Tuesday, January 29, 2013

Ramones top giveaway!

Pro dnešek jsem vybrala jiný typ článku. Už dlouho jsem přemýšlela nad tím čím bych vás potěšila a když jsem včera procházela obchody narazila jsem na tohle triko a hned mi padlo do oka. Tak jsem si říkala, že kupovat takovou věc bude asi risk ve velikosti a tak jsem se rozhodla pro M. To bude sedět každému. Někomu bude víc uplné a někomu oversized. Plus naprosto nepřekonatelný kakaový sprchový gel.

Podmínky:
-sledovat mě přes GFC
-dobrovolně můžete i na fb tady!
-taky můžete připsat úplně cokoliv co vás zrovna napadne
-nakonec připiště vás mail a pořádně si držte palce!

(Výherce vylosuju 6.2.)

176 comments:

  1. wonderland voní božsky:)
    kejmii3@seznam.cz

    ReplyDelete
  2. to tričko je úžasné ! :) a ten sprcháč som si už chcela kúpiť :P

    kitti.pastorekova@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Peťo, jsi úžasná! přeju ti strašně moc úspěchů do budoucna:) a to tričko je super:)
    sarkasevcikova52@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Také chystám giveaway, ale ještě jsem doma a nemocná. Takže vyberu něco ve čtvrtek kdy se konečně dostanu do města. Předčasně tě ted zvu ke mně na Giveaway.:)
    dulik@spoluzaci.cz

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva Petrová17:14

      https://www.facebook.com/veve.vavrova?fref=ts

      Delete
    2. Anonymous17:16

      pěkná giveaway to tričko mám taky i ten sprcháč takže se nezapojuju :) příště

      Delete
  6. úžasné ceny! :)
    sleduj aj fcb :)
    nicolettevalkova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Sleduji:)
    Sleduji i na fb jako Deni Rožanská
    Držím si moc moc palce, výhra vypadá skvěle :)
    rozanska.d@seznam.cz

    ReplyDelete
  8. Z kolekce, že které je sprcháč, mám balzám na rty a je to mňamka!
    A to tričko je suprové, ta královská modř je boží, škoda, že v ní zatím nic nemám :)

    ReplyDelete
  9. Milujem Ramones ♥ to by bol uplne najkrajší darček toto:)
    Sledujem aj na fb :)
    didala270@gmail.com

    ReplyDelete
  10. sleduji sleduji. tricko je skvele!
    valhrubesova@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Top! :))))) izabella.ockova@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Všechno splňuju.:) michaela-xxx@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. pecka :)))

    tereza.doubkova96@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. j.smatanova@gmail.com :)

    ReplyDelete
  15. moc pěkná giveaway :o)
    dorotikova.denisa@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Moc krásný triko :) a ten sprcháč znám a je naprosto perfektní :))
    12dorka12@seznam.cz

    ReplyDelete
  17. Skvělý výběr :) Další kakaová dobrota by se do sbírky hodila ! Dnes mi došel balzám a šampon od Ziaji _ kakaovýý :)))

    simonka-td@seznam.cz

    ReplyDelete
  18. To tričko má úplně tu nejlepší barvu! Miluju modrou a tenhle odstín my chybí.
    Úžasná giveaway!

    bilkova-veronika@seznam.cz

    ReplyDelete
  19. Tak to by bylo super vyhrát!

    hanca.holasova@seznam.cz

    ReplyDelete
  20. krááááásnéééé :)
    mandragerka@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Luxusní tričko :)
    Sleduji tě déle :))
    mynetsworld@seznam.cz

    ReplyDelete
  22. Krásné tričko :))

    vermilion@atlas.cz

    ReplyDelete
  23. sleduji sleduji. tricko je skvele!
    valhrubesova@gmail.com

    ReplyDelete
  24. To tričko je perfektní! A tvůj blog mám strašně ráda))
    terka.borovkova@gmail.com
    a palce si rozhodně držim ;D

    ReplyDelete
  25. Krásné tričko!!! Jsi moc hezká( nic jinýho mě nenapadá:D coco8065@gmail.com sleduji

