Thursday, January 10, 2013

For you and me.

Omlouvám se, ale dochází mi síly uplně ke všemu. Myslela jsem si jak bude tento rok skvělý, jak se budu snažit. Začal tak úžasně, možná prvních pár chvil. Netuším co se právě teď děje, měla bych být na lyžáku a soustavně lyžovat (a bavit se možná). Každopádně jsem připravila jeden random příspěvek, aby to tady neznělo prázdnotou.
 fotogenický tangle teezer
 dvě nejlepší milky co jsem kdy jedla


 brácha
 milovaný tonik a odličovací mléko
 svačina-domácí uzené a paprika
 poslední týden v roce, byl super!
 neoblíbená polička
 když jsem si v úterý vyšla fotit
 pečlivě si všechno zapisuju
 nový lak z H&M za dvacku
 oblíbené linky
 pevná padesátka <3
a nakonec Silvestrovský ohňostroj

47 comments:

  1. ach ta pevná padesátka je tak super !! fotky jsou úžasné :) tenhle lak jsem v háemku taky za dvacku viděla... ale měli už jenom jeden takovej skoro zaschlej.. :D Ale ta barva byla super

    ReplyDelete
  2. když si v úterý vyšla fotit- strašně jí to slušelo:-)

    ReplyDelete
  3. Pekné fotky! Ten lak vyzerá skvele. :)

    ReplyDelete
  4. krásné fotky :) tangle teezer je miláček :))

    ReplyDelete
  5. krásné fotky! :)

    ReplyDelete
  6. odkedy som odišla, tak si začala pridávať stále lepšie a lepšie fotky :) naozaj a tú Milku Oreo chcem vyskúšať tiež :D

    ReplyDelete
  7. 3843984693818:08

    257489954562566
    you are amazing!

    YOU CAN WIN iPHONE HERE HERE HERE
    http://winonlinerewards.com/win-free-iphone-4

    ReplyDelete
  8. Krásný random. Od každého něco. To, že nemáš teď své dny, to zase přejde a bude líp. Taky mi rok nezačal nejlépe, ale já věřím tomu, že se vše otočí :) V.

    ReplyDelete
  9. Fuj, uzené :/:D Tangle teezer mám s ovečkou Shawn :))

    ReplyDelete
  10. krásné fotky:)

    ReplyDelete
  11. máš krásný tangle teezer :) a ta milka je skvělá .mela jsem obě a mňam :))

    ReplyDelete
  12. Úžasné fotky :)
    tangle teezer mám taky, ale někdy se mi z něho elektrizují vlasy :D

    ReplyDelete
  13. mnam čokočokoláááda :D

    ReplyDelete
  14. Máš nejlepší randomy!<3

    ReplyDelete
  15. Máš krásnýho brášku :)) tu milku bych si taky dala :P

    ReplyDelete
  16. random, jejejje
    superské fotky!

    ReplyDelete
  17. to uzený mě zaujalo! :D ale samozřejmě nejen to, například brácha je stylovej a tobě to zase moc slušelo :)

    ReplyDelete
  18. krásné fotky, tangle teezer <33

    ReplyDelete
  19. drž se, Peti!

    Tvoje randomy jsou supeer <3 :)).

    ReplyDelete
  20. Milka oreo je fakt nejlepší a tobě to moc sluší. Zase skvělý random ♥

    ReplyDelete
  21. krása) ty milky jsem ještě neviděla, oreo musím stopro vyzkoušet!

    ReplyDelete
  22. krásne fotky,nádherné,hlavne tt a tá v zrkadle
    diár vyzerá tiež skvelo,len moje dni sú také nezaujímavé,že by som si doň nemala čo písať :D

    ReplyDelete
  23. pestrá všehochuť (DAIM MILKA!!!) prajem ti veľa energie (aj mne by sa veru zišla)

    ReplyDelete
  24. yummy, tu oreo milku bych někdy strašně chtěla ochutnat :D jinak strašně ti to sluší na té osmé fotce!)

    ReplyDelete
  25. nerozmazáva sa ti tá linka? lebo mne hej - ja ju používam iba na zvýraznenie špicov :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vubec právě, já ji mám voděodolnou a ted na lyžáku drží jak přibitá :)

      Delete
  26. já si řikám, jak máš krásný fotky.. a padesátka, to je jasná věc!.) obdivuju tvoje pečlivé zapisování.)

    ReplyDelete
  27. Parádne fotky! Tuším si ten hrebeň kúpim, spolu s Milkami :D. Pekné fotky a asi sa rovno zastavím už asi po 50 v H&M a kúpim si ten lak. :D

    ReplyDelete
  28. Vážně mám ráda tvoje random články :)

    ReplyDelete
  29. Úžasné fotky. Tu Milku for you and me zbožňuju. Mohla bych jí jíst pořád, ale to bych skončila jako koule. :) Jinak naber co nejdřív sílu nazpět.

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ReplyDelete
  30. Já začátek mám teda dost hroznej, nic mi nevychází vůbec :(
    Jinak Oreo milka je ta nejlepší čokoláda na světě!

    ReplyDelete
  31. Jéé Peťulko krásné fotky! Tvé randomy mám moc ráda! :) U mě stojí začátek roku taky za prd, nejsi sama! A jinak si lyžák moc užij, ať se ti tam líbí! :)

    ReplyDelete
  32. si krásna na tej fotke ... a tá fotka oproti zrkadlu tá je kúzelná ... mám rada zaujímave fotky oproti zrkadlu
    PS: nevzdávaj sa vždy môže byť lepšie len to chce pozitívne myslenie a nepripúšťať si banality ... ale čo keby som ti zlepšila náladu ... pošli mi tvoju adresu ... niečo ti pošlem :)

    ReplyDelete
  33. Pretty!
    Lovely blog you have here! I like it!
    Check out mine sometime when you have time ♥
    AIMEROSE

    ReplyDelete
  34. ak sa môžem opýtať , akej značky je to odličovacie mlieko ? :)

    http://lips0fevil.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  35. tonik si taky plánuju koupit :) super random!

    ReplyDelete
  36. Anonymous18:25

    Nepřipouštěj si tak všechno, jsi tak mlaďounká a většinou píšeš ak smutně, pesimisticky :-/. Jak budeš v budoucnu zvládat opravdové problémy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. už se snažím jen optimisticky, snažila jsem se změnit se a když budu mít problémy neplánuju vás tím nadále zatěžovat :)
      to nevím, ale vážně mě ta skutečnost hodně zasáhla, pro mě to nebyla jen taková věc, ale už je to pryč a neřeším to co bylo to bylo :)

      Delete
  37. ahooj.. mám také linky od she,ale hrozně se mi rozpijí :-D jak to děláš,že se ti nerospijí?

    ReplyDelete
  38. skvělý fotky! Miluju tvoje randomy!

    ReplyDelete
  39. vzdycky kdyz zjistim, ze si nekdo pise denik, tak se musim usmat !! prijde mi to strasne roztomily:D za to se ti klanim, ja bych na to nemela cas..a oreo-va milka je nejlepsi:)))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.