Sunday, December 30, 2012

The neon tiger.

Konečně jsem měla čas někam vyjít a něco vyfotit. Včera jsme byly s mamkou na výšlapu, tak jsem přes den neměla co vyfotit. Po cestě jsme se samozřejmě zastavili v DMku a já jsem si konečně zařídila kartu. Další cesta nás vedla do tesca měli jsme zálusk na milku oreo, která je naprosto úžasná a ještě jsme k tomu vzali druhou s kousky karamelu. Byla jsem docela zvědavá jak fotky vyjdou a nakonec jsem strašně spokojená a teď mě baví fotit ještě čím dál víc.

 jeans-TW, sweatshirt-H&M, shoes-ccc, bracelet-gate, watch-casio, bag-gift

60 comments:

  1. Wow, fotky sú perfektné! :)

    ReplyDelete
  2. vyzeráš dokonalo! sveter,topánky..no WOW! a fotky sa naozaj podarili ;)

    ReplyDelete
  3. fotky na kolejích jsou naprosto boží))
    a ty hodinky:O asi ti je ukradnu:)

    ReplyDelete
  4. teda, ty fotky jsou krásné :) to rozostřené pozadí nemá chybu. a tygžík vyžlík je ňuňu! :))

    ReplyDelete
  5. Nevím co je víc boží. Jestli mikyna, boty nebo hodinky!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous18:57

      mikina Sárko :)

      Delete
  6. fotky, aj všechno co máš na sobě, se mi moc líbí :)
    já se nemůžu dočkat, až budu zase v městě školy a navštívím Tesco :) to je jiná - než ty naše supermarketíčky tady :D

    ReplyDelete
  7. To tričko je opravdu božíí ... moc ti to sluší, celkově ... ale fotky se mi zdají všelijak rozostřené a nevím, jestli to tak má být nebo ne, ale jestli ne, tak je mi jasné, že to chce zase jen krátkou chvíli na focení a bude vše jak má být, jsi naše šikula! :D

    ReplyDelete
  8. Ten svetr je dokonalý!

    ReplyDelete
  9. Moc se mi líbí ty boty, taky jsem na ně v obchodě koukala:))

    ReplyDelete
  10. Můj ty bože to je slast!

    ReplyDelete
  11. amazing
    perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ach peti,toto mi nerob,aj ja chcem fotiť také dokonalé fotky,je vidieť zmenu na fotkách,veľmi pekné a tebe to neuveriteľne pristane ako vždy! :)

    ReplyDelete
  13. ta mikina je fakt suprová

    ReplyDelete
  14. ty boty jsou naprosto dokonalý!!:))

    ReplyDelete
  15. skvělé fotky! chci mít tvoje nohy ;)

    ReplyDelete
  16. Ta změna je vážně vidět, dělá to krásný bokeh ten objektiv :) A tobě to zas moc moc sluší. Milka oreo je vážně skvostná, taky jsme ji s Tomem ted měli ♥

    ReplyDelete
  17. fotky sú krásne:) strašne sa mi páči ten tvoj sveter :)

    ReplyDelete
  18. skvelyyy fotky!

    ReplyDelete
  19. Mikina je fakt skvělá a na té poslední fotce jsi kouzelná :)

    ReplyDelete
  20. máš nejhezčí nohy na planetě)

    ReplyDelete
  21. Vážně úžasné fotky! ♥ Všude ti to strašně moc sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete
  22. hodinky a topánky ♥ len nech ťa niečo nezrazí :D

    ReplyDelete
  23. úžasná mikina !!! a utvrdila jsi mě v tom .. jak moc moc chci pevnou padesátku .. ! ♥ ty fotky jsou úžasné :)

    ReplyDelete
  24. jednoduché a pekné :_)

    ReplyDelete
  25. Fotky jsou dokonalý.:)

    ReplyDelete
  26. Maličká, jsi překrásná a ten outfit je na jedničku. Fotky super!

    ReplyDelete
  27. Aha, aha. :) Jako ty detaily focené se mi moc líbí, tam je to rozostření úžasné, ale nezdálo se mi to u toho, kde jsi celá, že vlastně nemáš zaostřený obličej. Ale celkově se mi opravdu vše líbí a zajímalo mě jen, jestli to teda účelem bylo nebo ne. :)

    ReplyDelete
  28. krásná mikinka :)

    ReplyDelete
  29. Krásny outfit (: Fotky vyšli skvele.

    ReplyDelete
  30. Mikina je dokonala!! <3

    ReplyDelete
  31. ty fotky jsou vážně nádherný,
    fotí skvěle !

    ReplyDelete
  32. novy objektiv je super! fotky jsou mnohem lepsi!

    ReplyDelete
  33. Tyjo, fakt úžasné fotky!!! Moc ti to sluší, mikča je bezva:)

    ReplyDelete
  34. Jo, fotky se opravdu povedly. Moc se mi líbí hodinky, sjou takové jemné, ale zároveň ne moc.)

    ReplyDelete
  35. zo tričko je vážne skvelé Petul .. a krásne ti to fotí ... chcem sa len opýtať či máš tú 50ku s motorčekom alebo bez ... lebo ja mám bez a moja známa má s motorčekom dnuká zabudovaným a fotky su milionkrát lepšie a kvalitnejšie ... ale taký je ten objektív 2x drahší

    ReplyDelete
  36. Úžasná jsi prostě. :)

    ReplyDelete
  37. uu tu mikinu som tiež chcela ked sme nakupovali pre brata a zbadala som ju tam.Nejako som sa k nej ale už nedostala :D super

    ReplyDelete
  38. Ja jsem taky dostala pevnou 50:) ale vubec s ni neumim jeste! Mam knizku a ta pise, ze to zaostreni souvisi i se clonou.... je to slozity hrozne) kdyz fotim sebe na samospoust musimho dat 675525 km od sebe, abych tam byla a nakonec to zaostri misto me skrin.
    Ty mas nadherny fotky! A mikina je skvela*

    ReplyDelete
  39. jsi úžasná, ta mikina je super :)
    Ady.

    ReplyDelete
  40. tie tenisky! a tá mikina! a vlastne to všetko! wow ! nádherná si :)

    ReplyDelete
  41. bože, jsi nádherná a ten tygr.. nyny :)

    ReplyDelete
  42. Topanky a tričko úžobúžo! ♥

    ReplyDelete
  43. great blouse!!


    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Tá mikina je bombová. A fotky taktiež superácke ;)

    ReplyDelete
  45. ja bych se na kolejich bala, ale ty fotky jsou fakt super_)

    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  46. ach bože, dokonalost!

    ReplyDelete
  47. líbí se mi ty hodinky :) taky mám v DM kartu :)

    ReplyDelete
  48. Úžasné fotky a taktiež tričko :33

    ReplyDelete
  49. Anonymous20:43

    MÁŠ ombre háro, že jo ? :)
    byla si u kadeřnice nebo sama ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám ombré, dělám si ho sama :)

      Delete
  50. vypadáš skvěle :) a máš krásné hodinky!!

    ReplyDelete
  51. to je nádhera!:)

    ReplyDelete
  52. Super fotky! doopravdy moc pěkné a ty tvoje vlasy jsou skvělé <3

    ReplyDelete
  53. Ta mikina je super a boty vypadají opravdu skvěle! :) pěkné fotky.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.