    ReplyDelete
  26. sleduju tě už hrozně dlouho a bavíš mě čím dál víc :)
    juanit.zapaterito@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Kraaasny tričko,kraaaaasny blog,kraaaaasna Ty!! I wanna be winner:333
    Tynka.star@seznam.cz

    ReplyDelete
  28. viktorialuptakova@zoznam.sk
    to tričko je krásne:) a ten gel musí nádherne voňať...:)

    ReplyDelete
  29. Nádherné tričko a tvoj blog je najlepší :D
    es159@azet.sk

    ReplyDelete
  30. Tričko je super! Sprcháč mám a miluju ho :)
    small-scribbler@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. božíčku, užasné triko, když nevyhraju koupím si jo, doufám že prozradíš od kud je :)

    adelinelovefashion@seznam.cz

    ReplyDelete
  32. chci naprosto nepřekonatelný kakaový sprchový gel&triko samozřejmě:-)
    Teri.22@seznam.cz

    ReplyDelete
  33. jann-ie@seznam.cz ááá jak já miluju tvůj blog♥

    ReplyDelete
  34. by-yourself/zavináč/seznam.cz

    to tričko je úžasné a ten sprcháč voní úplně božsky!! :)

    ReplyDelete
  35. Ak to tričko nevyhrám, tak asi umriem od žiaľu. Králi punku!

    karinfirstova@gmail.com

    ReplyDelete
  36. co je to za chybu ve vesmíru, že nemám tenhle sprcháč když moje koupela je plná Balei? :O
    máš nádhernou postavu :)

    ada.kyjankova@sezna.cz

    ReplyDelete
  37. tričko super!
    sarkazdrazilova@seznam.cz

    ReplyDelete
  38. Super! Ten gel jsem si zrovna chtěla koupit, potom jsem si řekla, že ne, že počkám. Tak doufám, že se mi to vyplatí. :)
    klarkalachnitova@seznam.cz

    ReplyDelete
  39. Hezky pěkně, soutěěž :). To tričko vypadá úžasně :).
    Pochopitelně tě sleduji :*
    tatomymo@seznam.cz

    ReplyDelete
  40. Vybrala si to opravdu krásně, jé!:)

    luckasumova@seznam.cz

    ReplyDelete
  41. och!
    erka.zahorska@seznam.cz

    ReplyDelete
  42. Pre tento krát sa zapojím aj ja Petul ...
    lubinka.letkova@gmail.com

    ReplyDelete
  43. skvělé ceny, taková výhra by mě určitě potěšila! ;)
    v.kusalikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  44. jee posloucháš je? jaká je tvoje nejoblíbenější písnička?
    evzenek007@gmail.com

    ReplyDelete
  45. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  46. Sledujem :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    Giveaway

    ReplyDelete
  47. Kosmetiku s jedlyma vunema sice moc nemusim, ale zapojim se kvuli tomu tricku! Miluju Sheenu punkrocker :D
    verrsuicide@seznam.cz

    ReplyDelete
  48. nenapadá mě co naspat....shit :DDD
    navarikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  49. Vybrala jsi super! :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    ReplyDelete
  50. Tričko je úúžasný! Máš skvělý blog a vždy se sem ráda vracím, hodně úspěchů v budoucnu! :)

    Lineejnh@gmail.com

    ReplyDelete
  51. tyhle sprcháče mám od baley všechny, ale tenhle je fakt nejlepší:)
    jinak triko super pro krásnou modrou a super pro nápis Ramones!
    dominnika@yahoo.com

    ReplyDelete
  52. Anonymous18:40

    Co připsat?
    Snad jen.. Nechápu, jak si můžeš něco tak hezkého koupit a dát to do giweawaye. Nevzdala bych se toho :D! Máš můj obdiv,to triko je super! A v mém šatníku...hmm :)

    matinafoj@seznam.cz

    ReplyDelete
  53. triko je uplně super :)
    brittany000@seznam.cz

    ReplyDelete
  54. to bych uvítala ve svém šatníku hnedka :) suzzzannne@centrum.cz

    ReplyDelete
  55. Ten sprcháč musí být skvělý :) a triko je super! :) pěkná giveaway :)
    Karol4000@seznam.cz

