica ti pristane :)

    ReplyDelete
  13. Úplně úžasné!<3 Ta rťenka ti strašně sluší a čepka taky!.)

    ReplyDelete
  14. Boží, boží a boží!

    ReplyDelete
  15. vždy při pohledu na tvé fotky mrznu i za tebe :D ale moc ti to sluší, košile se mi líbí ... už bych si nějakou pořídit mohla. :D

    ReplyDelete
  16. geniální!
    miluju tvoje outfity:)

    ReplyDelete
  17. Měla bys na tomto místě fotit častěji! Je skvělý, moc se mi líbí!
    Jinak, po každý když na tobě vidím tu čepici, tak fakt zírám. Hrozně ti sluší! :)

    ReplyDelete
  18. kalhoty bych zastrčila jenom do bot, ale jinak super! ty jsi podle mě přesně ten čepicový typ, já kdybych si to dala na hlavu, tak vypadám jak buran :D

    ReplyDelete
  19. opět ti to moc sluší, máš super výrazy!

    ReplyDelete
  20. ja už ani neviem kao ti mám posty komentovať, proste krása :)

    ReplyDelete
  21. ta košile je super ! :) A moc ti to sluší jak se směješ

    ReplyDelete
  22. takové parádní skinny? :) jinak celý se mi to moc líbí)

    ReplyDelete
  23. aj ja chcem mať brata s ktorým by som si požičiavala veci :) tá košela ti moc sluší

    ReplyDelete
  24. Super, ta červená pusa :)

    ReplyDelete
  25. moc ti to sluší,ta rtěnka,všechno!<3

    ReplyDelete
  26. super, sluší ti to :))

    ReplyDelete
  27. Tá košela je dokonalá:)

    ReplyDelete
  28. taky si takhle plánuju ocvočkovat límeček :) sluší ti to moc <3

    ReplyDelete
  29. Tak snad si práci zvládla. :) Jinak košile je suprová a tahle rtěnka ti skvěle sedí!

    ReplyDelete
  30. Ta košile je super :)

    ReplyDelete
  31. ako vždy si užasna! :)

    ReplyDelete
  32. Ta košile je fakt perfektní, navíc s těma kalhotama :)) Moc t to sluší, opět =)
    Držím palce abys to nějak vykoumala s tou prácí do francouštiny, jestli jsi tak ještě neučinila... ;D

    ReplyDelete
  33. Moc krásný , sluší ti to!! Skvělé fotky :)

    ReplyDelete
  34. Tá čiapka ti pristane! :))
    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. strasne super cepka, pekna barva, mam moc ráda zelenou:)

    ReplyDelete
  36. Víc než ůžasný opravdu ..

    ReplyDelete
  37. Vypadá to výborně :D .. moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  38. Babička vždycky říkala zelená-modrá pro blázna dobrá :D Ale mně se to líbí :)

    ReplyDelete
  39. wow ten náramek je úžasný!:) můžu se zeptat, odkud je? Mám podobný ve zlaté barvě z Lindexu a teď hledám stříbrný... díky moc!
    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. vůbec nevím odkud je, přišel mi náhodou poštou asi nějaký omyl, ale hodí se :D

      Delete
    2. juu to bych taky chtěla :D :D

      Delete
  40. Ta košile je strašně pěkná ! Nedělej si to hnědý ombre.Nevím přijde mi,že ta blonďatá je lepší.

    ReplyDelete
  41. o to ano, presne moja salka kavy!

    ReplyDelete
  42. ty si strašne krásna :) a outfit je tiež krásny :) takže bomba! :)

    prosím pozrieš si aj ty môj blgo? :) http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  43. Sluší Ti to! Závidím nohy (co bych za takové dala..:)

    ReplyDelete
  44. wou!! :O si dokonalá <3
    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.