Saturday, January 5, 2013

Instalife.

Nevěděla jsem jaký článek mám vybrat, tak jsem nakonec usoudila, že by vás mohl zaujmout článek s fotkama z instagramu. Je to prvních dvanáct fotek co jsem přidala od Vánoc. Je to pro mě nová zábava, ale docela složitá, proto nepřidávám každý den. Fotky fotím mobilem, následovně dám kartu do tabletu a běžím ven před dům abych se připojila na wifi. Doma ji totiž nemáme. Teď už se můžete podívat na fotky.
Najdete mě jako petracervikova.

první insta fotka z Vánoc/summer outfit u Terezky/training plan/nové milované casio hodinky

 fotka z Olomouce když jsme byli u babičky/nová mikina/opékání buřtů na Pepčíně/fotka ze Silvestra

narcistická v zrcadle/balím jídlo na lyžák/nový vak na lyže, nejlepší dárek/without makeup


a moje oblíbené instagramy:

(všechno jsou to odkazy)

Tyhle mě baví nejvíc. Jestli máte instagram, tak mi ho napiště dolů.

32 comments:

  1. Ta mikina s tím tygrem je boží! Odkud je? :)

    ReplyDelete
  2. úžasné fotky,ty a adelka budete prvé ktoré budem sledovať,keď budem mať instagram,najskôr až v lete,ale to je detail,krásne fotky fakt

    ReplyDelete
  3. jo instagram je asi tak stejný zabiják času jako blog :D
    ty casio hodinky jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  4. krásne fotečky :)

    ReplyDelete
  5. jé, jsem ráda, že se ti můj instagram líbí! :) my naštěstí wifinu máme, ale na intru zas ne :/

    ReplyDelete
  6. jéé, tobě to sluší :)

    ReplyDelete
  7. skvělé fotky! :)))

    ReplyDelete
  8. ja som na insta ako lujzaholla :)

    ReplyDelete
  9. ja mam tiez insta... ale az tak ma to nechytilo :D

    ReplyDelete
  10. Já tam jsem jako KUCHXEL :-) Jooo instagram mě strašně bavííí :3 :-D Pěknej svetr s tygrem :-)

    ReplyDelete
  11. skvelé fotky:) rozhodne by ma zaujímal ten training plan, nechceš spraviť článok?

    ReplyDelete
  12. instragram posty sú supeer..
    :) tiež mám na blogu, posledný post je instragramový :D

    ReplyDelete
  13. @janniebel , hezké fotky :*

    ReplyDelete
  14. krásne fotky... ja instagram nemám, ani nemyslím, že by som sa tam vedela až tak vyblázniť, no keď drahý objednal nový mobil, to prvé mi napadlo :-p

    ReplyDelete
  15. Super! Ale máš to teda pěkně složitý s postováním fotek! ;) :D Jinak ta mikča s tygrem je vážně úžasná!

    ReplyDelete
  16. instagramové fotky jsou super

    ReplyDelete
  17. taktiež nova zavislost od Vianoc :)
    instagram: michalkakov
    hned ako sa dostanem na wifi (čo neviem kedy bude lebo doma ju nemáme) ťa follownem :)

    ReplyDelete
  18. Já ho chci takýý :D ... bohužel nemám na to správný mobil :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jinak ... aby sis nemyslela, že mi vaše komentáře projdou jen pod rukama a "dobrů" ... Když jsem si četla, jak jsi mi psala ohledně té nehody s objektivem, tak si nedovedeš představit, jak ve mně hrklo a hned jsem věděla, jak ti musí být. Jsem nešťastná osoba na nové věci, jsem schopná vše hned zničit. Mamka do teď neví, že nemám naušnice a že jsem dokonce ztratila své dioptrické brýle (pokud jí to neřekl taťka) a to už je to přes rok. A rozbíjím věci od jakživa. Achjo, máme my to úděl. Ale určitě to bude dobré, za pár let budeš fotit jako mourovatá a objektivů budeš mít plnou ... skříň? :D

      Delete
  19. Instagram zbožňuju, můj je: annavetesnikova :)

    ReplyDelete
  20. jak už tady zaznělo, ta mikina s tygrem je uža:)

    ReplyDelete
  21. přispívej více, hrozně mě tvoje fotky baví :) ale instagram je strašný žrout času :D

    ReplyDelete
  22. instagram je ako droga! :) dobré fotky

    ReplyDelete
  23. ten training plan s nákresama je super! a poslední fotka je nádherná, tam jsi úplná modelína! :)

    ReplyDelete
  24. Fotky z instagramu jsou nejlepší! :)

    ReplyDelete
  25. a už ťa ja followujem ;))

    ReplyDelete
  26. Anonymous15:42

    MOc moc mě baví tvuj instagram:)

    ReplyDelete
  27. Ahoj :) rozbieham módny slovenský blog tak či by si mi stým nepomohla :) aspoň trochu zdvihnúť návštevnosť :) ďíki ... Tifey .

    ReplyDelete
  28. Anonymous19:34

    Instagram je super, tiež som s ním začala len po Vianociach :) som tam ako Universityofbeauty

    ReplyDelete
  29. moc pěkné fotky! :) už se těším na nový mobil až budu instagram také používat :)

    ReplyDelete
  30. Anonymous21:37

    Super, už tě sleduju i na instagramu a těším se na nové a nové fotky. :)
    Je super, ale zároveň taky děsnej žrout času, jak je návykový. :D :))
    Já tam jsem jako rennyreason, takže pokud budeš chtít někdy prolézat profily, můžeš se podívat. :)


    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.