    ReplyDelete
  56. jedna z nejoblíbenějších kapel a nejoblíbenější Balea, uu
    SORFAA@seznam.cz

    ReplyDelete
  57. terriiina5@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Cokoli, co voní nebo chutná jako čokoláda musí stát za to...Krásné tričko...Takže se velmi ráda zapojím. :)
    janackovaveronika@seznam.cz

    ReplyDelete
  59. táto balea kolekcia či ako to nazvať je skvelá :) chcem si kúpiť ten sprchový "gél" čo vyzerá vlastne ako šľahačka :) toto vyzerá tiež super.
    ev.lokajova@gmail.com

    ReplyDelete
  60. slovakova.anna@email.cz
    Dnes jsem si koupila dva svetry, každý za 15kč, chodit do těch sekáčů, co jsou ve městě jednou za měsíc (takový ty kočovný :D) se občas vyplatí!

    Zvu vás všechny ke mně na giveaway!

    ReplyDelete
  61. To tričko je super a sprcháč má najlepšiu vôňu :)
    natynkaa@zoznam.sk

    ReplyDelete
  62. Super ceny! To tričko je nejlepší a kakaový sprcháč vypadá skvěle:)
    stranska.anna@email.cz

    ReplyDelete
  63. úžasné tričko,sprcháč a úžasná bloggerka :3
    alezza@pokec.sk

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. lucik.hroch@seznam.cz
    ten sprcháč u nás nikde nemají jenom nějakou džungli.. blee
    mám z té řady balzam na rty, voní božsky !

    ReplyDelete
  65. Krásna tričko ;) Skvelá GA! :) Napísala by som ešte niečo, no nič ma nenapadá. ;)
    dominica078@gmail.com

    ReplyDelete
  66. mám veľmi rada tvoj blog ♥
    21kristina21@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Skvělá giweavay:)
    z.kloudova@gmail.com

    ReplyDelete
  68. od baley mám z téhle kolekce balzám na rty, voní nádherně <33
    terezchalupova@gmail.com

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  69. chansey5566@zoznam.sk
    *FEELS*
    http://gifsoup.com/webroot/animatedgifs2/3182664_o.gif

    ReplyDelete
  70. Tričko je super! A Balea taky, tak snad se mi poštěstí :)

    lenka@francovi.com

    ReplyDelete
  71. Super giveaway:)
    beksbekki@gmail.com

    ReplyDelete
  72. huhuuuu to je super !!!!!! :):)
    vacovska.martina@gmail.com

    ReplyDelete
  73. jeeee!!!
    sabinasarrah@gmail.com

    ReplyDelete
  74. krásne tričko :)

    maledecko1111@centrum.sk

    ReplyDelete
  75. tričko je uplne mega !! :)

    andyulianin@gmail.com

    ReplyDelete
  76. cez GFC sledujem a like som dala :)
    Suprise.for.you@azet.sk
    Inak to tričko je úplne super !

    ReplyDelete
  77. všetko spĺňam, tričko je skvelé a musím ti povedať, že obdivujem, ako často prispievaš! :)
    monikazouharova@gmail.com

    ReplyDelete
  78. Splňujem, a iba by som chcela napísať že máš úžasný blog s fotkami, neskutočne ma inšpiruješ :)
    Veľakrát nekomentujem ale vždy si kuknem nový outfit :)
    Výhra je úžasná♥:)
    do.vanova.edinkaa@gmail.com

    ReplyDelete
  79. Nádherné triko o.O a tens prcháč je skvělý :))veronika.vymazalova1997@gmail.com

    ReplyDelete
  80. Krásné tričko! A sprchový gel vypadá taky dobře♥

    zarovka20@gmail.com

    ReplyDelete
  81. czdoms@gmail.com

    ReplyDelete
  82. taborikovav@seznam.cz
    Ten sprcháč zbožňuju! Jako tebe a tvoje články ♥

    ReplyDelete
  83. huskovapetruska@seznam.cz
    Jen tak dál! <3

    ReplyDelete
  84. držííím si palce :)
    wr55@centrum.cz

    ReplyDelete
  85. jee, tenhle sprcháč je nejlepší! a to tričko je super:)
    afrydrychova58@seznam.cz

