Tuesday, February 26, 2013

Fondant au chocolat.

Po nějaké době vám zase ukážu něco pečeného. Pekla jsem dost zřídka, ale teď mě to baví mnohem víc než samotné vaření a tak jsem si jeden týden prolistovala gurmet a našla tam recept na tenhle říkejme tomu koláč. Doma byla hromada čokolády a moje nadšení neopadlo ani po vytažení z trouby.



Portřebujete:
-150g změklého másla
-50g hladké mouky
-150g cukr krystal
-3 nebo 4 vejce
-200g čokolády
-špetku soli






Postup:
-do mísy jsem si dala vyšlehat vejce s cukrem do pěnové konzistence 
-následovně jsem přidala mouku, cukr a máslo po částech a vymýchala těsto, nelekejte se, že je tam tak málo mouky, ale vážně to funguje
-nakonec ještě špetku soli
-v kastrůlku ve vodní lázni jsem si rozpustila čtvrrečky čokolády a přidala asi tři lžíce vody
-čokoládu jsem dala do mísy s těste a vymýchala hladkou směs
-troubu jsem měla předehřátou na 180 stupňů a pekla jsem asi 20-25 minut poznáte to podle těch šupinek co se nahoře vytvoří
-vytáhneme z trouby a je hotovo


těsně po vytažení z trouby, jde vidět jak se nahoře vytvořily šupinky

a naposled bych chtěla říct, že koláč má zůstat venitř tak trochu mazlavý, takže se toho nelekněte chutná vážně perfektně a je díky čokoládě hodně sladký a to mám strašně ráda!

37 comments:

  1. vypadá báječně! :)

    ReplyDelete
  2. panečku to vypadá strašně lákavě !! ty šupinky nahoře <3

    ReplyDelete
  3. Mnaaam hned bych si dala! :) Povedlo se ti to :)

    ReplyDelete
  4. vyzerá to super :)))

    ReplyDelete
  5. Mňam, mňam, to vypadá úžasně :)

    ReplyDelete
  6. mňaaam,ten vyzerá fantasticky,ukladám do záložiek,myslím že niekedy by som mohla skúsiť :)

    ReplyDelete
  7. mňam,ja mám pečenie tiež veľmi v obľube takže to určite vyskúšam!:)

    ReplyDelete
  8. vypadá to skvěle :)

    ReplyDelete
  9. vyzerá výborne :)
    mám uložené v záložkách, a ako som si všimla mám tam tvojich receptov už dosť :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak ja som ho po ukrutne dlhoookááánskom čase upiekla a bol výborný! všetkým doma chutil :)

      Delete
  10. Anonymous18:13

    JO jsi skvělá Peťo.

    ReplyDelete
  11. mňam, tak už vím, co budu dělat příště ;)

    ReplyDelete
  12. :O <3
    Potřebuju velkej kus hned teď na mým stole !!!! :D

    ReplyDelete
  13. určitě chutná tak výborně jak vypadá!

    ReplyDelete
  14. vyzerá naozaj dokonale!!!

    ReplyDelete
  15. ano, vypadá to vážně krásně a ty fotky!

    ReplyDelete
  16. Vypadá božsky, nechceš mi kousek poslat na ochutnání? :D

    ReplyDelete
  17. Vypadá luxusně a přitom je tak jednoduchý! Och. Zítra peču makronky, ale tohohle krasavce zkusím hned příště :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peti, tak jsem ho dnes pekla a je luxusní! Povedl se a moc nám chutná :)

      Delete
  18. ježiš to vypadá božsky'))
    Já chtěla o víkendu péct bábovku, ale páč bylo málo mouky, udělala jsem jen poloviční dávku a byly z toho boží muffiny))

    ReplyDelete
  19. Mňam :O :))sakra měla bych si jít pro něco k večeri jsem z toho hladová :D

    ReplyDelete
  20. mmmmmm čokoláda ♥♥♥♥♥ ve všech podobách prosím

    ReplyDelete
  21. Bezva. Teď bych si nejradši něco takovýho dala :D.. Moc děkuju :D...

    ReplyDelete
  22. Ja som tiez dnes piekla ale susieny sak treba niakovyuzit to volno :-)

    ReplyDelete
  23. není to klasické brownies? :) vypadá to fakt moc dobře, dala bych si hned!

    ReplyDelete
  24. Mňám! Vypadá to naozaj chutne, keď ja ta milujem čokoládu :D

    ReplyDelete
  25. Baví tě dělat nám chutě? I ty jedna! :D skvěle to vypadá.

    ReplyDelete
  26. ty si šikovná ja prídem k tebe na kafe a kus koláča jo ?

    ReplyDelete
  27. vyzerá to veľmi dobre ,, mňam :-)

    ReplyDelete
  28. mňaaaaaaminky mňááám!
    také mě poslední dobou chytlo víc pečení, nejhorší na tom je, že vždycky toho ujídám, třeba i těsta a pak toho je a) málo a za b) mě bolí bříííško :D

    ReplyDelete
  29. ten vypadá naprosto bezkonkurenčně :) ta krustička nahoře musí být skvělá! není vůbec náročný, jak se tak dívám, to není dobrý :D

    ReplyDelete
  30. děláme skoro ten samý a je prostě nejlepšíííííííííííí

    ReplyDelete
  31. ty prostě umíš fotit!
    a koláč vypadá super:)

    ReplyDelete
  32. hned to jdu vyzkoušet!<3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.