Thursday, February 7, 2013

What is new in my wardrobe.

Tak se vám ozývám s trochu neplánovaným new in postem, ale myslím, že vás to nezklame možná i potěší. Pořídila jsem si pár nových věcí, teda spíš jsem většinu dostala, tak jsem si říkala, že bych vám to mohla ukázat takhle dopředu a snad s nimi bude brzo outfit. Košili se zlatými cvočky jsem dostala na vysvědčení. Černou průsvitnou s hroty jsem dělala když jsem byla nemocná. Zelenou mikinu s cvoky jsem našla hluboko ve skříni a mohli jste ji vidět na fotkách ze Sárou. Poslední mikina je výhra u Pavlínky v bohemic giveaway. Nakonec jsem si vybrala mikinu, jelikož sukně nebyl v mé velikosti, ale i tak jsem nadšená. Možná i víc než ze sukně.












46 comments:

  1. Jedna věc lepší než druhá!:)

    ReplyDelete
  2. čierna košeľa a čierna mikina.. no zamilovala som sa :33

    ReplyDelete
  3. Ta košeľa je úžasná, zapáčila sa mi hneď ako som ju videla na tvojom instagrame! :)

    http:alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ta první košile!

    ReplyDelete
  5. Všechno to jsou úžasné věci, Peti. A jaké pověšené na provázku uprostřed místnosti, to je drsné :D

    ReplyDelete
  6. aaaaach american apparel <3
    ta rpvni košile je super :)

    ReplyDelete
  7. dokonalost!! :)

    ReplyDelete
  8. ta černá košile a kalhoty <33

    ReplyDelete
  9. ta košile je perfektní perfektní!!!

    ReplyDelete
  10. krááása!! košile<3

    ReplyDelete
  11. Super kúsky :)

    ReplyDelete
  12. tyjo, tak všechny věci jsou bombový, těším se na outfit s první košilí :)

    ReplyDelete
  13. Košele mám veľmi rada, tieto sú pekné ;)

    ReplyDelete
  14. zelená mikina je super ;)

    ReplyDelete
  15. Bože nádhera!!

    ReplyDelete
  16. Cvočky,cvočky,cvočky!

    ReplyDelete
  17. Úplně super věci!:)

    ReplyDelete
  18. ta mikina je lepší než sukně:)) a košile jsou super

    ReplyDelete
  19. Ta první košile, mňam! Už delší dobu koukám po kárované, červené.. nebo modré? :)

    ReplyDelete
  20. ta mikina se mi dost libi!

    ReplyDelete
  21. och ja by som tak všetko chcela to čo tu je vyfotografovane :)

    ReplyDelete
  22. skvělé....miluju průsvitné košile! a ty kalhoty chci! :))

    ReplyDelete
  23. obě mikiny jsou dokonalé , tu zelenou už jsem ti vychvalovala:)

    ReplyDelete
  24. tak ta zelená mikina.. ta je!

    ReplyDelete
  25. tá mikina od american apparel vyzerá úžasne,krásne veci,tiež sa mi páči nápad so špagátikom,ja mám vždy strašný problém fotiť veci :D

    ReplyDelete
  26. Šedá mikina je top! Taky sháním podobnou. Na to kolik ti je Peti, jsi strašně šikovná, už tě sleduju dělší dobu a nechávám se inspirovat.

    Check my Blog - mayafoxwithlove.blogspot.cz !

    ReplyDelete
  27. košile a mikiny vypadají skvěle všechny! :) těším se na outfit!

    ReplyDelete
  28. Krásné věci, už se těším na outfity, až se nám v tom ukážeš! :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  29. První košile je vážně úžasná! :)) Stejně tak mikina od american apparel a celkově všechno!! :))

    ReplyDelete
  30. Ty 2 první košilky jsou nekrásnější!<33

    ReplyDelete
  31. Krásné věci jsi si koupila ;)

    ReplyDelete
  32. ta první košile je dokonalá

    ReplyDelete
  33. Ten první svetr je úžasný! Těším se na outfity, to bude :)

    ReplyDelete
  34. Všechno je to nádherný! :)

    ReplyDelete
  35. tie mikiny sú skvelé!

    ReplyDelete
  36. Nejvíc se mi líbí ta první košile :)).

    ReplyDelete
  37. super věci :)

    ReplyDelete
  38. úžasne veci! všetky by som prijala))


    nati

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.