Sunday, January 27, 2013

Bullet proof.

Včera jsem se šla projít za účelem zkontrolovat jestli mají v Deichmannu stále moje vysněné oxfordky. S klidem v duši jsem odcházela, protože byly v nejvyšší poličce a tam snad nikdo nepůjde. Takže uvidíme do kdy je tam nechám čekat. Nakonec jsem se vzchopila a šla jsem projít ještě zbytek obchodů a moje srdce poskočilo když jsem spatřila slevy 149kč a hned jsem tam běžela. Byla to láska na první pohled šedá mikina prošívaná stříbrnou nitkou. Nikdy jsem o ní nepřemýšlela, ale teď mi bylo jasné, že ji musím mít.













skirt-gate, sweater-takko, shoes-ccc, bracelet-?, watch-casio, ring-?, tights-?

77 comments:

  1. krásne fotky a nejakú takú mikinu by som aj ja prijala,žiadnu podobnú nemám,táto vyzerá skvelo :)

    ReplyDelete
  2. ta je skvělá, koupilas ji v kiku? asi se tam půjdu mrknout :D

    ReplyDelete
  3. Skvělý fotky-.-

    ReplyDelete
  4. Jé ♥
    Nějakou sukni bych asi taky mohla oprášit :))

    ReplyDelete
  5. máš tu skvělé vlasy !

    ReplyDelete
  6. Krásná mikina a takovou sukni chci už dlouho,ale vypadám v ní strašně tlustě ... :( :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Snad nejlepší outfit co tu máš, sluší ti to ! :)

    ReplyDelete
  8. ta mikina je vážně super :)

    ReplyDelete
  9. Máš nádherné boty ♥ A ta mikča je boží)) Sluší ti to jako vždycky.

    ReplyDelete
  10. Úplně úžasný outfit!!!<3 Ta mikča byla super kup!:)

    ReplyDelete
  11. Tohle je prostě perfektní!

    ReplyDelete
  12. Miluju šedé mikiny a tahle je taky boží! ^^

    ReplyDelete
  13. Ty boty jsou tak parádní! :) U jakéhokoli outfitu je máš, tak nad nimi slintám :)

    ReplyDelete
  14. ta mikina je super a s tou skní nejvíc:)

    ReplyDelete
  15. ta mikča je vážně skvělá<3

    ReplyDelete
  16. prečo si tak úžasná? <3

    ReplyDelete
  17. Božská sukně! přála bych si, aby mi tyhle sukně seděly! :(

    ReplyDelete
  18. Ta sukněěě ! <3 . Jak to děláš ? Tobě sluší všechno :-)

    ReplyDelete
  19. Nádherné fotky na kterých ti to strašně moc sluší (Jako vždy) :3

    ReplyDelete
  20. Ten sveter :333 Úžasné fotky a outfit :3

    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Taky to Takko musím jít provětrat, před 2 týdny se mi tam líbila spousta věcí, ale neměla jsem peníze, tak snad je ještě zlevnili :D Tu sukni mám taky a je úžasná!

    ReplyDelete
  22. líbí se mi ta sukýnka :))

    ReplyDelete
  23. svetřík je dokonalý!
    tuhle plisovanou sukni mám taky

    ReplyDelete
  24. tak tohle je nádherný outfit !!! :) ta mikina je skvělá :)

    ReplyDelete
  25. strašně se mi líbí ta sukně :) taky jsem si v Takku teď koupila ve slevě moje dlouho vysněné mentolové kalhoty! :)

    ReplyDelete
  26. Je krásná!
    Já jsem taky byla nakupovat a jsem totááááááááálně HAPPY! Našla jsem ty nejúžasnější boty, zlevněné z 2245 na 500! <3

    ReplyDelete
  27. mikča je nádherná!
    skvělý outfit!

    ReplyDelete
  28. Kdybych tě neznala, tak si podle první fotky myslím, že jsi blondýnka. :) Jinak je ta fotka bezkonkurenční a nejlepší, má úžasné kouzlo!

    ReplyDelete
  29. dobře jsi udělala, je krásná! :) mimochodem, vždycky když tě vidím, tak si chci udělat ombré! :D

    ReplyDelete
  30. vypadáš nádherně!! a máme stejnou sukni,že je úplně super? :) nedám na ní dopustit...