    ReplyDelete
  86. ooo bože prosím at se na mě štěstí usmějee !:D
    lada.kazimercikova@gmail.com

    ReplyDelete

  87. patriciej@seznam.cz

    ReplyDelete
  88. Ramones mám veľmi rada, milujem asi všetky ich pesničky a čo je najlepšie, aj oco :D a ten bol dokonca aj na ich koncerte! :D Jedno ich tričko už mám, ale prečo nemať dve? :D
    simonakubova@gmail.com

    ReplyDelete
  89. :)))

    claireetagnes@gmail.com

    ReplyDelete
  90. Sleduju tě:) Jinak tričko je skvělé.:) A o sprcháči od Balei nemá cenu snad ani mluvit.♥
    misacek133@seznam.cz

    ReplyDelete
  91. tričko nádherné!:)
    vše splnuji. :)
    veru.konecna@seznam.cz

    ReplyDelete
  92. wow!!!! úžsná giveaway ;) !!! ♥

    sleduji :)

    PS:poslední dobou je tvůj blog jeden z mých oblíbenců ;) strašně ráda se sem vracím ;)

    ReplyDelete
  93. TO tričko ! :O Sliny mi tečú potokom...ehm sprcháč mám podobný ale Sprcháčov nikdy nie je dosť ! never EVER !

    ReplyDelete
    Replies
    1. mail-hakika.rz@gmail.com

      Delete
  94. taky mám černé triko Ramones!! :)
    v.hanusova1@gmail.com

    ReplyDelete
  95. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    ReplyDelete
  96. larablueberry@gmail.com

    ReplyDelete
  97. Uííí, ten je!
    Michaelaegnerova@seznam.cz

    ReplyDelete
  98. Doufám, že mi výjde to, co mám v plánu. Jestli ano, konečně budu moct uspořádat též giveaway, už by bylo na čase. Jinak jsi boží, takové věci a darovat, že jich není škoda. :D

    Hanakova311@seznam.cz

    ReplyDelete
  99. supr giveaway:)
    budu ráda, když se podíváš na můj blog;) http://perko101.blogspot.cz/
    erika.nahlik@seznam.cz

    ReplyDelete
  100. veronika.stockova@seznam.cz

    ReplyDelete
  101. natasa.findrova@gmail.com
    Ramones <3

    ReplyDelete
  102. to tričko bude skvelé v lete ku kraťasom! :)
    sledujem!
    vwtdcc@gmail.com

    ReplyDelete
  103. hey ho, let's go! (blitzkrieg bop!) to ma napadlo
    a sledujem, lajkujem

    19natt07@gmail.com

    ReplyDelete
  104. Ahoj, to triko je úplně úžasné a sprcháč taky, včera jsem ho očichávala v DMku! :D
    indrakova96@email.cz

    ReplyDelete
  105. Óóó to by bolo super keby mi pribudlo ďalšie tričko do zbierky Ramones. :))
    paula.kulichova@gmail.com

    ReplyDelete
  106. mail erika.paprika@seznam.cz
    a co mě teď napadne .. teď mě napadá akorát scénka ze Skins♥, ale ta je asi dost nepodstatná, takže si ju nechám pro sebe :D
    že máš super blog mě napadá automaticky, takže to se nepočítá :D

    ReplyDelete
  107. Připisuju : jsi úžasná ! ;D

    veunka.c@seznam.cz

    ReplyDelete
  108. sleduju :)
    čokoláda! :D teda kakao, nejlepší vůně :D
    greenballx@seznam.cz

    ReplyDelete
  109. sexy nohy
    bara.opletalova@gmail.com

    ReplyDelete
  110. to tričko je krásne, milujem ramones ! :)
    inpeaceugo@gmail.com

    ReplyDelete
  111. boží, boží, boží! už mám trička s Ramones dvě.. takže doufejme, že do třetice všeho dobrého :D

    stachovaaneta@centrum.cz

    ReplyDelete
  112. to tričko je absolutně boží!
    sleduju;)
    veronikacupalova@seznam.cz

    ReplyDelete
  113. jsi užasna:O a mašhodně dobrý foťák.:)
    hokynarovasabina@gmail.com

