Thursday, December 6, 2012

My Christmas wish.


Rozhodla jsem se nakonec ukázat co si přeju na Vánoce, samozřejmě počítám s tím, že všechno nedostanu, ale tyhle věci by mi udělaly největší radost. Snad si trochu počtete a inspirujete se.





Objektiv Canon EF 50 mm f/1,8 II- ten by mi udělal uplně největší radost sním o něm už strašně dlouho a plánuju si ho pořídit za zbytek peněz co jsem šetřila na dárky a za to co dostanu na Vánoce nebo za to co si ještě vydělám. Snad bude po Vánocích konečně můj a fotky budou jen a jen lepší.

Bobble- jedna z věcí, která mě uchvátila už minulý rok a po dlouhém hledání jsem vzdala její nákup, ale nedávno jsem ji ciděla u jedné kamarádky a zase mi utkvěla v hlavě. Poslední dobou piju jenom vodu, což jsem předtím nedělala, takže by mi taky udělala velkou radost.

Rock band top- poslední dobou nenosím nic než rocková trika nebo černá s potiskem, tak by mi udělalo radost další takové třeba s oblíbenou nirvanou. Určitě bych brala další kopu triček s potiskem různých kapel, ale za tenhle top bych byla nejraději.

Tangle teezer- ten byl hned jako jednička v mém seznamu přání. Doufám, že zkrotí moje šílené kudrliny a snad bude česání daleko příjemnější. Přeju si ho už dlouho, ale až teď mi mamka přislíbila, že by mi ho snad pořídila, tak se strašně těším. Nejvíc mě zaujal tenhle barevný, ale bude mi to uplně jedno, která barva se objeví pod obalem.

Conversky- moje dlouholeté přání asi nesplnitelné. Vždycky si koupím obyčejné kecky, zničím je a jde to odznova, ale teď by mě opravdu potěšily pořádné, které vydrží několikaleté využívání. Když je nedostanu na Vánoce, tak mi alespoň zůstane jedno přání na narozeniny. Samozřejmě nejlepší je černá klasika, ale rozhodně bych se barevným nebránila.

Wedge sneakers- jak už mnoho z vás vidělo tyhle mě čekají v krabici u babičky. Nemůžu se dočkat až je 25. prosince vytáhnu a nazuju. Jsou neuvěřitelně pohodlné a úžasně zpracované. Vidím to tak, že je nazuju a nesundám. Byly tam ještě ve dvou odstínech hnědé, vínové, tmavě zelené a ty moje. Ostatní jsou ve slevě asi za 600kč.

Keep cup- byla bych moc ráda za jakoukoli termosku na kávu nebo čaj. V zimě je to docela nezbytnost, alespoň pro mě, tak všude tahám klasickou velkou. Nejvíc mě zaujal keep cup a la caraffe od little green nebo termoska rolling stones v tchibu.

Casio watch- sice chodím na čas, když nestíhám, ale nebaví mě neustále vytahovat mobil a dívat se kolik je hodin v tom by mi tyhle skvělé hodinky ulehčily život. Plus jsou skvěle designově vymyšlené a moje oko padlo na tyhle stříbrné, tak snad se taky objeví pod stromečkem.

A co vy jak to máte s dárky?

52 comments:

  1. Anonymous18:33

    opravdu si přeješ jen maličkosti... nejsi moc skromná, teda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale vždyť já z toho dostanu jen maličkosti, třeba ostatní blogerky si přejou foťák a telefon. Jestli narážíš na ten objektiv, tak ten si pořídím sama, jelikož rodiče ani o zrcadlovce neví :)

      Delete
    2. ako že rodičia nevedia o zrkadlovke? nevedia že ju vlastníš?:) pekný wishlist:) keepcup by som aj ja chcela

      Delete
    3. i kdyby si tam Peťul napsala výlet na mars a kabelku od chanelu, tak panebože, jsou to jen PŘÁNÍ.. a u přání (a snů) se na skromnost nehraje :)

      Delete
    4. Anonymous15:00

      jejda, furt se někoho nezastávej, prosímtě..

      Delete
    5. lidská hloupost nezná hranic.

