Saturday, January 19, 2013

Wrist warmers.

Po několika hodinové povinné brigádě a závoítím závodech se cítím jako zkoucený kus plechu na střeše. Nic se mi nedaří, ale to už mě nějak nepřekvapuje. Jakmile jsem šťastná hned jde všechno někam kam nechci, slušně řečeno. Víc slov bych už dnes asi nenašla. Jinak se mi na fotkách strašně líbí to sněžení, jinak to byla katastrofa málem jsem zmrznula a krásně foukalo, kažodpádně to stálo za to. Až seženu nějakého fotografa bude to ještě lepší.










sweater-takko, jeans-tally weijl, shoes-secondhand, wrist warmers-http://wristshopletko.tumblr.com/

50 comments:

  1. Oooo nádherný outfit, ♥

    ReplyDelete
  2. Dievča ty si úplne úžasná! :33 Dokonale zladená, fotky taktiež :) A samozrejme aj ty ;))

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tie fotky sú úplne najlepšie aj svetrik je super:)

    ReplyDelete
  4. tohle vážně super!! :)

    ReplyDelete
  5. úplně je mi z těch fotek teploučko :)

    ReplyDelete
  6. si nádherná ;) a na druhej fotke mi trošku pripomínaš Lanu :D

    ReplyDelete
  7. nemám slov,opäť úžasné fotky,wrist warmers vyzerajú skvelo

    ReplyDelete
  8. Oh, to je úžasné, jak ta pevná padesátka dokáže zachytit vločky, u nás ted nesněží, tak nemám šanci to vyzkoušet. Je vidět, jak máš červené ruce, musela ti být dobrá zima! A sluší ti to, ty boty bych ti ukradla ♥

    ReplyDelete
  9. Vypadáš úžasně :)

    ReplyDelete
  10. fotky jsou perfektní! za málem zmrznutí určitě stály! ale jsem moc ráda,že jsi nám nezmrzla!:)
    s tím štěstím to mám podobně.. snad bude líp!

    ReplyDelete
  11. jé já tě chci fotit! :D moc hezké fotky opět, ta pevná padesátka ti moc svědčí. a to sněžení je úžasné!
    jinak s tím mrznutím, to mi povídej :D kvůli tomu se mi nechce chodit fotit, protože mám vždy zmrzlé ruky a nejsem schopná ani zmáčknout dálkovou samospoušť :D
    btw. na tomto místě jsem taky byla fotit :) je to tam super.

    ReplyDelete
  12. krása krása krása:)

    ReplyDelete
  13. štvrtá fotka odspodu je dokonalá, čím fotíš keď nemáš fotografa. statívom? :) fotky sú krásne a outfit tiež - tie topaňe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo mám stativ, ale ne klasický, snad brzo bude :)

      Delete
  14. Krásný fotky!! Ty návleky jsou moc hezký!! Neboj nálada se brzo zpraví!!

    ReplyDelete
  15. pevná padesátka fotí vážně úžasně :) ty fotky jsou náádherné. Moc ti to sluší

    ReplyDelete
  16. Je u vás ale krásne sneží ...

    ReplyDelete
  17. fotky sú síce krásne, ale ja by som tak netrpela kvôli fotkám :D inak tie vlasy máš neskutočne super! :)

    ReplyDelete
  18. nádhera:) a warmers sú úžasné!:)

    ReplyDelete
  19. Dneska jsou fotky fakt úžasný<3 sluší ti to!:)

    ReplyDelete
  20. fakt krasne fotky:)

    ReplyDelete
  21. Ty fotky jsou<3333 krasny svetr

    ReplyDelete
  22. ten sníh na fotkách <3

    ReplyDelete
  23. Fotky sú super, hlavne to sneženie :) Fotíš s pevnou 50? Rozmýšľam o tom že by som si ju kúpila :)
    A tie "rukavice" sú skvelé, ale nieje ti zima na prsty aj tak?





    Tiež by som ťa chcela pozvať na giveaway
    http://lucyslifegallery.blogspot.sk/2012/11/giveaway-n2.html

    ReplyDelete
  24. Ten sveter je superny!

    ReplyDelete
  25. fotky jsou nádherné :)

    ReplyDelete
  26. Anonymous00:11

    neschudla si nejak? si krasna! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslím, že spíš ne možná maličko, ale snažím se aspoň trochu :)
      děkuju!

      Delete
  27. mně se nikdy ty návleky moc nelíbily, ale takhle vypadají docela dobře :) fakt ti to moc sluší!

    ReplyDelete
  28. ten svetr je perfektni!
    hezke fotky
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  29. tie fotky sú krásne
    a tie topánky a sveter sú krásne ;))

    ReplyDelete
  30. ten sníh je fakt parádní, i když ti musela být pořádná zima :)) super fotky!

    ReplyDelete
  31. krásné fotky :) ten poletující sníh na fotkách je super :)

    ReplyDelete
  32. naozaj krásne fotky. mn sa ta druha pozdava asi najviac :)

    ReplyDelete
  33. Úžasné fotky, hrozně ti to sluší=). Outfit je super, ty návleky jsou krásné! :))

    ReplyDelete
  34. Jé, to máš od Lubky. :)) Pořád přemýšlím, jaké si vybrat.
    Jinak ty fotky jsou opravdu dokonalé. Ten sníh tomu dodává nádherné kouzlo.

    ReplyDelete
  35. Dnešní fotky jsou podle mě jedny z nejlepších! :)
    A moc Ti to sluší, jen tě nerada vidím na těch kolejích :D

    ReplyDelete
  36. Tyhle fotky jsou teda bezkonkurenční:)! Jinak ti to moc sluší:)

    ReplyDelete
  37. nádhera! ten sníh a tobě to extremně sluší :-)

    ReplyDelete
  38. skvelé fotky :) tie vlasy sú krásne

    ReplyDelete
  39. krásný svetr! :)

    ReplyDelete
  40. Jsi tak krásná, úžasný fotky!

    ReplyDelete
  41. Stále hezčí fotky a tobě to moc sluší!

    ReplyDelete
  42. Krásne fotky, to sneženie je tam úplne rozprávkové :) Si kráska, moc ti to pristane!

    ReplyDelete
  43. :)) Baví ho můj blog číst a je rád, když se kolikrát zmíním, což se taky divím. :D

    ReplyDelete
  44. máš úžasný fotky:-) a ty boty jsou dokonalost sama!

    ReplyDelete
  45. Kolik tě stál ten svetr ? Je to taková pěkná cukrova ruzova :-D a svetru neni nikdy dost!

    ReplyDelete
  46. Naprosto úžasné fotky! A ten svetr je nádherný♥ Moc ti to sluší! :)
    Nikus

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.