Tuesday, January 22, 2013

Guns N' Roses

Konečně se mi podařilo přemluvit bráchu aby mě vyfotil, protože v téhle zimě než někam přijdu a nastavím stativ mrznou mi ruce. Asi poprvé za poslední rok mě můžete vidět v čepici. Netuším co se stalo, ale najednou se mi na mě začala líbit, jediný háček je, že je bráchova. Tak to vypadá, že až budu mít zase něco našetřeného pořídím si ji. Je vážně skvělá a příjemná. Taky vidíte tričko z předešlého postu, které je moje oblíbené za poslední dobu. A rozhodla jsem se, že se přihlásím do fashion challenge a zkusím štěstí!










jeans-tally weijl, top-chicnova.com, jacket-secondhand, necklace-chicnova.com, bracelet-?, cap-gate, shoes-ccc

50 comments:

  1. přemlouvat bráchu se vyplatilo:)
    čepka ti úžasně sluší a miluju tvé boty

    ReplyDelete
  2. oo milujem guns n roses!! máš super čiapku :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous17:44

    Super fotky, z některých je mi zima :-D

    ReplyDelete
  4. úžasné ako vždy :) ja by som mala strach zkombinovať zlatú so striebornou,ale tu to vyzerá úplne skvelo,
    čapica ti pristane,to mi ani nenapadlo,že nenosíš čapice :D

    ReplyDelete
  5. Guns 'n' Roses miluju a k tobě nemám slov. Vílo ♥ :)

    ReplyDelete
  6. Moje je taky oblíbené (tričko) :D Je úžasné, podobné bych si taky chtěla koupit, na odlehčení elegantních outfitů :)
    Čepička ti moc sluší ;)

    ReplyDelete
  7. úžasný! čepice ti moc sluší:)

    ReplyDelete
  8. Zimaa, zima je mi z tebe!!! :))
    Ty botky jsou fakt překrásné..

    Zvu tě na giveaway o balzám na vlasy Gliss
    http://fragments-of-martii.blogspot.cz/2013/01/giveaway-balzam-na-vlasy-gliss.html

    ReplyDelete
  9. jsi nejvíc odvážná..já bych se nevyslíkla ani do svetru v takové zimě:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. btw: ta čepice ti strašně sluší...:-)

      Delete
  10. I just discovered your blog, and I love it!! I follow you,,, you follow me?

    ReplyDelete
  11. supr! krasnej nahrdelnik)

    ReplyDelete
  12. neviem čo chváliť skôr <3 dokonalosť ;-) moc sa mi páči ako si to všetko nakombinovala ...;-)

    ReplyDelete
  13. tak tyhle fotky jsou perfektní! :)

    ReplyDelete
  14. Kombinace zlatého a stříbrných doplnků je odvážná, ale nevypadá vůbec špatně :) Čepka má nejlepší barvu!

    ReplyDelete
  15. triaslo ma len pri pohľade na tie fotky, ale fakt ti to nehorázne pristane :)

    ReplyDelete
  16. hrozně ti to sluší a čepice je skvělým doplňkem)

    ReplyDelete
  17. jsi kočka <3.

    ReplyDelete
  18. vážně skvělý, ta první fotka je úžasná !

    ReplyDelete
  19. Tak tohle je něco uzasnyho!

    ReplyDelete
  20. z týchto fotiek mám hrozne zimomriavky:) čiapka ti pristane a tento štýl tiež!:) a najkrajšie sú topánky)

    ReplyDelete
  21. Ta čepka ti nejvíc sluší !!

    ReplyDelete
  22. Umrzla bych! :D
    Jo, v čepici jsem tě nikdy neviděla, ale moc ti sluší! :)
    Brácha tě vyfotil moc hezky! :)

    ReplyDelete
  23. :OOOO NEJLEPŠÍ OUTFIT CO JSI TU KDY MĚLA!!! <3

    ReplyDelete
  24. TO TRIČKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :****

    ReplyDelete
  25. ta ciapka s trickom je super :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. úplne úžasné :3

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. taky jsem začala nosit čepice, sice nevím, jestli mi pasují ale nosím je :D

    ReplyDelete
  28. Ta čepice ti opravdu sluší, takže určitě neváhej si jí pořídit :)

    ReplyDelete
  29. Je mi zima i za tebe! :D ... ale ta čepka ti vážně sluší, nos je. Na víc ti neupadnou uši. :D

    ReplyDelete
  30. Brrr uplně tu zimu cítím :D Jinak krásné doplňky a ta čepice - úžasná ! Ladí ti k očíím :)

    Zvu vás na mou první Giveaway :) http://lifestyle-of-simone.blogspot.cz/2013/01/1-giveaway-od-simone.html

    ReplyDelete
  31. náramek , hodinky , náhrdelník!
    jsi dokonalá!

    ReplyDelete
  32. nevm jak je to možné, ale tvoje fotky mám raději a raději !! Je mi z tebe teda neskutečná zima, protože já si jen na chvilku sundám jednu rukavici a mám pocit že mi imou upadne, ale moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  33. Zatraceně, já tě žeru:*

    ReplyDelete
  34. doosť dobré :)

    ReplyDelete
  35. Wow!! moc ti to sluší!!:)

    ReplyDelete
  36. Strašně moc se mi líbí ta čepice ;)
    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  37. krásný triko, ale ty nám umrzneš holka!! :/

    ReplyDelete
  38. jsi čím dál tím krásnější!! :)

    ReplyDelete
  39. vyzerá to úplne úžasne! a tie vlasy. wow!

    ReplyDelete
  40. krasne si oblecena.. ale oblec sa! zdravie nad blog! :D

    ReplyDelete
  41. topík super,aj ked tá zelená farba na ňom je nejaká divná a myslím,že lepšie vyznie v lete k šortkám a nie takto v zime.brrrr

    ReplyDelete
  42. Krásný outfit:) a čepice ti sluší!

    ReplyDelete
  43. skvělé! top s GnR je úžasný:))

    ReplyDelete
  44. To tričko je parádní. V létě bych ho ze sebe asi nesundala :).

    ReplyDelete
  45. Nádherné boty!♥ A čepka ti moc sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.