Thursday, January 17, 2013

What I love.


Včerejší den bych shrnula jako jeden z nejlepších nejšťastnějších a nejbolestnějších. Ve škole jsem se skvěle nasmála, hlavně v posledních hodinách když už mi bylo všechno nedno. Následovalo lepení dolních zámečků, takže mi přibylo další patro kovového skvostu. Následovně jsem běžela h si na poštu, abych si vyzvedla to co tam na mě čeká. Nemohla jsem se dočkat, protože tam byly ty nejvysněnější věci a i teď si vybavím jak jsem se tvářila když jsem si je nesla domů. Tak se na to podívejte se mnou.

jako první vám chci představit tyto wrist warmers, když jsem otevřela balíček zatajil se mi dech, jsou nádherné!



původně jsem čekala jen tyto zelené, ale Lubka mi tam přidala ještě strakaté jedny už jsem měla a ani je nesundávám, najdete je tady a určitě se ještě zmíním!

 další kousek je tenhle fringe top, který naprosto zbožňuju je z chicnova.com

 tento náhrdelník s ostny byl můj must have!

 ostnatý náramek, který mi přišel nevím odkud, docela záhada, ale je super!

 jako bonus jsem od Lubky dostala tento nádherně zelený lak a hned ho mám na nehtech

jako poslední druhá šance pevné padesátky!

31 comments:

  1. wrist warmers jsou skvělé!dlouho toužím po ostnatém náramku a s pevnou padesátkou ti držím palce!

    ReplyDelete
  2. je vidieť že ťa lubka pozná,zelená,to je tvoje :)) je strašne šikovná,tiež sa mi veľmi páčia tie wrist warmers
    s objektívom držím palce,aby sa už nikdy nestalo to čo predtým :)) krásne veci

    ReplyDelete
  3. foťáček bych taky milovala, néé že né :D

    ReplyDelete
  4. perfektní!! :)

    ReplyDelete
  5. ty náramky se mi moc líbí! pořád je sháním ale zatím marně..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mají je na aukru. :)

      Delete
  6. musím říct že ty fotky jsou boží, super objektiv! :)
    krásné věci :))

    ReplyDelete
  7. ten objektiv ti přeju, těším se na fotky! já už na něho spořím, takže doufám, že si ho taky brzo pořídím... proč sakra na canon stojí 2500 a na nikon 4500 :D ale nikony mají prý lepší ostření jsem teď nedávno někde četla, možná proto jsou celkově dražší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niki, taky jsem si říkala.. Ale vyplatí se za to ty 4 tácy dát, já jsem vážně nadšená. Vidím rozdíl v mých a Petiných fotkách, takže Nikony asi fakt lépe ostří.
      Peti ale tvoje fotky jsou vážně skvělé, miluju to rozmazané pozadí.. ♥

      Delete
    2. na canon existuje taky ten co máte vy a stojí taky nějak kolem 4000kč je to ten lepší s motorkem, ale mě tento stačí a jsem s ním moc spokojená :)
      já bych řekla, že i trochu záleží na těle zrcadlovky a taky :)

      Delete
    3. jo petul ... na tvoj starsí tip foťáku by ani s motorčekom nepasovala 50tka ...
      som rada ze si rada a ze sa ti pacia darceky ... dufam ze velkost som odhadla .. potom ich pofot aj ako vyzeraju na rukách

      Delete
  8. veľmi pekné detaily ! :)

    ReplyDelete
  9. Wrist warmers sú skvelé :) A skvelé fotky, ten top je úžasný a ten ostnatý náramok, krása ;)

    ReplyDelete
  10. chci tvůj foťák! :))

    ReplyDelete
  11. náhrdelník je výbornej :)

    ReplyDelete
  12. Ten ostnatý náramek je boží, taky bych měla radost! :)

    ReplyDelete
  13. Krásne veci :) Farba laku je zaujímavá ;)

    ReplyDelete
  14. Anonymous19:37

    Do you listen to GnR?

    ReplyDelete
  15. To tričko je super! :)

    ReplyDelete
  16. už se těším jak se tu Wirts warmers objeví!
    ostnatý náramek taky sháním:)

    ReplyDelete
  17. Tak jo, chvíli mi trvalo, než jsem zjistila to vlastně je ho barevný a zelený :D Koupila jsem si podobné v HM, ke kožené bundě to nemá chybu ;)

    ReplyDelete
  18. Super věci,super vkus! :)
    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Moc pěkné věci

    PS: Ráda bych Tě pozvala na svůj blog, který je zaměřený na fotografování. Mám na blogu projekt 365, ale i třeba proměnu jedné slečny... také plánuji přidávat recenze, outfity a tak podobně.. :)
    Budu moc ráda, když se ti u mě bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:)

    ReplyDelete
  20. šikovná věcička, ty wrist warmers :) mám to jako součást několika bund, ale tohle je mnohem lepší, že se dají nosit k čemukoliv. pěkné :)

    ReplyDelete
  21. Všechno je naprosto dokonalé, ale to tričko ♥ Miluju GnR! :)

    ReplyDelete
  22. veľmi pekné veci :-))

    ReplyDelete
  23. To tričko je úžasné! Pamatuju si, jak jsme kdysi se sestřenkou takhle stříhaly spoustu triček a byly za největší frajerky! :D
    A závidím ti tvoje nehty...

    ReplyDelete
  24. ty zelený jsou úžasný, doma mám podobný a nesundám je na krok!!:D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.