Monday, December 3, 2012

Sweet memories.

Rozhodla jsem se pro pár random fotek, dlouho tady žádné nebyly. Poslední dobou nejsou podmínky na focení, tak potom fotky nejsou nejlepší. Ráda fotím maličkosti, které během dne uvidím nebo mě zaujmou. Mám plnou hlavu nápadů co bych chtěla zrealizovat a co by se mi líbilo, horší je to celé převést do skutečné podoby. Přemýšlela jsem co budu dělat až bude sníh a mráz, to se mi určitě nebude chtít jen tak vyběhout ven a ještě se vyslékat. Tak jsem přemýšlela třeba nad vánočním wishlistem, sice by vás asi neohromil, jelikož si přeju jen pár věcí, maličkostí. Klidně jestli máte nějaký tip, napiště ho.
to prostředí a počasí bylo skvělá, tak ještě jedna bonusová

nejoblíbenější místo mého pokoje

 šampon a balzám na vlasy, oboje úžasně voní!

 adventní věnec, klasicky v červené (dělaly jsme ho včera :D)

 nemůžu se dočkat až si je konečně vezmu!

nejoblíbenější rtěnka na zimu

detail rybího copu

nová bunda a kalhoty na zimu, konečně po pár letech

 když si otevřu formspring na poli 

nejlepší nakonec kokosový řez, chtěla jsem vám ukázat i sušenky, ale ta fotka byla děsná 

42 comments:

  1. Parádní fotky, máš skvělé boty! :))
    Pobavil mě tvůj formspring na poli :D

    ReplyDelete
  2. Krásne fotky, ako vždy :)

    ReplyDelete
  3. Formspring :D
    ALe první je božská ! :)
    To focení mě taky pěkně s*re už to nejde říct jinak , nejde fotit , to světlo je děsný , ne vlastně ne , světlo není vůbec !!! .... :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. pěkné fotky, na té první vypadáš neuvěřitelně nádherně :)

    ReplyDelete
  5. tie boty! nádherné. teším sa až v nich budú outfitové fotky :))
    Mňa tiež teda poriadne hnevá, že teraz je kvalita mojich fotiek úplne zlá, a to nehovorím o tom, že niekedy ani nestihnem nič odfotiť kedže ráno idem do školy je EŠTE tma a keď zo školy odchádzam tak UŽ je tma. Teším sa na wishlist, tiež chcem len nejaké maličkosti, kedže hlavný darček (notebook) som už dostala :))

    ReplyDelete
  6. odkial sú tie boty ?

    ReplyDelete
  7. ty boty jsou skvělééé!! :)

    ReplyDelete
  8. Jsi vážně překrásná, Maličká! <3

    ReplyDelete
  9. Si prekrásna!:) ten adventný veniec je dokonalý, asi si na budúci rok nejaký vyrobím, ale z medovníkového cesta:) Tie topánky sú dokonalé teším sa na outfity:)
    /kukni ku mne na blog ak chceš/

    ReplyDelete
  10. skvělý random, ty boty nemají chybu ♥

    ReplyDelete
  11. tie topánky sú krásne ... a formspring :D

    ReplyDelete
  12. Jooj veľmi krásne :)

    ReplyDelete
  13. ty boty jsou krásný!

    ReplyDelete
  14. Krásne fotky. Mohla by si niekedy spravit room post ! :-)

    ReplyDelete
  15. Ty boty jsou fantastický!!

    ReplyDelete
  16. Mmmm, ten řez vypadá skvěle :) A máte drsné svíčky na věnci! Já ten náš sice dělala v sobotu, ale svíčky jsme kupovali až v neděli večer, takže jako.. :D

    ReplyDelete
  17. na tej prvej si krásna! a skvelé fotky!<3
    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  18. pekne fotky")
    a tie topanky<333

    ReplyDelete
  19. detail věnce je úžasný, psaníčko z ELLE mám taky <3

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. yumm, ten řez! a ty boty vypadají skvěle)

    ReplyDelete
  21. Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    ReplyDelete
  22. Mňam, děláš mi chutě. Kokos miluju. Na ty boty se těším a doufám, že outfit s nimi, se ti podaří vyfotit. Chci je na tobě vidět :) Asi bych taky potřebovala nějaký to oblečení na zimu. Už jsem jako šupák. :D V.

    ReplyDelete
  23. Určitě wishlist udělej, ráda se podívám. :) Jinak používám stejný kondicionér, máš pravdu, že krásně voní. :) a ty boty vypadají skvěle! :)

    ReplyDelete
  24. Nejvíc se mi líbí ta první fotka, jsi tam krásná, máš tam boží vlasy a je to s nádherným světlem. :D

    ReplyDelete
  25. Pěkné fotky.
    Máme stejný mobil... :)

    ReplyDelete
  26. ten věnec je krásný:) a ta rtěnka!
    a jíš ve showroomech mě pobavilo :DD

    ReplyDelete
  27. super random! :) a wishlist klidně udělej!

    ReplyDelete
  28. mňam koláčik ♥ :)

    ReplyDelete
  29. love your tshirt! x

    ReplyDelete
  30. Na prvni fotce ti to slusi a ten rez bych si dala :-)

    ReplyDelete
  31. pekne :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  32. boty ti závidím:)
    skvělé fotky)

    ReplyDelete
  33. jaktože jsem tvuj blog neobjevila dřív ?? :)

    ReplyDelete
  34. Krásný random :) Mimochodem máme stejný telefon, a to nejen typ ale i barvu ;)

    ReplyDelete
  35. wow yaou are such a natural beauty, your faceexpression is outstanding, totaly amazing <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  36. tie topánky sú úžasné! :)
    si s tým mobilom spokojná? ako fotí?

    ReplyDelete
    Replies
    1. fotí uplně špatně, ale mobil je uplně nejlepší mám ho rok a neměnila bych za dotykový :)

      Delete
  37. Anonymous00:56

    Would definitely it be ok to wear colored jeggings to an
    abercrombie kids interview?
    Feel free to visit my blog bcbg faux leather leggings

    ReplyDelete
  38. omg, I think you're the most beautiful girl I've ever seen :) Love your blog so much, I'm following you right now <3

    http://itziarfagoaga.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  39. to tričko Rolling Stones ♥ dlho také chcem ale s Beatles alebo Nirvanou

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.