Saturday, December 1, 2012

Roses, wine and smoke.

Dnešní outfit a bad hair day. Nebo možná špatné podmínky k focení, neustále foukal vítr tam kam jsem nepotřebovala a přiznávám, že jsem i mrzla. Ráno jsem moc nepřemýšlela co si na sebe obleču, tak jsem si vzala prostě něco teplého. Naskákali jsme do auta a jelo se. K mému překvapení cesta utekla rychle a po cestě jsem se i stihla najíst. Když jsme přijeli čekal mě šok, tolik lidí na tak malé ploše jsem viděla prvně v životě. Teda možná podruhé, ale to mi byly asi tři když jsme naposledy jeli s taťkou na tenhle jarmark. Byla jsem z toho zmatená a neustále jsme se s někým na někoho cpali. Nakonec jsem si domů v břiše odvezla trdelník a v ruce perníky a dva kyselé pendreky.













jeans-nyer, sweater-takko, shoes-secondhand (h&m), cross-gate

55 comments:

  1. hodně hezký fotky - jako vždycky!
    svetr je krásný :)
    užij si pendreky

    ReplyDelete
  2. krásný svetr a fotky!

    ReplyDelete
  3. úžasné fotky a ty kalhoty nemají chybu :))

    ReplyDelete
  4. nádherné fotky,sveter a aj tvoje vlasy :) na bad hair day to naozaj nevyzerá

    ReplyDelete
  5. Kalhoty jsou dokonalé! ♥♥♥
    Jinak trdelníky jsou klasiky na jarmarky, trhy apod. =)) Dala bych si .. jaký máš nejradši? Nedám dopustit na skořicový :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já vždycky kakaový jsem taková čokoládová, ale v podstatě sním uplně každý :D

      Delete
  6. úžasný svetr..úžasný boty, úžasný ryfle/legíny?..ůžasný vlasy..ůžasný všechno! :) Narazila jsme na tvůj blogspot poprvé, ale zaujal mě hned

    ReplyDelete
  7. Jeden z tvých nejlepších outfitů :))

    ReplyDelete
  8. I love your outfit! The sweater is amazing and I love the cross necklace (:

    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Tak sis design změnila už dnes? Moc pěkné (jak outfit tak vzhled blogu ;-)) !

    ReplyDelete
  10. vubec bad hair day! praveze suprmegauzasny hair day))
    strasne ti to sekne :)

    ReplyDelete
  11. Krásný svetr a kalhoty vypadají taky úžasně!♥ Sluší ti to! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Anonymous18:41

    Good site you have got here.. It's hard to find high quality writing like yours nowadays. I truly appreciate people like you! Take care!!
    Here is my homepage : forget

    ReplyDelete
  13. Šíleně tě obdivuji, že jsi to vydržela v tom mrazu. Já dnes klepala kosu i ve dvou mikinách a teplém kabátě. :-(

    ReplyDelete
  14. užasný jako vždycky! ;) http://brunetteversion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. teď jsem dostala chuť na trdelník:D
    jinak,nechápu jak můžete všichni takhle mít nápady na outfity,mám furt to samé..
    d o k o n a l é))

    ReplyDelete
  16. podľa mňa je nemožné aby si mala bad hair day :D

    ReplyDelete
  17. miluju vzorované kalhoty a tyhle jsou úžasné!

    ReplyDelete
  18. Fakt super! Ten svetr je naprostá bomba! Já jsem si teď koupila k Vánocům podobný, tak už se na něj moc těším :)

    ReplyDelete
  19. Úžasný kalhoty a svetr, sluší ti to moc:)
    ..taky bych si dala trdelník:)

    ReplyDelete
  20. Skvelá kombinácia, vyzeráš super :)

    ReplyDelete
  21. Ten svetr se nezdá! Měli ho i v jiných barvách? :)
    A trdelník jsem strašně dlouho neměla, dala bych si!

    ReplyDelete
  22. fotky sú dobré :) ten trdelník by som si tiež rada dala :D

    ReplyDelete
  23. strašně moc ti to sluší...snad se na ty kalhoty zajdu podívat, i na tu parku co máš:D
    zúčastni se u mě giveaway o tričko podle vlastního výběru :)

    ReplyDelete
  24. 6-ta fotka úplne koniec! <3 ten sveter je nenormálny :)

    ReplyDelete
  25. ten svetr je bezvadný!!
    a ty boty prostě válej:) ♥

    ReplyDelete
  26. hrozně se mi líbí to prostředí fotek .. a taky světlo na nich .. moc ti to sluší ! :) ten svetr je krásný ! ♥

    ReplyDelete
  27. čím dál krásnější, opravdu! krásná barva svetru a skvělý boty:))

    ReplyDelete
  28. Krásne fotky a pekný sveter ;)

    ReplyDelete
  29. svetr je super, sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  30. Tento sveter ale vo vinovej som si vo stvrok kupila,ale zas ho uvidim,alebo skor obleciem az na Vianoce :-D a moc ti to slusi;-)

    ReplyDelete
  31. Ty kalhoty jsou úžasné!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Anonymous00:28

    Hiya. I noticed your site title, "Blogger: rabbit hole." does not really reflect the content of your web site.

