Saturday, January 12, 2013

Jar of hearts.

Nejraději bych shrnula celý týden. Tak jak to vidím já, ale nakonec si moc nepočtete. Snad jen to, že to byl jeden z nejlepších výletů a lyžáků vůbec. Teď se nemůžu vyhrabat ze všech pocitů, zážitků a všeho co jsem si odtud přivezla. Chybí mi snad všechno co jsem zažila. Ty největší záchvaty smíchu, které nikdo nechápal. Každý večer hromady jídla a tolik nových vztahů. Bavilo mě lyžovat, válet se, tancovat a jíst. Bylo to prostě nejlepší a neopakovatelné a ta atmosféra když jsme se vraceli, ta byla únavná tak jsem hned po příjezdu usnula a po probuzení prostě nemyslím na nic jiného než, že bych se hned vrátila.














dress-edressy.com, shirt-secondhand, tights-nyer, shoes-ccc, bracelet-?, watch-casio

61 comments:

  1. dokonalý outfit :) doufám, že se tu objeví nějaké fotky z lyžáku ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous18:32

    Jé, snad ses nám tam nezamilovala :)) ?

    To by bylo skvělé, zasloužila by sis to!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to ne, spíš se mi vrátilo něco z minulého lyžáku :)
      uvidíme a děkuju!

      Delete
    2. Anonymous14:08

      Taky bych ti to moooc přála :)

      Delete
  3. tyhle fotky, ty šaty, tenhle outfit ... wow, to je prostě bomba! :)

    ReplyDelete
  4. já to tvoje ombré.. ale ty určitě víš :D:)

    ReplyDelete
  5. Jé, to je fakt super Peti, moc ti to sluší!!!:)

    ReplyDelete
  6. Taky jsem si můj lyžák moc užila! Bohužel to byl poslední :/
    Jseš krásná! MOC ti to sluší :)

    ReplyDelete
  7. Tak tohle ti moc sluší!Ty šaty jsou perfektní a červená na tobě vypadá skvěle :))

    ReplyDelete
  8. Bože nádhera:)) Ty šaty a silonky jsou roztomilá kombinace!!

    ReplyDelete
  9. Jééé to je krásný ♥

    ReplyDelete
  10. je super,že si si to užila :)) šaty sú dokonalé,je úžasné ako kvôli nám,blogu mrzneš pri fotení :D

    ReplyDelete
  11. Ty šaty jsou fakt nádherný. :)

    ReplyDelete
  12. OOOO <3 Celý outfit je úžasmý a ty šaty jsou prostě bombovní :-)
    Ten lyžák mohl být teda opravdu dobrý!!! Dobře že sis to užila :-)

    ReplyDelete
  13. ty šatičky jsou rozkošný))

    ReplyDelete
  14. :O Ty šaty jsou dokonalé, to srdíčko, och. Moc moc ti to sluší a je super, že sis to užila :)

    ReplyDelete
  15. Úžasné sú tie šaty, zasa niečo iné, silonky sú parádne, boty sú super, náramok a košeľa sú super. Celé je to super.

    ReplyDelete
  16. Wow to srdiečko na šatoch to robí zaujímavé a tie strihy na konci šatov sú krásne :)))

    ReplyDelete
  17. tak tohle je super outfit, možná bych dala jen obyčejné silonky, ale i tak se mi to líbí :) byla sem tam fotit taky :D ale málem sem zmrzla.

