Thursday, January 31, 2013

Lost woods.

Nakonec jsem se rozhodla ukázat vám pár random fotek a zbytek si nechám v zásobě na období zimní dovolené kdy nebudu týden doma. Jinak bych pasovala dnešek jako nejhorší den a všem je asi jasný proč. Taky jsem si vlastně do školy přišla jen otisknout linoryt a posedět si. Na zítra dopoledne plánuju proběhnout obchody a vařit. Jinak doufám, že tenhle víkend bude nejlepší za poslední dobu. Určitě uvidíte proč.
jedna z fotech se západem slunce
 rovnátková strava a děsně mi to chutná!
 co nosím oblečené doma poprvé
 domácí tiramisu
 nepopsatelná radost <3
 co nosím oblečené doma podruhé
 moje nejoblíbenější
 nutella a lívanečky <3
co nosím oblečené doma potřetí
nejlepší a nejteplější parka
domácí koláče
focení giveaway
čokoládový balzám na rty (původně jsem vám ho chtěla dát i do giveaway, ale hned se vyprodal)
lívanečky ze zdravé výživy, jediné co mám fakt ráda

62 comments:

  1. Ty si tak strašně krásná Petruško : )

    ReplyDelete
  2. děláme domácí lívanečky, ty miluju:)
    a ta první fotka je moc hezká, máš tam skvělěj výraz a má atmosféru.

    ReplyDelete
  3. čokoládový balzám? ten môže byť skvelý,aj keď nie vždy v takýchto produktoch cítiť skutošnú čokoládu ale len nejakú pokus o to :D krásne fotky,tá v čiapke je úžasná,takú som ešte nikdy nevidela

    ReplyDelete
  4. Rovnátková strava. Taky jsem si zažila :/. Týden na kašičkách a jogurtech. příšerný! Jsem tak ráda, že to mám za sebou. Ty je budeš mít ještě dlouho? Umírám z toho trička do GA, hrozně se mi líbí^^

    ReplyDelete
  5. prvá fotka je tak úžasná♥♥
    máš úplne perfektnú postavu *_* ♥
    a plán na zajtra mám podobný ako ty(možno na sobotu) :D

    ReplyDelete
  6. skvělý random! Hlavně líííívanečky <3 mnami mnami

    ReplyDelete
  7. ta první fotka!<3

    ReplyDelete
  8. jsi nádherná a to jídlo vypadá skvěle :)
    dnešek byl pro mě taky nejhorší a to se ještě vysvědčení dá počítat jako dobrá věc..

    ReplyDelete
  9. Ten čokoládový balzám jsem taky měla.... :D♥ Perfektní" :D a na rovnátkové stravě jsem taky :D

    ReplyDelete
  10. krásné fotky :) mám ráda random fotky ;)

    ReplyDelete
  11. Krasny fotky. Chutna ten balzam tak jak ma a jak vypada? :) To RAMONES tricko je proste boziiii :))

    ReplyDelete
  12. dobré fotky a to jedlooo ♥

    ReplyDelete
  13. ta ovesná kaše by mohla být dobrá.. :) jinak super fotky!

    ReplyDelete
  14. páni nádherné fotky:))nejradši mám první a pátou :)
    nechci spamovat (:D)ale ráda bych tě pozvala do giveaway u mně na blogu ;)) http://babeta-chezbabette.blogspot.cz/2013/01/giveaway.html#more

    ReplyDelete
  15. 'doma oblečené potřetí' je nejvtipnější :D

    ReplyDelete
  16. Anonymous19:05

    Neudělala bys recenzi na balzám? Zajímalo by mě, jak hydratuje rty, atd. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslím, že by to nestálo ani za celý článek :)
      ale mohla bych to někam připsat do dalších příspěvků nebo napsat jen tobě :)

      Delete
  17. Taky chci mít doma takové teplo, abych mohla chodit v rozstříhaném triku! :D Já tu sedím ve svetru, šále, pod peřinou a ještě na sebe foukám teplo :D:D facepalm. Ta první fotka je skvělá :)

    ReplyDelete
  18. Zrcadlovka ... Ach jak já ji chci ! ....