    ReplyDelete
  114. sleduju :)
    naranja.95@seznam.cz

    ReplyDelete
  115. No panejo, tohle by mi udělalo fakt radost:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    ReplyDelete
  116. sleduju, sleduju :)) to tričko je fakt hezký, udělalo by mi moc radost :)) A ten sprochovej gel mám ze stejné série, ale jinej :) jsou boží :) a email: vendula.calabkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  117. sleduji :)

    dayelegant(at)gmail.com

    ReplyDelete
  118. Panejo, to tričko je vážně moc hezký :)
    poukarovaanicka@seznam.cz

    ReplyDelete
  119. To tirčko je fakt luxus ''))) a ten sprcháš musí vonět fakt úúžasně :OOO ♥♥
    violetstrawberry@seznam.cz

    ReplyDelete
  120. To tričko je fakt super :) jjjaaannniiikkk@seznam.cz

    ReplyDelete
  121. Sleduji a máš lajk ;D to tríčo je boží, tak třeba se poštěstí :D
    miiiiley-cyrus@seznam.cz

    ReplyDelete
  122. moc pěkná giveaway :) sleduju tady i na FB :)

    natilacna@seznam.cz

    ReplyDelete
  123. Ten sprcháč sem u nás ani neviděla..:/
    Misssha2@seznam.cz

    ReplyDelete
  124. Super dvojka, kterou bych moc ráda vyhrála!! :)
    Lbdkv@seznam.cz

    ReplyDelete
  125. Sprcháč mám taky a je naprosto perfektní! :)

    verca.sterbova@gmail.com

    ReplyDelete
  126. tričko je nádherné :) a sprcháč by som už chcela mat doma lebo nádherne vonia :)
    stella.ballova@gmail.com

    ReplyDelete
  127. mám čokoládový krém, který nutně hledá kamaráda!
    b.aruu@seznam.cz

    ReplyDelete
  128. To tričko je vážně krásné:) sprcháč jsem už měla, krásně voní a ten obal<3!
    myfashionmadness@gmail.com

    ReplyDelete
  129. To tričko je úžasné! A na sprcháč som vážne zvedavá:)
    emka.holubova@gmail.com

    ReplyDelete
  130. a víš že ramones je uplně boží kapela? koukej si je poslechnout, jestli je neznáš:P :)

    tynarose.s@gmail.com

    ReplyDelete
  131. :) tričko vypadá skvěle !
    catherine.blogspot@seznam.cz

    ReplyDelete
  132. pnutfashion@gmail.com
    Ramones tričko si přeju už dlouho :) a jinak máš skvělej blog! :)

    ReplyDelete
  133. LuckaxD@seznam.cz :)

    ReplyDelete
  134. Máš opravdu dobré příspěvky.Tvůj blog mě baví!Mám tě ráda :)
    terka.jungova@seznam.cz

    ReplyDelete
  135. krásná giveaway a jak už tady mnozí psali,obdivuju tě že se tak hezkého kousku oblečení vzdáš :D
    babetasme@email.cz :))

    ReplyDelete
  136. Prostě jsem blbec, to je všechno :D ... neumím si nic pozjišťovat, čuměla jsem jen na vzhled. :D
    Můžeš tento komentář pak smazat, jestli ti tu bude ohledně giveaway zavazet, chtěla jsem jen odpovědět. :)

    ReplyDelete
  137. Miluju Balea sprcháče ;)
    daniela.valcharova@seznam.cz

    ReplyDelete
  138. Balea má skvělé věci :-) ta druhá fotka je hodně dobrá
    Mamgous@seznam.cz

    ReplyDelete
  139. Super GA! :)
    Ten sprcháč od Balei nádherně voní :)
    hudcovalucie@centrum.cz

    ReplyDelete
  140. Anonymous20:08

    super sprcháč !
    adulinka.45@seznam.cz

    ReplyDelete
  141. Tričko je naprosto skvělý, přesně takové v mém šatníku chybí a ke sprcháči jsem si už čuchala, ach <3. Tvůj blog mám hrozně ráda, často hledám inspiraci ve tvých outfitech a kouknu se na tvé fotky. Podle mě jsi hrozně sympatická a hlavně svá, což dost oceňuji :)))
    majdalenka232@seznam.cz