    ReplyDelete
  31. Krásná mikča! :) Já mám takovou podobnou, akorát ještě světlejší šedou a je to naprosto úžasnej kousek! Ale teda nesluší mi tolik jako tobě! :)

    ReplyDelete
  32. Strašně ti to sluší.
    Ta druhá fotka je naprosto nádherná))

    ReplyDelete
  33. super sukňa :)

    ReplyDelete
  34. Tá mikina je skvelá, dobre že si si ju kúpila! :)

    ReplyDelete
  35. první fotka je boží!!! a boty jsou ještě lepší!

    ReplyDelete
  36. Hrozně se mi ta kombinace sukně a mikiny líbí :)

    ReplyDelete
  37. škoda, že já teď nemám ani tu stovku :/ moc dobře si udělala! vypadáš super!!

    ReplyDelete
  38. boží outfit!)) moc se mi líbí ta sukně k mikině.

    ReplyDelete
  39. Super fotky! líbí se mi ta sukně! :)

    ReplyDelete
  40. prsteň nieje z avril lavigne voňavky? :D tiež ho mám :) :D

    ReplyDelete
  41. nadherny fotky! x

    ReplyDelete
  42. Sluší ti to, krásný jednoduchý outfit! :)

    ReplyDelete
  43. Mikina vypadá suprově :)

    ReplyDelete
  44. Moc ti to sluší, ostatně jako vždy :)

    ReplyDelete
  45. Anonymous20:14

    kolikže stojí ty oxfordky z deichmanu? :)

    ReplyDelete
  46. úžasná mikina, asi si do toho Takka taky skočím :) Mooc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  47. Tak na tu mikinu se možná zajdu podívat, vypadá fakt super:)

    ReplyDelete
  48. super koupě! mikiny jsou boží :))

    ReplyDelete
  49. mikina vypadá fakt dobře! a oxfordky si na jaro plánuju koupit taky :)

    ReplyDelete
  50. Sluší ti to Peťul a moc povedené fotky :)

    ReplyDelete
  51. Skvělý outfit .))

    ReplyDelete
  52. mikina je úžasná, je z takka? strašne ti to pristane!!

    ReplyDelete
  53. krasny outfit!!mikina je super
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  54. Jsi nádherná. Nemám slov. V.

    ReplyDelete
  55. Boží boty :)
    Taky jsem se konečně dostala do obchodu na nějaké ty slevy a v Gatu jsem ukořistila průhlednou asymetrickou košili za 98kč, no krása :))

    ReplyDelete
  56. Moc ti to sluší :).

    ReplyDelete
  57. uplne dokonale fotky! si nadherna! :)

    ReplyDelete
  58. skvelá sukňa :)

    ReplyDelete
  59. úžasná sukně!

    ReplyDelete
  60. hezký ombre :-)

    http://idontreallygiveashitdotcom.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  61. krásne fotky:)
    podobnú mikinu ja už zháňam dosť dlho, ale stále som nenašla tú pravú.

    ReplyDelete
  62. Úžasný outfit, jeden z nejlepších co si tady měla, aspoň podle mě :))

    ReplyDelete
  63. Anonymous20:25

    Ted když s etak dívám na tvé ombré vlasy, napadá mě že by ti i slušely bloňďaté vlasy !:)

    ReplyDelete
  64. krásna si, pekny outfit :)

    ReplyDelete
  65. Ta druhá fotka je super! Tyhle se ti opravdu povedly... :)
    Ela

    ReplyDelete
  66. Anonymous17:42

    Proč když má nějaká fashion blogerka nějaký náramek, nebo něco, od vietnamců, napíše za danou věc otazník? Vždyť na tom nic není to tam napsat. :D

    ReplyDelete
  67. úplne skvelý outfit :) hotová pani modelka :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  68. Super outfit! Ta první fotka je úžasná♥
    Nikus

    ReplyDelete
  69. pěkný :)) to je snad vůbec první outfit, kde se mi tyhle boty líbí a sedí ke zbytku outfitu.

    ReplyDelete
  70. Jedním slovem NÁDHERA!

    ReplyDelete
  71. Tyyyyjo, tak tyhle fotky jsou vážně povedený :) jseš krásná a abych řekla pravdu, jedna z mála, komu sluší ombre :)

    ReplyDelete
  72. Krasne fotky:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    ReplyDelete
  73. Strašně moc se mi líbí ta suně!
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete
  74. Ahoj,chtěla jsem se zeptat jakou sis koupila barvu na to ombre?

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.