Saturday, February 16, 2013

About red velvet.

Tak dnes ještě s ombré a v pondělí snad uvidíte novou barvu i tady na blogu. Rozhodla jsem se ze dne na den a jsem ráda, teď mě nové vlasy baví ještě víc než ombré a fialové konce. Jinak jsem měla a mám docela uspěchaný týden i víkend. Ještě mě čeká vystoupení a zítra členská schůze a mám to za sebou. Pár slov k outfitu, kdy vidíte konečně nějakou výraznější barvu a to velvet červené legíny, které moc nenosím, jelikož se strašně vytahaly, ale stejně jsem si je vzala. Teď fungují jako legíny pod kalhoty na lyže.









leggings-terranova, sweater-h&m, wedges-ccc

68 comments:

  1. tak toto je úplne dokonalé a nové vlasy som videla na fb,strašne ti to pristane,tebe pristane asi úplne všetko

    ReplyDelete
  2. Nový vlásky se ti povedly! Super. A legíny jsou taky (y)

    ReplyDelete
  3. nádherný svetr !

    ReplyDelete
  4. Vlásky jsou skutečně super ;) Moc se mi líbí outfit :)

    ReplyDelete
  5. škoda ich pod gate z lyžovania :)

    ReplyDelete
  6. vlasy máš úplně úžasné! a ta mikina je skvělá ;)

    ReplyDelete
  7. Anonymous16:33

    Sakra Peťo <333 miluju tě!

    ReplyDelete
  8. ty fialové koce jsou super!:)
    zůčastni se GA u mě na blogu:)

    ReplyDelete
  9. Jsi čím dál krásnější:)

    ReplyDelete
  10. ten svetr je boží!:)

    ReplyDelete
  11. já bych ty legíny brala všema deseti!!!!

    ReplyDelete
  12. ty si kočka vo všetkom nie jak ja ...ja musím dať na seba klasiku ako su dziny biele alebo čierne tričko, mikinu alebo cardigan ... a toť vše ...tebe pristanú aj červené nohavice ...

    ReplyDelete
  13. TY legíny vypadají úžasně!! Chci takyyy :33

    ReplyDelete
  14. Krádný outfit, ta kombinace se mi moc zamlouvá :))
    Jsi nádherná =)

    ReplyDelete
  15. Ty legíny jsou úžasný♥ Moc ti to sluší :) A vlasy už jsem viděla na fb a jsou krásný!
    Nikus

    ReplyDelete
  16. Anonymous17:29

    Máš nádherné vlsy!! :) Jak se jmenuje ta kadeřnice u které jsi byla? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :)
      ke kadeřnici nechodím, dělám všechno doma :)

      Delete
    2. Anonymous18:56

      Ty jsi fakt šikovná :) !

      Delete
  17. Pěkný outfit! Jsem na vlasy zvědavá:) já střídala hodně barvy, když jsem dělala modeling. Ale teď už je mám několik let přírodní a k ničemu se nemůžu rozhoupat :D

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  18. tie legíny sa dajú v TRN kúpiť teraz či ich máš dávnejšie ?:)

    ReplyDelete
  19. Krásne vlasyy :)

    ReplyDelete
  20. tento outfit je uplne skvely,velmi sa mi paci :))

    ReplyDelete
  21. Tá mikina je parádne ! :O Brala by som ju hneď ! :)

    ReplyDelete
  22. Ten outfit je skvělý! Asi jsem se zamilovala do tvého jumper-u :D

    ReplyDelete
  23. Krásný outfit! :))
    Mikina je úžasná a ty boty mě nepřestávájí ohromovat!! :))

    ReplyDelete
  24. leginy na tobe vypadaj super

    ReplyDelete
  25. tie legíny sú krásne, fakt je ich škoda:)
    A takéto vlasy si chcem dať tento týždeň aj ja, teda ombré. Chcela som ísť ku kaderníčke, ale teraz rozmýšľam že si to urobím sama. Len neviem ako by to dopadlo!:D Mám hnedé vlasy a chystám sa na nejakú takú akú máš ty, tú blond. Na tyrkysovú fialovú alebo inú výraznejšiu farbu si netrúfnem, aj keby som veľmi chcela. Teda hlavne kôli rodičom a povinnostiam kde také vlasy mať nemôžem. Tá blond farba,nemôžeš mi poradiť aká to je? Veľmi ti to pristane, dúfam že sa mi podarí niečo podobné! Drž mi palce!
    Ešte ti pripojím môj blog, na kt. sa môžeš prísť pozrieť. Veľmi ma potešíš odberom alebo komentárom ;)
    http://pepalaaaand.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  26. super boty a opět, super fotky!