      Delete
    6. Anonymous20:42

      Taky bych se zastala Peti. Přání ještě neznamená,že se vyplní,ne? :) A ikdyby jo, není to věc Petina? Jestli na to má, ať si přeje třeba i ten výlet na Mars :D Jsou holky s opravdu opravdu tučnějšími wishlisty než je tady Petin :) Peťa je skromná a skvělá holka. A já jsem její anonym...

      ♥ she knows

      Delete
    7. lidí, co si to zaslouží, se budu se zastávat vždycky a všude :) protože já na rozdíl od jistých anonymních (nemyslím toho posledního a jemu podobné) nejsem s prominutím sv*ně, která se musí do každého obouvat.. to TY máš problém, ne peťul, tak jí s ním nezatěžuj a tu svou jízlivou poznámku si nech příště raději pro sebe.

      Delete
  2. pěkný wishlist, já si přeji fotoaparát a parfém :)

    ReplyDelete
  3. Tyhle Casia doporučuju, pomalu je nesundavám ani na koupání. Jsou tak příjemné na ruce že na ně vždycky zapomenu.. :) Jestli jsi se u mě zúčastnila GA tak je můžeš vyhrát akorát ve zlatém provedení. :) TT je nejlepší hřeben který jsem kdy měla a bobble jsem koupila nedavno v elektru. Všimla jsem si že je mají i v DM. :))

    ReplyDelete
  4. Taky bych chtěla 50mm objektiv :), super přání, tak ať se ti splní :)

    ReplyDelete
  5. tangle tezzer bych taky chtěla,ale mím njevětším přáním je mobil nebot mi dnes právě umřel RIP :D

    ReplyDelete
  6. na tvoj wishlist som bola veľmi zvedavá :) zopár vecí máme spoločnýcho,len ja to nechcem na vianoce,len to mám na dreamliste,a o conversky,tt a hodinky :) tak snáď sa ti to splní a keď nie na vianoce,tak aspoň v blízkej dobe

    ReplyDelete
  7. Keep cup chcem aj ja :3 Od nirvany mám 4 tričká :D

    ReplyDelete
  8. k 50 mm bych doporučovala ještě koupit blesk ;) nirvana triko je megamazec a conversky rovněž :D jedny mám už druhým rokem, sice se tam guma totálně odlepila, je tam i pár dir, ale pořád se dají nosit :D tangle teezer a keep cup chci taky, mooc!

    ReplyDelete
  9. tu lahev Booble jsem dostala na vánoce minulý rok:) je super, ale hrozně rychle se odřela a je teď taková 'hnusná':D

    ReplyDelete
  10. tangle teezer a wedge sneakers si přeji též :) Tak snad toho najdeš pod stromečkem co nejvíce:)

    ReplyDelete
  11. To přesně nirvana tričko prodával u Pull a Bear ,ale za 400 což je za takový hadrozní tílko moc,teda podle mě,ale taky ho chci :)

    ReplyDelete
  12. conversky milujem,ale sú hrozne nekvalitné podľa mňa :( mne prežili len jednu sezónu leto/jeseň ..ale aj napriek tomu ich chcem zase na jar kúpiť v rovnakej farbe

    ReplyDelete
  13. ten objektív,bobble bottle a tangle teezer mám v mojom zozname aj ja, ale pochybujem že niečo z toho dostanem asi si budem musieť na to sama našetriť :D

    ReplyDelete
  14. Pozerám že samé super veci .. a polovica praktických ...

    ReplyDelete
  15. taky si přeju conversky, ale červené :)

    ReplyDelete
  16. Hezké vánoční přání :-) líbí se mi ,že přesně víš co chceš :-)
    Kolik stojí ten objektiv ? :-) Je zřejmý ,že já nebudu mít peníze ani po Vánocích ,ale stejně mám nikona ,takže jen tak uvažuju taky o nových věcech ,ale to asi až příští rok :-)

    ReplyDelete
  17. samý stylový věcičky

    ReplyDelete
  18. skvělé věci, booble bottle a tangle teezer jsou úžasný!

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Tú fľašu Boble som videla v DM-ku :) tiež si ju plánujem kúpiť:)

    ReplyDelete
  20. Bobble lahve mají v DMku, taky si ho někdy příští rok hodlám pořídit, stejně tak Keep cup. Tangle teezer nepotřebuju, 50mm chci taky, ale nedostanu ho, tak snad našetřím brzo, moc ho chci :)

    ReplyDelete
  21. Hezká přání :) Doufám, že se Ti vše splní :) V.

