Wednesday, February 20, 2013

National anthem.

Po delší době vám ukážu outfit, teda spíš fotky na kterých jsem celá. Čekají vás moje krátké a oplácané nohy, ale s tím nic neudělám. Teda s tím, že jsou krátké. Dneska bylo celkem teplo, ale až odpoledne, tak jsem na sobě měla džíny a svetr, které uvidíte v příštím outfitu. Tenhle jsem měla vymyšlený už dlouho a asi jsem tuhle kombinace párkrát měla, protože všechny věci jsou starší. Nejoblíbenější bodycon sukně a oranžový svetr, který je obdobou zeleného.











skirt-new yorker, sweater-marks&spencer, cross-gate, braceletes-diy, shoes-secondhand

72 comments:

  1. jsi úžasná!:) a předposlední fotka je krásná:)

    ReplyDelete
  2. ty si úúplne pekná:O :) a outfit je supeer:)

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Klidně bych tvoje nohy brala!
    Ty boty jsou prostě nejlepší a sukně taky :))

    ReplyDelete
  4. Prosimtě, máš skvělé nohy! A moooc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  5. vyzeráš supeer,skvelý outfit!;)
    Svetrík,ten ma dostal♥♥

    ReplyDelete
  6. moc ti to sluší :) a máš krásný vlasy!

    blog

    ReplyDelete
  7. Ta sukně je nejlepší, svetřík má super barvu, a to oranžovou nemám ráda :)

    ReplyDelete
  8. wow! vypadáš úžasně !

    ReplyDelete
  9. fakt jsi krásná, krásný oblečení, krásný vlasy, krásně krásný :))

    ReplyDelete
  10. úplně úúúúžasný outfit sukně+ ty boty.. fakt povedený!:-)

    ReplyDelete
  11. silnější nohy dělaj ty silonky a délka bot, ale i tak,šmarjá! mít tvoje nohy, byla bych nejšťastnější člověk na světě.

    ReplyDelete
  12. tak tohle je skvělý outfit!! :)

    ReplyDelete
  13. To je bomba :). Nemůžu pochopit, že i když si vezmeš úplně obyčejné věci - jako třeba tady jednobarevnou sukni a svetřík, že i tak vypadáš neobyčejně :).

    ReplyDelete
  14. Bohu přísahám, že nevím, jak jsem se tu dostal, ale kvůli tomu popisku tvých noh jsem musel reagovat, ačkoliv jako muž na blogu o dívčím outfitu vypadám legračně, tak mě dámy nesežerte! :D:D

    Tvoje nohy jsou krásné!! žádné oplácané, krátké jsem teda viděl, a tohle ony nejsou. No a jak ti to sluší celkově ani nemusím psát, nádherná slečna!

    ReplyDelete
  15. Tú novú farbu vlasov máš naozaj perfektnú :) A veľmi ti to pristane na týchto fotkách ;)
    the unicorn princess

    ReplyDelete
  16. tvoje outfity sú také krásne ♥ ! a máš pekné nohy! takže žiadne také, že sú krátke a oplácané! :D

    ReplyDelete
  17. tvoje nohy su v pohode a vobec nie oplacane :D a vlasy supeeer :) aj ked ombre bolo super ale aj takto ti to slusi :) !

    ReplyDelete
  18. Anonymous18:09

    jses verici proto ten kriz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nejsem, je jako doplněk a to rozhodně nejsem jediní co ho takhle nosí :)

      Delete
    2. Anonymous18:34

      A víš vůbec, co to znamená?

      Delete
    3. nejaka novinka, že kříž můžou nosit jen věřící... :D

      Delete
  19. kdyby jsi to nevěděla, tak máš nejlepší styl, ale ty to víš. :) jsi dokonalá. .)

    ReplyDelete
  20. Tento outfit je dokonalý aj ked ja by som asi umrzla :) Inak tie topánky som mala a zorlepili sa mi dosť rýchlo :D

    ReplyDelete
  21. máš super nohy náhodou ! :) A bodycon sukně ti moc sluší.

    ReplyDelete
  22. Strašně ti to sluší.

    ReplyDelete
  23. jo, je pravda, že máě krátký nohy. ale mě se to líbí :) líbí se mi menší holky..vysoký to maj těžký :D menší jsoou roztomilý :D

    ReplyDelete
  24. máš skvelé nohy,toto je asi tvoj najlepší outfit!straašne sa ti to hodí:-)

    ReplyDelete
  25. Máš krásné nohy tak toho nech:)..a často nám je ukazuj:)

    ReplyDelete
  26. Petul ty si tak krásna !