    When creating your blog title, do you believe it's most beneficial to write it for Web optimization or for your visitors? This is something I've been struggling with simply because I want great search rankings but
    at the same time I want the best quality for my site visitors.
    Also visit my weblog : wedding cake figures

    ReplyDelete
  33. stunning photos. love your jumper xx

    ReplyDelete
  34. Jaký špatný, mě právě tyhle fotky přijdou fakt skvělý, něčím zajímavý.)

    ReplyDelete
  35. skvelé fotky

    ReplyDelete
  36. ty a bad hair day? som zvedva ake mas vlasy, ked je super hair day :)

    ReplyDelete
  37. Botky jsou úžasný! Jinak trdelníky miluji, ty si vždy koupím, když na nějaké podobné akci.

    ReplyDelete
  38. ty tvoje vlasy!! :)

    ReplyDelete
  39. proč vždycky vypadáš tak nádherně? :) tiše závidím, jsi neskutečně fotogenická. prej bad hair day, blázne! :D

    ReplyDelete
  40. Anonymous16:18

    Nevím jak začít. Stručně. POTKALA JSEM TĚ TAM♥

    Nemůžu tomu uvěřit a ještě teď to nechápu.
    Asi nevíš,kdo jsem,když Ti ale řeknu,že jsem ten Tvůj anonym,možná budeš vědět.
    Prostě jsem šla, potkávala hodně známých tváří a najednou TY.
    Jenom mi vyjely oči a hodně dlouho jsem na Tebe koukala.
    Možná už sis taky říkala co pořád civím,ale já tomu pořád nemohla uvěřit =D
    Vím,že jsi se na mě taky podívala.
    Měla jsem nutkání jít za Tebou a normálně se začít bavit.
    Vím ale,že by to pro Tebe byl asi šok,kdybych do Tebe začala něco hustit =D
    Tak jsem jenom utíkala (vím,že v tom množství lidí se asi moc nedá utíkat =D) za straší ségrou,říct jí,že jsem Tě potkala.
    Vůbec mi nevěřila =D
    A celý zbytek jarmeku se po Tobě dívala, haha =D
    Jestli mi nevěříš a myslíš si,že jsem si to celý vymyslela, můžu ti říct,že ti za prvé strašně moc slušela ta parka,je opravdu skvělá!
    Za druhé.. když sem Tě potkala poprvé,strašně krásně ses smála =) Jsi nádherná.
    A za třetí.. když jsem Tě potkala podruhé (to bylo tehdy, když ses na mě podívala) stála jsi před kulturním domem,nebo jak tomu tam říkaj =D, a stála jsi na takovém patníku.
    Měla jsem pocit jako bych se dívala navrch na nějakého boha =D
    Byla jsi strašně moc úžasná,stejně jako tady na blogu.

    PS: Je to strašně zvláštní pocit ,když potkáš někoho, s kým třeba někdy po internetu komunikuješ a přitom on nezná tvou tvář.
    Je to zvláštní pocit potkat někoho, komu píšeš, že bys ho chtěla strašně moc vidět a najednou stojíš pár metrů od něj a nemůžeš uvěřit!
    Děkuju že jsi tam byla,pro mě to byl největší zážitek z celý akce.

    DÍKY PEŤO♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyjo, vzala jsi mi naproto všechny slova nemůžu ani napsat to co cítím co mám říct, zaskočila jsi mě uplně a nasadila jsi mi brouka do hlavy kdo jsi a jak vypadáš, jelikož tam byla taková hromada lidí a já jsem se dívala na tolik holek, že si vážně takhle vůbec koho nevybavuju a staršně mě to mrzí :( Měla jsi mě určitě oslovit byla bych moc ráda kdybych tě poznala vážně strašně moc ráda! Určitě jsem to byla já celá zamrzlá a nacpaná ve svetru a parce :D říkala jsem si, že to asi nmusel být nějaký supr pohled vypadala jsem šíleně :D ale jsem vážně moc šťastná, že jsem tě takhle potěšila až tomu nevěřím! tenhle vzkaz si pěkně zkopíruju a někam uložím, moc ti za něj děkuju <3 snad se někdy potkáme a dáme se do řeči <3

      Delete
    2. Anonymous19:31

      Vypadala jsi moc krásně,hlavně ten Tvůj úsměv.. =)
      Aaa.. já nevím, s tím,že jsem měla kabát Ti asi moc nepomůžu =D
      Možná jsem opravdu měla jít za Tebou,jenže jsem se bála Tvé reakce, že Ti nějaký blázen vypráví, že tě zná a je Tvůj anonym =D
      Příště ♥

      Delete
    3. no úsměv mám hrozný :D
      já nevím vůbec moc si nepamatuju lidi, teda pamatuju, ale nesmím jich potkat za jeden den tisíc :D
      určitě přijdi byla bych moc ráda, doufám, že přístě stoprocentně <3

      Delete
    4. Anonymous19:37

      Jo. Lidí tam bylo fakt šíleně moc. A já si Tě všimla právě kvůli tomu úsměvu ♥

      Delete
  41. supernaacky sveter aj outfit:) a proste všetky fotky su uzasne:)

    ReplyDelete
  42. Jsi vždycky tak dokonalá :) Moc ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  43. outfit je super!!! A ty vlasy <3

    ReplyDelete
  44. Ty džiny jsou nádherné!! Fakt super :)

    ReplyDelete
  45. love your blog!
    i join to followers.

    ReplyDelete
  46. Ten svetr vážně nemá chybuuuu!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.