Tuesday, February 5, 2013

Honey meat and couscous.

Pro dnešek vám ukážu jedno z mých nejoblíbenějších jídel, které zvládnete za pár minut doma a dá se snadno obměňovat podle potřeby. Řeč je samozřejmě o kuskusu. Když si vzpomenu na první zkušenost s ním, tak to není zrovna dvakrát šťastné, vůbec mi nechutnal. Postupem času asi v rozmezí pár let jsem ho začala milovat a dělat ho na všechny způsoby, tak vám jeden dneska představím.




Potřebujete:
- kuskus je jedno jaký, prostě ten co máte rádi (já teda beru vždycky ten co je zrovna nejblíž, sem tam si pro něj zajdu do zdravé výživy)
- maso, já jsem použila vepřové, ale stejně tak se dá použít kuřecí
- máslo, bylinkovou sůl, klasickou sůl, špetku kari a med

Postup:
maso omyjete a nakrájíte na kousky, následovně přidáte trochu oleje, sůl, špetku kari a lžičku medu (můžete hned osmažit nebo maso chvíli nechat odležet)

- mezitím si připravíte kuskus podle návodu ho nasypete do misky a zalijete vodou
- až je kuskus měkký přidáte máslo a bylinkovou sůl
- maso pon tom stačí jen osmažit a potom všechno dát dohromady

Mě nejvíc baví chuť masa, které medem dostanu takovou sladkou chuť, ale nesmíte to přehnat. A teď už můžete vychutnávat nebo vymýšlet další obměny. Tak mě napadá co vy a kuskus?


41 comments:

  1. kuskus mám moc ráda,takhle s masem je dobrý, mně ještě chutná na způsob rizota. a jinak to dáš zase pěkně na talířku naaranžované :) :D.

    ReplyDelete
  2. kuskus som jedla asi len raz,možno dvakrát, ale takto by som ho rada vyskúšala.. mňaaam!

    ReplyDelete
  3. Super, cous cous se chystám v nejbližší době ochutnat :)

    ReplyDelete
  4. měli jsme ho ve škole na oběd :D ze začátku nic moc ale postupně jsem mu taky přišla na chuť :)

    ReplyDelete
  5. vypadá to skvěle! a když tak přemýšlím, kuskus je jedno z mých nejoblíbenějších jídel, jestli ne nejvíc :) miluju ho se šmakounem a kukuřicí :)

    ReplyDelete
  6. Kuskus už jsem měla třikrát a zamilovala jsem si ho :) Až bude doma masíčko, vrhnu se na to!

    ReplyDelete
  7. vůbec mi nechutná ,ale třeba to někdy příjde:)

    ReplyDelete
  8. Kuskus miluju! :-) a vypadá to vážně skvěle! :-))

    GIVEAWAY o Sleek paletku

    ReplyDelete
  9. Mňam :333 Kuskus milujem! A s touto kombináciou ešte viac :DD

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Kuskus jsem ještě neměla a nevypadá to špatně:)

    ReplyDelete
  11. Já ho měla mnohokrát právě na způsob toho rizota. Moc mi chutná! :) Ale tenhle vypadá alespoň na fotkách ještě líp, než ten "rizotový"! :)) Takže ho chci k nejbližší době taky vyzkoušet a uvidím, jestli se to potvrdí! :))

    ReplyDelete
  12. Mňam, kuskus miluju, jak na sladký způsob, tak na slaný :)
    Myslím, že tvůj recept v nejbližší době vyzkouším, maso nakládám podobně, ale med jsem ještě nikdy nezkoušela :)

    ReplyDelete
  13. mňam vyzerá to chutne ale kuskus som ešte nikdy nejedla :)) ale asi si to skúsim uvariť

    http://catherinestyl.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  14. mňam :) kuskus jsem ještě nikdy neměla...

    ReplyDelete
  15. mňam, med a kuře to je super:)

    ReplyDelete
  16. mňam, udělala jsi mi sakra pořádný chutě ;D

    ReplyDelete
  17. ja tiež milujem kuskus. prvýkrát som ho jedla asi pred 10 rokmi :)

    ReplyDelete
  18. mmm, to vypadá dobře!

    ReplyDelete
  19. vypadá to báječně, já to mám s kuskusem stejně jedla, před pár lety jsem ho jedla na Djerbě a vůbec mi nechutnal, ale teď mu nějak přicházím na chuť)

    ReplyDelete
  20. Mně kuskus teda moc nejede :D :((

    ReplyDelete
  21. no mňam, sbíhají se mi sliny.. já měla dnes k večeři brambory a kapra na křenu a smetaně.. byla jsem překvapená jak to bylo dobré :))

    ReplyDelete
  22. vyzerá veľmi chutne

    ReplyDelete
  23. vyzerá to vynikajúco :) kuskus milujem .. akurát som ho dlho nemala, musím si ho spraviť konečne niekedy.

    ReplyDelete
  24. super recept :))
    já mám nejraději kuskus s cuketou a kečupem (hoodně kečupem)...myslím že by se jmenoval ''barbarský kuskus '' :D

    ReplyDelete
  25. vyzerá to dobre :) ...len škoda že neviem variť ;D

    ReplyDelete
  26. Kuskus som ešte nemala, ale ako tak na to pozerám, v priebehu týždňa to vyskúšam. Ďakujem ti za tip! :-)

    PS: Pozývam ťa na giveaway - http://liveinfoxworld.blogspot.sk/2013/02/firmoocom-giveaway.html

    ReplyDelete
  27. přivezla jsem si pětikilové balení kusksuu z tuniska na jaře a ještě půlku mám !! hha ! :D miluju kuskus ... ted mi začal chutnat i nasladko :) takhle ho určitě vyzkouším :)

    ReplyDelete
  28. Kuskus miluju, hlavně česnekový s kousky máty :-). Tohle taky někdy vyzkouším:)

    ReplyDelete
  29. Mňám! Tak toto budu muset určitě vyzkoušet :)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Nedávno jsem si koupila balení, abych ho vyzkoušela, ale nějak na to pořád nedošlo.. :)

    ReplyDelete
  31. Kuskus miluju !Je to nejlepší jídlo.Já ho,ale preferuju v salátu nebo se zeleninou :-)

    ReplyDelete
  32. Mám ho moc ráda! A stejně tak i bulgur :) a tvůj tip vypadá chutně ;)

    ReplyDelete
  33. vživote som kuskus nejedla :D

    ReplyDelete
  34. vyzerá to veľmi dobre :3

    ReplyDelete
  35. Zbožňuju kuskus, i když já kupuju ten z bazalky :).

    ReplyDelete
  36. kuskus mám doma, ale už mi tu leží takovou dobu a nebyla jsem schopná něco vymyslet a konečně ho uvařit, takže se teď kopnu do zadku a vyzkouším tvůj recept :) kuřecí na medu miluju!

    ReplyDelete
  37. ani moje prvé skúsenosti neboli najšťastnejšie :D ale skúsim to znova ! :)

    ReplyDelete
  38. mozem uz zacat jest?:), vyzera to uzasne!:)

    ReplyDelete
  39. kuskus mám moc ráda a asi ho brzy uvařím příteli s tvým tipem :))

    ReplyDelete
  40. mi si ten kuskus robili minule s Johnnym ale vážne vážne nám nechutil ... moc aromatický bol

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.