    ReplyDelete
  27. Mít takhle krásný nohy, tak si jásám :) Sluší ti to moc :)

    ReplyDelete
  28. nemáš oplácané nohy, moje jsou stokrát horší! ;) náhodou ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  29. sukňu mám tiež:) veľmi sa mi páči ten náhrdelník! ♥

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  30. tu barvu momentálně miluju - lososovou ♥
    před chvílí jsem přivítala do rodinky laků jeden přesně v takové barvě :)

    ReplyDelete
  31. zlato, tvoje nohy sú v najlepšom poriadku :D ale pobavila si ma :) pristane ti to a ten top je krásny

    ReplyDelete
  32. uaaa superske tyto fotky! vic takovych!

    ReplyDelete
  33. moc ti to sluší :))!!

    ReplyDelete
  34. Oplácané nohy nemáš:) Ale stejně jako moje jsou krátké:/ Hrozně mě to štve. Přeci jen mám od tebe z bazaru vínové kalhoty a nechala jsem si je o 9 cm zkrátit.:(
    Sukni všude sháním, ale nikde jsem nenašla tu pravou.

    ReplyDelete
  35. Oplácané nohy ? KDE ?? :O

    ReplyDelete
  36. mas krasny vlasy!:)
    svetrik mam podobny, asi ho take obleknu:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  37. bodycon sukně je dokonalá, chci tyhle botyy"
    už se těším na ten další outfit

    ReplyDelete
  38. Ten svetr má super barvu :)

    ReplyDelete
  39. Moc ti to sluší :) oplácané nožky nemáš ;) a ty krátké jsem podědila taky :( alespoň si můžeme dovolit nosit podpatky ;)

    ReplyDelete
  40. oplácaný nohy si představuju tedy jinak :)
    Chtěla bych jen říct, že se mi strašně líbí, jak jsou všechny tvé outfity různorodé :), ať už barevně tak stylově, to je skvělý, navíc ve všech vypadáš vždy skvěle

    ReplyDelete
  41. Super outfit a chci tvoje nohy :D!

    ReplyDelete
  42. panejo, čím dál tím lepší a lepší!!!<3

    ReplyDelete
  43. Och bože Peťo to je boží!!! :D Jsi nádherná, máš boží nohy a nejlíp se s tebou partyuje!! :D Jsi prostě božská! :D

    ReplyDelete
  44. daj si po prstoch, máš dobré nohy!

    ReplyDelete
  45. Mám velmi podnou sukni, kterou jsem si ušila, je možná ještě o něco delší než ta tvoje a máma mě hnala, že jí prý nesmím nosit, že je moc.. prostě moc krátká :D Jsi odvážná, zvlášť v takové zimě :x A máš krásné botky ^^

    ReplyDelete
  46. úžasné ,úžasné! bodycon sukně taky miluju<3

    ReplyDelete
  47. neblázni :D nohy máš skvelé,celá si skvelá! bodycon sukňu v čiernej by som si mala aj ja zaobstarať,je to skvelý kúsok :)

    ReplyDelete
  48. Kde máš ty oplácané nohy? Blazne
    Moc Ti to sluší a krásné boty:)

    ReplyDelete
  49. Ty tmě m´š oplácané nohy?? Tak tím pádem si je vyměníme!! Hrozně ti to sluší!!

    ReplyDelete
  50. Oplácané, haha jasně.
    Ta nová barva ti strašně moc sluší:)
    A úžasný outfit, líbí se mi ta kombina, plus ten řetízek je vážně dokonalý:))

    ReplyDelete
  51. Simple and stunning.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. peťul! žádné oplácané a krátké nohy, naopak:)! moc ti to sluší:))

    ReplyDelete
  53. veľmi sa mi páči tvoj outfit :) tie hodinky♥ už sa neviem dočkať kedy mi prídu ;)

    ReplyDelete
  54. Hezké fotky, pěkný jednoduchý outfit. :)

    ReplyDelete
  55. Pořád se ještě nemůžu vynadívat z tý barvy tvých vlasů! Fakt ti sekne a ta takový nohy bud ráda! :)

    ReplyDelete
  56. Bodycon sukne jsou nejlepší, daj se skvele kombinovat) Hrozne ti to slusi(:!

    ReplyDelete
  57. you look so pretty!!!

    ReplyDelete
  58. to jsi teda ještě neviděla mé opravdu KRÁTKÉ nohy ,jsi krásná ,prosimtě :))

    ReplyDelete
  59. ty jsi střevo... prej oplácaný, kušuj! :) sluší Ti to, tuhle sukni mám ráda.

    ReplyDelete
  60. Skvělý outfit, moc ti to sluší:) Ty boty jsou naprosto perfektní:)

    ReplyDelete
  61. skvelý outfit :-)
    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  62. Máš krásnou postavu :) Líbí se mi ten přívěsek!

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  63. Já teda žádný oplácaný nohy nevidím! :)
    Krásný outfit, moc se mi líbí ten svetr, má krásnou barvu♥
    Nikus

    ReplyDelete
  64. joooooo to je muj styl :) skvelyyyy <3

    ReplyDelete
  65. Ta mikča s křížkem je bomba, tady ti to neskutečně sluší! Fotky se móóóc povedly :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.