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. tvoje random fotky mam veľmi rada :)

    ReplyDelete
  21. Tvá parka je úžasná!!

    ReplyDelete
  22. já si dělám lívanečky z banánů :D :)

    ReplyDelete
  23. krásne fotky! tú ovsenú kašu chcem vyskúšať:)

    ReplyDelete
  24. první fotka je naprosto božská!:)

    ReplyDelete
  25. zosobněná dokonalost:)

    ReplyDelete
  26. prvá fotka úplne dokonalá!♥ Závidím ti tú zrkadlovku, ja už sa nemôžem dočkať, keď raz jedna bude moja.

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Moc super fotky!<3:) Přeji ti, aby byl tvůj víkend opravdu super!

    ReplyDelete
  28. lívanečky s nutelou !! áách :)

    ReplyDelete
  29. mm .. mňam to jedlo! :)
    kolekcie Balea Young je najlepšia, hlavne tieto sprchové gély.

    ReplyDelete
  30. Skvělé fotky! Tyjo, nutellu jsem neměla ani nepamatuju.. :)

    ReplyDelete
  31. Mnamik už som hladná,pekný vikend:)

    ReplyDelete
  32. Jooo!! Taky doufám že tenhle víkend bude nejlepší :D!!! Party hard!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé vy se uvidíte? To vám závidím úplně, udělejte spoustu fotek :)

      Delete
  33. Lívanečky s nuttelou, to ne, takové chutě mi dělat nesmíš!! :D

    ReplyDelete
  34. Krásné fotky! Ta první je nejdokonalejší :)

    ReplyDelete
  35. těším se!! bude to hardy part! :)))))

    ReplyDelete
  36. chci tvoje břicho! :D opět skvělý random!

    ReplyDelete
  37. krásné fotky, tenhle balzám mám taky, nejnádherněji voní)

    ReplyDelete
  38. pekný random:)

    ReplyDelete
  39. mnam tiramisu :)

    ReplyDelete
  40. krásne fotky, bože mať tak tvoju postavičku :)) skáčem dva metre :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  41. máš vždycky skvělý random posty:)!

    ReplyDelete
  42. ty máš boží tělo, holka!
    *ten balzám musím mít!

    ReplyDelete
  43. mňam ty lívanečky!:D Super fotky :)

    ReplyDelete
  44. Pěkné fotky :)

    ReplyDelete
  45. Krásne fotky Petul! :) Máš dokonalú postavu!!! :)

    ReplyDelete
  46. Si strašne pekné dievča :) Tú ovsenú kašu som mala dnes na raňajky ;)
    Chcem tvoju postavu :)
    Pozývam ..
    http://coctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  47. Bože ty si taká dokonalá :3

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Taky zažívám rovnákovou stravu ! Už si zkoušela tu jahodovou kaši mě moc chutná!! Jinak moc krásný fotky❤❤

    ReplyDelete
  49. milujem tvoje fotky!! skvele ako vždy! ja som mala dnes na obedík nutelku s lievancami :D

    ReplyDelete
  50. Máš krásnou postavu a fotky! :)
    Také si strašně přeju lepší foťáček, ale to si na něj asi budu muset vydělat :(

    ReplyDelete
  51. Ó radosť z Canonu si viem predstaviť. Lívanečky vyzerajú super :)

    ReplyDelete
  52. miluju tvoje fotky!:)

    ReplyDelete
  53. Krásné fotky,ale stejně ta tvoje zelená čepice je dokonalá!

    ReplyDelete
  54. miluju tvoje randomy :))

    ReplyDelete
  55. super fotky, a to jedlo hmmmmm mnam!

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. nádherné fotky, s tým jedlom mi robíš chute!!!

    Štýl ženy

    ReplyDelete
  57. slyším dobře-linoryt? hihi:-D Taky je tisknu ve škole, a už toho mám dost:-p

    ReplyDelete
  58. Ahoj. Pozyvam ta na moj blog na ktorom prave prebieha GIVEAWAY:http://anahjalliyah.blogspot.sk/2013/01/giveaway.html

    ReplyDelete
  59. krásný fotky:)
    a ty lívanečky ze zdravé výživy patří k mým nejoblíbenějším jídlům:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.