Saturday, February 9, 2013

Purple bubbles.

Po dvou týdnech konečně outfit. Okolnosti se mají tak, že nemám žádný volný čas na to, abych vám něco vyfotila. Samozřejmě se snažím využít volných pátků a víkendu. Včera jsme bylyv divadle, tak jsem zvolila trochu elegantnější outfit, ale ten v blízké době asi neuvidíte z důvodu fotek. Tak jako náhradu vám ukážu mikinu z american apparel, která se stala nejoblíbenějším kouskem. Nosím ji uplně všude doma i ve škole, takže se dá kombinovat skoro se vším. Po dlouhé době taky vidíte creepers, na jaro si plánuju pořídit ještě černé.










jeans-vietnamci, sweater-american apparel bohemic.com, necklace-chicnova.com, earing-gate, creepers-asos

62 comments:

  1. toto je dokonalé! náhrdelník,mikina,vlasy,ty :) krásne fotky,podarili sa,ten bokeh je úžasný v pozadí

    ReplyDelete
  2. ta mikina je vážně skvělá :) s tím náhrdelníkem se mi to líbí :)

    ReplyDelete
  3. To sa nedá ani opísať ako milujem tie tvoje outfity a fotky! :3

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tá mikina je fajná :) taká jednoducho originálna :)

    ReplyDelete
  5. Krasna <3 uplne dokonaly outfit <3

    ReplyDelete
  6. Podle mě nejlepší outfit! Ta mikina je skvělá a creepers k ní skvěle ladí!:)

    ReplyDelete
  7. strašně se mi líbí ten náhrdelník :)

    ReplyDelete
  8. Druhá fotka je nej :-)

    ReplyDelete
  9. Tá mikina je úplne najlepšia! Pristane ti to ! :-)

    ReplyDelete
  10. Máš úžasné vlasy a náhrdelník :O♥

    ReplyDelete
  11. Ta mikina je fakt super, má skvělý odstín :)

    ReplyDelete
  12. ta mikina musí být hrozně pohodlná :) Jinak ty vlasy ti takhle hrozně sluší

    ReplyDelete
  13. Mikina je úžasná!
    Chtěla jsem si podobnou pořídit, ale na mě to vypadalo jako pytel :D

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jsi jako princeznička, moc ti to sluší, Peti. Mám ráda tvé fotky, jen se divím, že se dokážeš vysléct, naposledy se mi to dařilo tak na přelomu rok 2010-2011, od té doby jsem zachumlaná, co to jde. :D

    ReplyDelete
  15. wow ten účes je parádní, takový ležérní :-)! btw: máš i spodní rovnátka, žejo? nebo blbě vidim?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vidíš dobře mám i spodní :)

      Delete
  16. Ta mikina je fakt parádna :) A ten náhrdelník tiež :)

    ReplyDelete
  17. Ta mikina je dokonalá!

    ReplyDelete
  18. Parádní fotky. Vypadáš na všech tak dobře ;)

    ReplyDelete
  19. líbí se mi ty fotky kde klečíš.. na ostatních máš hrozně divný výraz, úsměv by ti neuškodil..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já mám i fotky s úsměvem, ale vypadá to jako kdybych měla plnou pusu jídla kvůli tomu kovu co mám v puse :D ale příště jestli chcete budou i s úsměvem :)

      Delete
  20. Ta mikina je bomba! Skvělé fotky, zase ti to moc sluší :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  21. To je fakt bomba<3 jednotlivé kousky i celý outfit!

    ReplyDelete
  22. ty kahoty jsou super a ta barva svetru ti atky moc sluší :))

    ReplyDelete
  23. Ničeho se neboj, až ty budeš prázdninovat, já budu naklusaná ve škole a budu skuhrat, že už to mám za sebou. :D

    ReplyDelete
  24. opět krásné fotky :) ta mikina je skvělá!

    ReplyDelete
  25. tie creepers! :3

    ReplyDelete
  26. boží svetr všechno hezky sladěný ! :-)

    ReplyDelete
  27. ty vlasy tady máš krásně sepnuté :)!

    ReplyDelete
  28. Krásný !
    Kde přesně jsi kupovala ty kalhoty ? O.)

    ReplyDelete
  29. creepers sú super, v čiernej by boli este lepšie :)
    cara mia

    ReplyDelete
  30. pekne ladí ten sveter s nohavicami :3

    ReplyDelete
  31. strasne ti to slusi a ten retizek je paradni!

    ReplyDelete
  32. krasny outfit, velmi ti to pristane na tych fotkach. Inac mam taky pocit, ze mame rovnake nohavice z cinaka :D
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  33. Mikina, náhrdelník a kříž-náušnice jsou skvělé, Peti ♥

    ReplyDelete
  34. kočka nehorázná...Mikča je ještě lepší než z new inu! Fakt super :)

    ReplyDelete
  35. what a sense of style!

    ReplyDelete
  36. Anonymous22:01

    Nechápu, jak si můžeš vzít na sebe černé náušnice a zlatý náhrdelník, vypadá to zle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vyzera to normalne, neviem co je na tom nepochopitelne :D

      Delete
    2. Anonymous16:36

      Nehodí se to k sobě, asi tak.

      Delete
  37. <3333 ty vlasy ti takhle strasne slusej

    ReplyDelete
  38. Mě se libí kalhoty, perfektně ti sednou :)

    ReplyDelete
  39. uplně supr fotky ! Hrozně se mi líbí tvůj výra, ani nevím proč ! :D :)

    ReplyDelete
  40. mikina je prostě boží<3

    ReplyDelete
  41. Anonymous15:17

    Hello,I love your photos.Could you please tell me what camera and lense you use? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I have canon eos 350D with 50mm 1.8 lens :)

      Delete
  42. Creepers jsem nikdy nepřišla uplně na chuť, ale k tomuhle mi tak nějak sedí, vypadá to moc hezky:)

    ReplyDelete
  43. ta mikina je úžasná!

    ReplyDelete
  44. i like simple outfit!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Nádherná ty, fotky i outfit :)

    ReplyDelete
  46. Tá mikina je mooc krásna.:-) odkiaľ ju maš? A samozrejme, ty si krásna tiež.:-)

    ReplyDelete
  47. máš skvělej náhrdelník!

    ReplyDelete
  48. náhrdelník je super, mám takový náramek, ale stříbrný! :)
    Jinak boty jsou taky senza! :)

    ReplyDelete
  49. Moc Ti to sluší, Peti :) krásný účes, jsi moc roztomilá!

    ReplyDelete
  50. Nejlepší!! Mám podobnou vínovou mikinu z Topshopu :)

    ReplyDelete
  51. ten účes ti hrozně sluší!!:)

    ReplyDelete
  52. Hah som jediná že na tej tretej fotke som videla ten kríž ako tetovanie to prsote hneď keď som uvidela fotku to je tetovanie, bože ja som blbá naušnica :D ale outfit je krásny :)♥

    ReplyDelete
  53. to je ten z AA ? hmm ten je vážne moc dobrej

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.