Thursday, February 28, 2013

My heart on fire.

Mám pro vás článek s outfitem, který byl vyfocený minulý týden. Bylo nádherně, konečně teplo tak jak si představuju jaro. Bohužel tohle vydrželo jen chvilku a než jsem celý outfit vyfotila udělala se zase zima. Každopádně doufám, že bude takhle hezky už brzo. Těším se na všechny mikiny svetříky a jarní bundy. Plánuju si taky pořídit pár nový kousků na narozeniny, tak uvidíme jak to dopadne.










jeans-pimkie, sweater-secondhand, bracelets-diy, ear cuff-oasap, creepers-asos

52 comments:

  1. Tvůj styl je víc než originální spíše dokonalý.

    ReplyDelete
  2. Anonymous15:53

    Dneska se mi o Tobě zdálo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doufam, ze neco hezkyho :D tesi me to, to je uplne super kdyz tohle nekdo napise!

      Delete
    2. Anonymous18:19

      Samozřejmě, že hezkýho :)
      Hned ráno jsem si říkala, že Ti to musím napsat. Byla jsem s rodinou na horách. No a ty jsi měla pokoj vedle nás! Seznámili jsme se a byli jsme tam spolu celou dobu a třeba si jen tak povídali, ale straašně jsme si rozumněli. No a pak jsi to psala i na blog, to si pamatuju :D. Jsem jako blázen, že se mi o tom už i zdá. To mám z toho, že Tvůj blog ani na den nevypustím. No a pamatuju si, že jak jsme se seznamovaly a já ti říkala své jméno, říkala jsem, že už se konečně nemusím podepisovat Tvůj anonym. Achjo,to by bylo nejlepší <3 <3 <3

      Tvůj anonym :D
      <333

      Delete
    3. Tak ti konečně píšu, jsi nejlepší <3
      já bych tě strašně moc chtěla poznat určitě jsi strašně milá, sympatická. Strašně moc bych chtěla někoho takového potkat a chtěla bych aby se tohle stalo, to by bylo uplně úžasný!
      A moc ti děkuju za všechno co napíšeš, vždycky mě to nadnese do oblak <333

      Delete
  3. U nás je dneska až podzřele teplo. Kéž by to vydrželo :)
    Na té 8. fotce vypadáš úžasně :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tretia fotka zdola je krásna :3

    ReplyDelete
  5. ty jsi úasná ! moje babička by řekla : ach holka co ty ledviny! ale vypadá to úžasně :)

    ReplyDelete
  6. nádherné fotky :) hlavne tá 8.

    ReplyDelete
  7. máš krásný ear cuff a všechny ostatní fotky<3

    ReplyDelete
  8. přijde mi, že ti ty vlasy sluší mnohem víc než ombre:)

    ReplyDelete
  9. krásné fotky :))

    ReplyDelete
  10. Fuj, nebyla Ti zima :D ?! Mně tedy z tebe zima je :D!!

    Jsi krásná!!

    ReplyDelete
  11. u nás bylo dneska 15 stupňů! jinak ti to sluší, jsi krásně štíhlá ;)

    ReplyDelete
  12. moc ti to sluší :) máš perfektní postavu, to bříško <3

    ReplyDelete
  13. Oh girl, you're so brave! :D I think I would die if I try to take photos outside in this outfit, haha :) But you look amazing!

    ReplyDelete
  14. Hrozně hezké:) Ani nevypadáš moc zmrzle:P

    Bublinka

    ReplyDelete
  15. u nás bolo dneska krásne :-)) a nádherný outfit, ty si dokonalá <3

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Super, jak jinak :)

    ReplyDelete
  17. Ty jo to sú popiči fotky ... :)
    Poznámka: u nás sa slovom "popiči" vyjadruje, že sú hodne hodne hodne dobré ....:)

    ReplyDelete
  18. Nádherný fotky!:)

    ReplyDelete
  19. Ty fotky jsou hrozně hezký :)

    ReplyDelete
  20. aké pekné fotky,súhlasím že tá ôsma sa podarila najviac :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous18:10

    Tu druhou fotku nechápu, vypadáš jako bys chtěla zvracet :D
    Ostatní jsou ale fajn :)

    ReplyDelete
  22. pekny clanok :) pozyvam ta na avon giveaway :) http://artjournalstories.blogspot.sk/2013/02/avon-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  23. Chci mít tvojí postavu♥ Nádherné fotky, na všech ti to moc sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete
  24. Některý fotky jsou možná trošičku divný, ale mě se líbí. :) Jo a to oco máš na uchu (jsemm neznalec, netuším jak se to správně řekne :d) je skvělý!

    ReplyDelete
  25. na uchu má ear cuff, takováá náušnice ;)
    jinak kočička Petul, máš ty vlasy ted naprosto dokonalé! já čekám až mi to doroste, ale pffffff trváá to!

    ReplyDelete
  26. Třetí odspodu! ♥
    A u nás taky dnes svítilo sluníčko jako o život, úplně jsem ve vzduchu cítila jaro :)

    ReplyDelete
  27. Úžasný outfit, ten svetřík je krásnej =) Povedené fotky (jak jinak) ;-)
    P.S.: Doufám že k narozeninám seženeš něco pěkného do outfitů <3 :))

    ReplyDelete
  28. Moc ti to sluší a máš perfektní džíny! :))
    Já si taky chci nakoupit nějaké nové kousky, hlavně džínovou bundu, nová trička a asi i nějaké džínsy.

    ReplyDelete
  29. good post I invite you to participate in my new giveaway http://perlitalizardo.blogspot.com/2013/02/tag-firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete
  30. sluníčko ti sluší ;)

    ReplyDelete
  31. Páčia sa mi tie tvoje creepers! :)

    ReplyDelete
  32. jsi úžásná! první fotka vede)

    ReplyDelete
  33. Jedny z nejlepších fotek jaký jsem u Tebe kdy viděla!! (a to tě sleduju už dlouho :)) Jsi krásná!! ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  34. Jsi přenádherná !

    ReplyDelete
  35. Páni, jsi nádherná:)
    Máš úžasný nohy.
    Miluju tvoje creepers! <š

    ReplyDelete
  36. Máš dokonalú postavu :) a krásne fotky

    ReplyDelete
  37. super dziny a krasne fotky!!

    ReplyDelete
  38. neskutočne ti pristanú tieto nové vlasy, super :))

    ReplyDelete
  39. Vážně moc krásné fotky a tobě to sluší víc a víc :)

    ReplyDelete
  40. Pri fotení druhej fotky asi zafúkal vietor, že? :)
    Máš veľmi krásnu postavu.

    ReplyDelete
  41. krásne! :) a tie topánky sú zlatunké :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  42. ááách, krása! To pozadí, počasí a ty <3

    ReplyDelete
  43. Jednoduché,dokonalé,krásné!Moc ti to sluší na fotkách ;)

    ReplyDelete
  44. Wau, nádherné fotky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    ReplyDelete
  45. Ach Peťo ty jsi tak krááásná <3

    ReplyDelete
  46. To tělo! Brala bych ho hned

    ReplyDelete
  47. Ty nové vlasy ti strašně sluší.
    Máš skvělou postavu :)

    ReplyDelete
  48. odvážný ,ale dokonalý outfit!:)

    ReplyDelete
  49. Boží!! Strašně se mi lipbí ty jeansy!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.