    ReplyDelete
  27. Ty legíny nos častěji, sakryš, jsou skvělé a výrazná barva ti sluší.
    A fotka na fb je boží, ty vlasy ti pasují. :)

    ReplyDelete
  28. jsou skvely ty leginy!

    ReplyDelete
  29. tohle je skvělý <3 sametový legíny jsou nejpohodlnější :)))

    ReplyDelete
  30. jsem moc zvědavá na vlasy ! a ty legíny se mi moooc líbí:)

    ReplyDelete
  31. ty legíny jsou božskééé, už dlouho takové sháním :)

    ReplyDelete
  32. ty boty jsou perfektní

    ReplyDelete
  33. perfektní ,úžasné!

    ReplyDelete
  34. Anonymous21:00

    myslíš že mi tie konce chytia aj z tužidlom na vlasy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestli myslíš barevné na blond, tak určitě :)
      ale jestli máš hnědé nebo nějaké tmavší, tak asi trochu jo, ale nepujde to moc vidět :)

      Delete
  35. super outfit ! milujem zamatové legíny.. mám čierne a je to asi môj najobľúbenejší kúsok :)

    ReplyDelete
  36. jeden z nejlepších outfitů co pamatuju :) a krásné nové záhlaví!

    ReplyDelete
  37. hahaha, vlasy super super super a ty leginy!!!

    ReplyDelete
  38. jsi tak krásná! super outfit a vůbec všechno. strašně ti to sluší

    ReplyDelete
  39. tie vlasyyy! :)

    ReplyDelete
  40. Ten sveter je krásny! :) S legínami sa krásne dopĺňa.

    ReplyDelete
  41. ty vlasy jsou perfektní!! Mikina je krásná) Mě teď čeká šílenej týden(

    ReplyDelete
  42. Ty legíny jsou super!

    ReplyDelete
  43. Tu mikinu obdivujem stále dookola! Skvelá

    ReplyDelete
  44. tie leginy sú dokonalé, na bordovej som momentálne závislá :)
    cara mia

    ReplyDelete
  45. Dokonalost! Ten svetr, leginy, boty <3 a ty tvoje vlasky, bude se mi po nich styskat:') ale zmena je super taky!

    ReplyDelete
  46. Mikina je naprosto úžasná! :) Taky by se mi líbila :) V.

    ReplyDelete
  47. Překrásná kombinace, krásný outfit!!:) Prozradíš aspoň, jak ty vlasy teď máš? jsem zvědaváá:)) pak dej vědět až budou fotky:))

    ReplyDelete
  48. ty boty jsou parádní ;) už se těším na nový vlasy :)

    ReplyDelete
  49. Jé :-) tak tento outfit se Ti opravdu moc povedl, Peti!

    ReplyDelete
  50. Miluju sametové legíny !!

    ReplyDelete
  51. Já si stejně nemůžu pomoct- máš super styl! :)
    Skvělý outfit, a ty legíny jsou náhodou super! ;)

    ReplyDelete
  52. ta šedá mikča je božská:)

    ReplyDelete
  53. Ou, legíny jsou super, nosila bych je i normálně :) Moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  54. You image is powerful and I love that

    ReplyDelete
  55. ty legíny jsou super!! ta barva ti moc sluší, a vypadáš prostě skvěle! :) pěkný nový týden! :)

    ReplyDelete
  56. Jsi prostě krásná!

    ReplyDelete
  57. to vypadá úžasně! jsi skvělá:)

    ReplyDelete
  58. jednoducho užasne :)) tá mikina je dokonalá !! :)

    ReplyDelete
  59. Tak to néé! Ani nevíš jaký šok mito udělalo! Koukám si tak na ty legíny a říkám si "Oooooo můj bože, ty jsou úúúúžasné!! To by mě zajímalo jestli je koupila někde v H&M nebo na netu, doufám že ne na netu, ale asi spíš jo, protože já je v kamenných obchodech zaboha nemůžu sehnat..." a na konci se dozvím že jsou z Terranovy?! Da fuck? To by mě fakt nenapadlo :D Ale jsou prostě boží, asi jsem se zamilovala a celkově ten outfit je skvělý :)

    ReplyDelete
  60. outfit je bezva, ale ta mikča? nej <3

    ReplyDelete
  61. skvele triko!

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    ReplyDelete
  62. super kombinácia

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.