Wednesday, February 13, 2013

Clothes for sale.

O víkendu jsem vyřadila další věci ze skříně, které nenosím, tak budu ráda když se vám něco zalíbí. Jinak upozorňuju, aby jste se ozvali jen když máte opravdu zájem. Minule se mi stalo, že napsali jen o rezervaci a nereagovali. Jinak na dobírku neposílám. Poštovné 50kč. 

V případě zájmu napište na mail: petul.cervikova@seznam.cz


 květované delší triko/ rezervace
-velikost S-M (délka 70cm, přes prsa 42cm)
-koupené v secondhandu, ale stále v dobrém stavu
-cena 80kč plus poštovné

 vínový cardigan
-velikost XS (délka 55cm, přes prsa 37cm)
-koupené v secondhandu, skoro nenošený je mi malý
-cena 90kč plus poštovné


 khaki košile/rezervace
-velikost M (40) (délka 60cm, přes prsa 45cm)
-značka H&M, nenošená je mi velká
-cena 80kč plus poštovné


 bílý děrovaný svetr/rezervace
-velikost S (délka 62cm, přes prsa 46cm)
-koupený v secondhandu, na sobě jsem ho měla párkrát
-cena 70kč plus poštovné


 bílé tílko
-velikost XS (délka 62cm, přes prsa 33cm)
-terranova, měla jsem ho jednou na vystoupení
-cena 80 plus poštovné


 puntíkovaná košile bez rukávů/rezervace
-velikost je psaná XS/S, ale podlě mě je to tak M (délka 65cm, přes prsa 54cm)
-značka Amisu, měla jsem ji asi třikrát
-cena 70kč plus poštovné


 modrý svetr/rezervace
-velikost XS/S (délka 52cm, přes prsa 47cm)
-koupený v secondhandu, na sobě jsem ho měla asi pětkrát
-cena 70kč plus poštovné

 černý lurex svetr/rezervace
-velikost M (délka 65cm, přes prsa 50cm)
-koupený v secondhandu, jednou na sobě
-cena 70kč plus poštovné
-na požádání zašlu celou fotku, nešel mi vyfotit


 růžový svetr s krátkým rukávem
-velikost S (délka 57cm, přes prsa 49cm)
-značka Marks&Spencer, asi třikrát oblečený
-cena 80kč plus poštovné


 tmavě modré skinny
-velikost S (34) (délka 104cm, přes boky 41cm, šířka nohavice na stehně 18cm)
-koupené v F&F, jednou na sobě
-cena 150kč plus poštovné


 děrované džíny
-velikost S (34) (délka 90cm, boky 41cm)
-koupené v secondhandu, asi pětkrát na sobě
-cena 100kč plus poštovné


 šedočerné jeggings/rezervace
-velikost 34 (délka 95cm, boky 42cm)
-koupené v Takku, asi třikrát na sobě 
-cena 100kč plus poštovné

žluté triko
-velikost S, ale má strašně velký výstřih (délka 54cm, přes prsa 40cm)
-koupené v secondhandu, asi dvakrát na sobě
-cena 70kč plus poštovné

28 comments:

  1. Ten modry svetr beru vsema deseti!:'O:)

    ReplyDelete
  2. mám zájem o ten bílí svetr!! :3
    kdyštak domluva emailem : V.kustkova@seznam.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous18:26

      Tyjo. Gramatika jak prase.

      Delete
    2. Jdi si stěžovat někam jinam. :)

      Delete
    3. Anonymous19:24

      Nestěžuju si, jen to opravdu nevypadá dobře. Holka oblečení a makeup jako ze škatulky, ale co se základů týče, docela bída, co? ;)

      Delete
    4. Promiň, ale já jsem na tabletu, mam to tu nějak nastavený a tak se to většinou špatně opraví. Navíc jsem nemocná..nevim, prostě měj si svůj názor, já sama vim, co umim. :)

      Delete
    5. Anonymous20:06

      Tak to já svůj názor mám, to se neboj :D.
      Peti promiň, za takový spam, ale ještě si neodpustím poznámku...
      Jsem teď taky nemocná, ale nechápu, jak tě to může ovlivňovat v tom, ja píšeš. Podle mě blbá výmluva. Měj se Verčo :)

      Delete
    6. Musím Verču podpořit. Mně se to na iPadu občas taky opraví špatně a prostě to přehlídnu.

      Delete
    7. Anonymous01:00

      tak nespoléhej na ipad ale nauč se to ty nando

      Delete
    8. Anonymous15:24

      :D Děkuji dalšího anonyma za podpoření, myslím si to samé, akorát jsem se snažila napsat to ve slušné formě :) Dnešní doba opravdu spoléhá jen a mozky přístrojů a ne na své hlavy...

      Delete
  3. Najviac sa mi páči ten modrý sveter!:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous18:22

    Prosím černy luxer svetr celé foto bylo by možné? Josefina.wie@seznam.cz, kdyby se uvolnil bily svetr napis dekuju

    ReplyDelete
  5. Anonymous18:54

    Měla bych zájem o tu košili s puntíky prosím :)

    dominkamina@seznam.cz

    ReplyDelete
  6. krásné věci :) bohužel jsem poslední dobou utratila hodně peněz :D :/ takže musím šetřit, konečně! :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous19:26

    Opravdu bych uvažovala o skinny kalhotách, nejsem si ale jistá, jestli by mi byly :/ Vypadají opavdu dobře, ale kalhoty je podle mě risk nakupovat přes internet. Každopádně hezké věci. Já mám pocit, že kdybych se zbavila tolika věcí, co jsi tady dala, nezůstalo by mi nic :D. Achjo. Smůla. :D Měj se Peťo :)

    ReplyDelete
  8. dík, že jste tak oživily nudný článek :D v pohodě, nechám to tak, sami jste si to vyřešily :)

    ReplyDelete
  9. achjo, jak tak koukám věci které se mi líbí, jsou již zamluvený. No kdo dřív přijde, ten dřív mele :D Ale jsou to pěkné věci!

    ReplyDelete
  10. Škoda zelené košile. Byla by mi malá přes prsa. Je skvělá :) V.

    ReplyDelete
  11. Peťo ,kdyby se bílý svetr uvolnil ,beru ho!:)

    ReplyDelete
  12. Anonymous21:43

    Kdyby se uvolnil černý svetr, měla bych zájem :) elyska5@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. Krásný věci, vybrala bych si, ale většina by mi byla malá :))

    ReplyDelete
  14. to biele tielko vyzerá dobre ... vážne uvažujem

    ReplyDelete
  15. Fíha, no máš toho požehnaně. :D

    ReplyDelete
  16. chtěla bych se zeptat na ten bílý děrovaný svetr a ten růžový svetřík :)
    předem díky za odpověď .

    kdyžtak odepiš na mail VEJA.LOR@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. Neznášam anonymov čo na každého nadávajú.. nechápem o čo im ide ani oni niesú dokonalí..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous21:36

      Já si to nemyslím ;)

      Delete
  18. teď už mě to, ale nebaví, článek o ničem a vy tu řešíte pořád jednu věc, prosím příště si to nechejte na nějakou jinou stránku, chápu obě strany a tím myslím je to vyřešené :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.