Friday, February 22, 2013

Emeral green beanie.

Dnes mám pro vás pár fotek z focení. Kdyby bylo tak jako včera určitě by to dopadlo ještě líp. Fotky jsou díky sněhu trochu míň kvalitní, ale co se dá dělat pro mě má i ten sníh své kouzlo. Taky jsem na objektivu zapomněla přepnout clonu, takže není tak velký bokeh efekt. Jinak mě vyfotila skvělá fotografka, které děkuju a určitě budou další fotky. Mě zbývá dobalit poslední věci a zítra odjíždím do Krkonoš. Článků je přednastavených spousta, tak snad vás potěší.








jeans-vietnamci, top-jack daniels, shirt-H&M, creepers-asos, bracelet-chicnova.com, beanie-gate

48 comments:

  1. ta čepka je prostě nej! :D sluší ti to :)

    ReplyDelete
  2. Jsi vážně kráska! :)

    ReplyDelete
  3. aj tak pekné fotky,si nádherná! :)

    ReplyDelete
  4. ta čepka ti strašně moc neuvěřitelně sluší! :D a ta košile je super, myslím, že už jsem jí chválila i v jiném postu, opakuju se :D)

    ReplyDelete
  5. Anonymous17:07

    Já tě miluju. A každým tvým příspěvkem víc a víc. Jsi neskutečná, krásná, nádherná, zlatá, skvělá a prostě nejlepší <3 Neznám nikoho, kdo by se ti vyrovnal, jsi miláček <3 Aaaaa... já chci být taky tvoje fotografka!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Můžu jen a jen souhlasit :-) Jsi the best :*

      Delete
    2. Anonymous17:26

      Tvůj komentář mi, Sáro, připomíná, že jsem neměla zas tak pravdu. Sára a Petra. To Vám, Vám se nikdo nevyrovná <3333

      Delete
    3. to je nejlepší, děkuju vám uplně nejvíc <333

      Delete
    4. Anonymous12:53

      Já Vám holky <3

      Delete
  6. Anonymous17:08

    Jo a někoho mi stršně připomínáš. Na šestý fotce.

    ReplyDelete
  7. tričko je božské♥♥♥ ale aj ty vyzeráš skvelo! ;)

    ReplyDelete
  8. Podle mě se ta košile k tomu absolutně nehodí :) jinak ti to moc sluší, skvělá čepice!! kolik stála?

    ReplyDelete
  9. Krásný outfit :)
    Sluší ti ta čepice ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Ty si tak úžasná :33 Super outfit a fotky))
    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Moc hezké fotky! :)
    V Krkonoších si to užij! :) Já už chci taky na hory! :D

    ReplyDelete
  12. máš hezký oči :)

    ReplyDelete
  13. sú to skvelé fotky :)
    a uži si to tam :)

    ReplyDelete
  14. boží ,boží!

    ReplyDelete
  15. jsi krásnější a krásnější :)
    užij si Krkonoše, snad budete mít hezké počasí :) Jedeš bežkovat/sjzdovkovat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mělo být obojí, ale máme jen jedny běžky :D takže lyžovat :)

      Delete
  16. krásné fotky a super košile :))

    ReplyDelete
  17. to tričko mám na svém pomyslném jarním wishlistu a ty ostnaté náramky taky:)

    ReplyDelete
  18. máš krásnou košili,
    taky zítra odjíždím na hory a na ten článek se moc těším)

    ReplyDelete
  19. Čtvrtá fotka je fakt krásná a Jack Daniels tričko asi taky nutně potřebuju :D

    Check my Blog - mayafoxwithlove.blogspot.cz !

    ReplyDelete
  20. jsi strašně krásná! :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous19:26

    Ta košile ne proboha !:)) Úplně to rozbíjí .

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je názor každého, mě to takhle baví nejvíc a kdybych ji neměla jen bych slyšela plno kritiky, že je to nijaké :)

      Delete
  22. Krásne fotky :)

    ReplyDelete
  23. dokonalé fotky :))

    ReplyDelete
  24. Tady jsi úplně zlatá! Tvoje fotky jsou čím dál tím lepší :)

    ReplyDelete
  25. mám rovnakú košeľu :D :D

    ReplyDelete
  26. si úžasná krásko :) cmuk

    ReplyDelete
  27. veľmi pekné fotky :) šikovná fotografka :) ...čím to fotila? :) vyzeráš úžasne :) ako vždy :)

    ReplyDelete
  28. Parádní ! :)
    ...a potřebuju to triko,hned :D

    ReplyDelete
  29. krásný tričko :)

    ReplyDelete
  30. to tričko je perfektní :)

    ReplyDelete
  31. Asi bych zmrzla.. ale hrozně moc ti to sluší!:)

    PS: Ráda bych tě pozvala do své první GA, kterou plánuji již BRZY ukončit.. :)
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/02/giveaway-01.html

    ReplyDelete
  32. Jack Daniells potisky se mi moc líbí, ale já mám spadeno na mikinu :-) Nejlépe šedou :-)

    ReplyDelete
  33. sluší ti to!:) ta košile je moc hezká:)

    ReplyDelete
  34. Čepka je skvělá! Užij si hory :)

    ReplyDelete
  35. Fotky jsou i přes horší kvalitu krásné, má to své kouzlo a osobitost ;-) Sluší, opět <3

    ReplyDelete
  36. Sníh na fotkách je pohádkový! :) Taky mám předposlední post v zasněženém duchu :D můžeš juknout:

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  37. nádherná! :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  38. ta košile mi k tomu sice moc nejde, ale ty fotky jsou opravdu pěkný - ta zasněžená atmosféra! :))

    ReplyDelete
  39. Anonymous14:13

    Škoda,že nejsou fotky lépe vyfocené..Ale jinak ti to sluší:)

    ReplyDelete
  40. Nefotila tě ještě na jiný foták? Na FB ty fotky vypadaly kvalitněji. Každopádně ti to moc sluší :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.