    ReplyDelete
  18. Máš moc krásné šaty, spolupracuješ s edressy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano, spolupracuju :)

      Delete
  19. toto ti pristane úplne najviac na svete! superská si! :)

    ReplyDelete
  20. ty šaty jsou nádherné ! ♥

    ReplyDelete
  21. krásné šaty a ty fotky se ti moc povedly, sluší ti to :)

    ReplyDelete
  22. tyyjo , to se ti povedlo!
    nás lyžák teprve čeká , ale moc se netěším.
    šaty v kombinaci s košili vypadají nádherně:)

    ReplyDelete
  23. to srdiecko na satach je velmi chutne, pristane ti to :)

    WWW.KARISSAWORLD.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  24. jsi krásná & ty šaty s tim srdíčkem jsou originální:)

    ReplyDelete
  25. Wooow šaty sú dokonalé,s tou košelou...nemam slov <3 <3

    ReplyDelete
  26. Anonymous20:58

    Dala by si sem prosím přesný odkaz na ty šaty? Jsou opravdu krásné:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě, jsou to tyto: http://www.edressy.com/sheath-column-bateau-short-mini-taffeta-red-cocktail-dress-p-9201.html

      Delete
  27. ty šaty jsou DOKONALÝ, náramek taky!)

    ReplyDelete
  28. Ty šaty jsou naprosto ňuňu :-)

    ReplyDelete
  29. Nádherný šaty! :)

    ReplyDelete
  30. Jsi kočka!

    A k tvému komentáři u mě:

    Není vůbec zač!

    Já Ti moc děkuji. Je zvláštní, že to sedí i u tebe :)).

    ReplyDelete
  31. Holka zlatá, Ty jsi úplně úžasná ♥ ta první fotka je maximálně dokonalá. Fakt Ti to sluší a ty šaty!!

    ReplyDelete
  32. Je skvelé, že si si to užila :)
    tento outfit sa je podľa mňa jeden z najlepších :) vyzeráš tam úplne dokonale, šaty sú úžasné, všetko:)

    ReplyDelete
  33. šmankootee, vidím to tak, že máš moje vysněné šaty:)

    ReplyDelete
  34. omg I love your dress so much! it is so original with heard gap haha (: and your watch, I've the same one in gold! (: xx

    http://itziarfagoaga.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  35. taky jsem dnes přijela z lyžáku a mám úplně stejné pocity ;) moc ti to sluší, je to super!

    ReplyDelete
  36. Moc ti to sluší :)) Chceme fotky z lyžáku! :)

    ReplyDelete
  37. Úžasné šaty! <3

    ReplyDelete
  38. Jsem moc ráda, že jsi tam byla šťastná!! :) btw. krásné punčošky :)

    ReplyDelete
  39. krásne šaty!! :)

    ReplyDelete
  40. šaty jsou nádhernýý!, lyžáky jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  41. Taky jsem byla tento týden na lyžáku a máme to stejně!
    Chci okamžitě zpátky ;)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. tak ty šaty jsou hodně stylový)

    ReplyDelete
  43. Vypadáš kouzelně <3

    ReplyDelete
  44. Ty jo jeden z tvých nejpovedenějších outfitů vážně super strašlivě moc ti to sluší :oo

    ReplyDelete
  45. Já jsem říkala, že se ti tam bude líbit :) je fajn, že sis to užila! ;) A moc ti to sekne, úplně mě nadchly ty boty!

    ReplyDelete
  46. So pretty! Love that dress!

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    ReplyDelete
  47. uplne uzaaasne!:)

    ReplyDelete
  48. Nádherné šaty a silonky! moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  49. A ja premýšľam nad tým, aké máš dokonalé šaty :) Ale to povedal asi každý koment, nado mnou :)

    ReplyDelete
  50. Tak tohle je dokonalý outfit!♥ Moc se mi líbí šaty a silonky :) Strašně moc ti to sluší!
    Nikus

    ReplyDelete
  51. tak tohle je vazne skvele!!! moc povedeny outfit :)))

    ReplyDelete
  52. pekný outfit, krásne silonky ! :)
    http://lekangourou.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  53. lyžák, to je už hodně dlouho :) to jsou vždy ty nejlepší zážitky ;)

    šatičky jsou kouzelný :)

    ReplyDelete
  54. Řekla bych, že ten lyžák ti vážně něco dal.. protože tohle je napsrosto božský outfit - troufám si tvrdit že nejlepší, jaký jsi tady kdy ukázala :)))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.