    ReplyDelete
  142. Sleduju přes GFC i na fb :)
    Od Baley mám makronkový sprcháč a musím k němu pořád čuchat, protože je úplně úžasný :)
    To tričko je naprosto skvělé! Já teda Ramones moc neposlouchám, spíše GnR, takže bych ho asi věnovala kamarádce, která na nich naprosto ujíždí :D :)
    anna.vetesnikova@seznam.cz

    ReplyDelete
  143. Sleduju přes GFC :)
    anettt.n@seznam.cz

    ReplyDelete
  144. Sleduji :) a né jen kůli giwku..
    Moc se mi líbí tvůj styl. Jsi krásná holčina..

    Tínka

    m.sosinka.m@seznam.cz

    ReplyDelete
  145. fuuuuuuuuu 146 komentov predo mnou... to musí byť ťažká náhoda aby sa na mňa šťastie usmialo :)

    werrrka@gmail.com

    :)

    ReplyDelete
  146. Neskutočne krásna farba trička!
    lucila451@azet.sk

    ReplyDelete
  147. ramones milujuuuu))
    al.bis@seznam.cz

    ReplyDelete
  148. Ach Ramones! :)

    stormredhair@seznam.cz

    ReplyDelete
  149. super! :)
    NicoChicoFashion@seznam.cz

    Jóóó a gratuluju k výhře hodinek! :)

    ReplyDelete
  150. Skvelý blog :) 2kikina235@azet.sk

    ReplyDelete
  151. Juuuu❤ adelasponerova@email.cz

    ReplyDelete
  152. dokonalé tričko, a po tom sprcháči jsem už pokukovala, takže supr!
    nikolcieslarova99@seznam.cz

    ReplyDelete
  153. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  154. moc pěkný:) je z takka, že jo?:D mám takové šedé i z jejich fotkou z te stejné kolekce:)
    agachromec@gmail.cz

    ReplyDelete
  155. Tak snad vyhraju něco k těm 18. narozkám, haha :D
    + máš fakt krásný vlasy!.)

    lady.bat@seznam.cz

    ReplyDelete
  156. nádherné ceny :) sledujem aj tu aj na fb :)
    dreamyPATHY@azet.sk

    ReplyDelete
  157. skvelé
    vlckova.simona@gmail.com

    ReplyDelete
  158. sledujem, likeujem, to tričko je naprosto super! :)
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  159. Teda vybrala jsi super tričko, fakt se mi líbí! :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    ReplyDelete
  160. Anonymous20:48

    tohle jsem si zkoušela v takku, je nádherný!<3 být tebou, nechám si ho!:D
    kaceenka.bendlova@seznam.cz

    ReplyDelete
  161. máš nádherný blogspot. :) a to tričko je nádherné!!♥
    andrea-g-cz@seznam.cz

    ReplyDelete
  162. Ja strašne túžim po tom vyhrať práve u teba,u mojej najobľúbenejšej blogerky,tak teraz by sa to už mohlo podariť,tričko je úžasné
    lizzy-fashion@centrum.sk

    ReplyDelete
  163. navratilova.terka@gmail.com

    ten sprcháč už mám broskvovej a úúžasně voní ^^ a to tričko? ach!

    ReplyDelete
  164. Jsem strašně ráda, že jsem na tvůj blog narazila, je totiž uplně skvělý :-)
    email: leny.lanet@seznam.cz

    ReplyDelete
  165. maketeddyup@gmail.com
    sledujem :)

    ReplyDelete
  166. To tričko prostě nutně potřebuju!
    marketa.the.little.dreamer@seznam.cz

    ReplyDelete
  167. moun17:53

    Tricko je super ! :O
    mopo95@gmail.com

    ReplyDelete
  168. daska8@centrum.sk
    tricko je skvelé potrebovala by som ho! :)

    ReplyDelete
  169. christina-a@centrum.cz tričko je božíí :)

    ReplyDelete
  170. to tričko je úžasné a milujem sprcháče balea
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  171. jentuska@azet.sk :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.