    ReplyDelete
  22. Moc super věci!:) Taky si toho přeji moc věcí(i drahých) a vím, že dostanu tak max. 2 z nich. Ale od toho jsou přeci wishlisty:) Před dvěma týdny jsem si tu termosku s Rolling Stones v Tchibu koupila, hh.

    Moje největší přání na Vánoce je fotoskener na kinofilmy, protože mě stojí hodně peněz neustálé tisknutí fotek ve fotografii. Přitom tisku jen polovinu z nich, protože je to hodně drahé a potřebuji to jen na to, abych si je seskenovala do pc.
    Dále jsem si přála oblečení a ponožky (jako každý rok:D), lyže a ipod nano, který kvůli skeneru nedostanu.:)

    Doufám, že se ti alespoň polovina přání na seznamu splní!

    ReplyDelete
  23. bobble bottle je nejlepší*) Mám jí asi 3 měsíce a je dost zničená, ale stejně se vyplatí podle mě)) a mají ji v DM, taky v datartu a ješte v luxoru.
    Termosky říkají všichni, že jsou nejlepší od sbuxu:)
    Tangle teezer chci takyyy<33)Objektiv se taky objevil na moje wishlistu..

    ReplyDelete
  24. tričko nirvany som aj ja dlho zháňala,ale v lete u mňa vyhralo v HMku :D

    ReplyDelete
  25. Musím říct, že u většiny holek (blogerek) to je hodně podobné (dalo by se říct - téměř stejné), ale nepřipadá mi to jako problém. Tangle Teezer je záležitost každé blogerky.. já ho doporučuju ;)

    ReplyDelete
  26. keep cup a hodinky si taky přeju, jen ty hodinky ve zlatém :)

    ReplyDelete
  27. Zaujímavý Wishlist, najviac ma láka asi tá bobble botle a casio watch.

    http://alexandrak-fashion.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. Taky si přeju objektiv, ale asi ho nedostanu a momentálně na něj peníze ani nemám, takže...:/ Ale jinak super wishlist:)

    ReplyDelete
  29. přeji ti, ať se ti to všechno vyplní!
    conversky jsou nejlepší boty a tyhle casia jsou taky super, zamiluješ si je :)

    ReplyDelete
  30. tangle teezer a objektiv si taky přeju :)

    ReplyDelete
  31. nemyslím si že mezi converskama a keckama za stovku od vietnamců je nějaký hvězdný rozdíl, já svoje zničila úplně stejně :(
    tengle teezer by se mi taky dost hodil!!

    ReplyDelete
  32. keepcup je dosť super, ja som si kúpila taký klasický termohrnek čierny glitrový v KIKu ale trochu preteká ...:D a bobble som tiež chcela,len ma odradilo, že filter treba meniť každé 3 mesiace a je pomaly drahší ako celá flaša :/

    ReplyDelete
  33. No, máme to dost podobné, hodinky a objektiv chci taky a tangle teezer jsem uždostala, ale nepohrdla bych ani zbytkem :D

    ReplyDelete
  34. oh my materialistky :))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  35. Petul, veľmi pekný wishlist. Tento objektív poznám. Maju ho viacerý ľudia v blízkosti mňa, je dobrý ! ;)

    ReplyDelete
  36. Veľmi pekný wishlist! :) Tangle teezer by som si pod stromčekom chcela nájsť aj ja :)

    ReplyDelete
  37. ach ten objektiv :)
    PS: Zvu tě na svojí první GA!:)

    ReplyDelete
  38. bobbla jsem nedávno dostala a nemůžu si ho vynachválit :) od té doby piju víc čisté vody a cítím se líp !!

    ReplyDelete
  39. keep cup je super, a hlavně ho mají v různých barvách takže je z čeho vybírat :))

    ReplyDelete
  40. keep cup by som chcela aj ja! :)

    ReplyDelete
  41. to je kráásnej wishlist:))

    ReplyDelete
  42. bobble láhev chcem aj ja pod stromček, už mi moja skrachovala:D

    ReplyDelete
  43. Anonymous10:57

    Prosím ťa kde robíš wishlist ? :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.