Monday, February 18, 2013

Spiked green.

Konečně přišel čas na to, abych vám ukázala nové vlasy. Rozhodla jsem se před týdnem. Prostě mě to napadlo, tak jsem to udělala a měla jsem vystarané. Nebaví mě nosit stále stejnou barvu vlasů, takže ji ráda čas od času změním, ale ne nic extrémního. Takhle jsem spokojená a snad mi to vydrží na dalších pár měsíců. Jen si nejsem jistá jestli nezměním barvu na víc hnědou, než tuto s červenými odlesky. Na fotkách to nepoznáte, což je asi dobře.












 jeans-gift, sweater-marks&spencer, shirt-secondhand and diy, shoes-ccc, watch-casio, bracelet-?

49 comments:

  1. Týjo, ta nová barva s tou zelenou se mi hrozně líbí! A zase jsi na mým oblíbeným místě, paráda ^^

    ReplyDelete
  2. usmievaj sa! máš krásny úsmev a každý outfit vyzerá s úsmevom ešte lepšie ;) ten svter je inak úúplne dokonalý♥

    ReplyDelete
  3. ten svetr má super barvu a ty boty jsou snad nejlepší ježíškovskej dárek forevr :)

    ReplyDelete
  4. Tak ty vlasy vypadá senzačněěě! :)

    ReplyDelete
  5. Moc ti ta barva sluší:) Ale možná bych šla do kaštanové hnědé:) Krásná košile:O:)

    ReplyDelete
  6. hezký vlasy :)) A mas super lak:D :)

    ReplyDelete
  7. Teď je máš podobné jako já,ale já je mám trochu víc zrzavé ;)Krásnej outfit ;)

    ReplyDelete
  8. moc moc krásné fotky !

    ReplyDelete
  9. Ty vlasy jsou super!:) A nejsi tady nějak jinak namalovaná? Hrozně ti to sluší<33

    ReplyDelete
  10. Je to fajn změna, sluší ti to prostě. :) Já mám něco jako hnědou (světlunce) nahoře a podbarvené kaštanovou, takže když je to čerstvé - je to červené. :D
    Jinak díky, popřemýšlím o tom, ale zatím jsem nadmíru spokojená s kytkama a designy na blogu mi vydrží dlouho. :D

    ReplyDelete
  11. Wow!! Moc moc sluší!!!

    ReplyDelete
  12. skvělá barva svetru!

    ReplyDelete
  13. Hodinky nosíš asi často, jak vidím ten otisk od jiných hodinek:D Nová barva je super, vypadá přirozeně a se svetrem úžasně!
    Dáme follower za follower? dej mi věděět, budu ráda:))

    ReplyDelete
  14. Máš neuvěřitelně krásný vlasy,přirozeně zvlněný a ta barva taky působí přirozeně,hrozně ti to sedne :)

    ReplyDelete
  15. ty předtím vlasy se mi zdály lepší, ale sluší ti to i tak! :)

    ReplyDelete
  16. Úžasný!! Tyhle vlasy jsou nejlepší,nejvíc ti sluší:))

    ReplyDelete
  17. čo tam po vlasoch ale ako si krásne nalíčená ...dnes obzvláš krásne

    ReplyDelete
  18. Promiň mě zmátl ten tvar hodinek, nenapadlo mě že by to byly ty samé:D Chci si už delší dobu koupit nějaké jednoducké zlaté, tak uvidím jak je seženu:) V pořádku.. Tvůj blog navštěvuju docela dlouho, seš pro mě velká inspirace:)

    ReplyDelete
  19. sluší ti to :) krásné boty <3

    ReplyDelete
  20. sluší ti to ;) a ten náramek je parádní :)

    ReplyDelete
  21. krásné vlasy!:) mě se ten nazrzlý odstín líbí, směřovala bych to k němu :)

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  22. :D Ty otlačené hodinky moc dobře znám. A tahle barvička ti moc sluší (myslím jak vlasy, tak barva svetru).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem si všimla hodinek :D A souhlasím! Super barva :))

      Delete
  23. Hnědá ti sluší, ta červená mi k tobě moc nesedí, prostě taková kaštanová hnědá, tu na tobě vidím :-)

    ReplyDelete
  24. jsi moc,moc krásná!
    já bych tu barvu měnila pořád,už teď vymýšlím jestli zůstanu u červené,nebo zkusím něco jiného :D

    ReplyDelete
  25. pěkný svetr, tahle barva vlasů ti hrozně sluší

    ReplyDelete
  26. Juliee18:58

    Si krásna! Pasuje ti aj ombré aj hnedá farba :)
    Na tej štvrtej fotke zhora mi pripomínaš Lanu Del Rey. <3

    ReplyDelete
  27. jsi nádherná!:)

    ReplyDelete
  28. Krásné fotky i vlásky:)

    ReplyDelete
  29. Ty tvoje wedges sneakers jsou na celém světě snad jediné, které se mi líbí, dokonce je chci! A ta nová barva ti extrémně sluší :)

    ReplyDelete
  30. Svetr, boty, náramek - úplně nejhezčí :)

    ReplyDelete
  31. Ten zelený svetr je úžasný! :)

    ReplyDelete
  32. ta barva vlasu ti strasne slusi)

    ReplyDelete
  33. To vypadá krásně. :)) V.

    ReplyDelete
  34. veľmi sa ti hodia tie vlasy :) a pekný outfit :))

    ReplyDelete
  35. geniální ,úžasné ,perfektní!
    a barva ti hrozně sluší ,nechala bych to takhle:)

    ReplyDelete
  36. tie vlasy máš super a svetrík ma krásnu farbu :)

    ReplyDelete
  37. Já to prostě nechápu, jak to, že jsi tak krásná? :)

    ReplyDelete
  38. Ty červené odlesky jdou docela vidět :) A vypadají super! Btw: nádherný outfit! :)

    ReplyDelete
  39. ty vlasy máš fakt krásné! já být tebou, klidně jdu do ještě výraznější barvičky :)))

    ReplyDelete
  40. Tobě sluší snad jakákoliv barva :)

    ReplyDelete
  41. máš ich veľmi pekné :) a aj outfit sa ti vydaril :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  42. jsi kočka! tohle se mi hrozně líbí, sluší ti to:)

    ReplyDelete
  43. zelená ti pristane :)

    ReplyDelete
  44. Pekné vlásky tu máš urobené ! :3 A zelená vyzerá pekne na Tebe ^^~

    ReplyDelete
  45. tie vlasy vyzerajú super! a topánky <3
    cara mia

    ReplyDelete
  46. Nádherný outfit!♥ Moc se mi líbí ty boty a barva svetru :)
    Nikus

    ReplyDelete
  47. vlasy supeeeeer :) a ta tvářenka ti taky sluší :)

    ReplyDelete
  48. Vlasy ti takhle moc sluší, i když mě se ty tvoje líbí vždycky ;D Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.