Thursday, December 20, 2012

Just piece of my life.

Původně jsem v plánu neměla článek, možná spíš zítra, ale nakonec vám ukážu pár random fotek co jsem vyfotila za posledních pár dnů. Docela se těším až přijde víkend a potom pondělí, prostě mám Vánoce ráda a strašně se těším na rozdávání dárků a na takovou tu napajatou atmosféru kdo co řekne na jaký dárek a jak se mu bude líbit. Následovně se uvidíme s celou rodinou najíme se a prostě budem odpočívat, než zase přijdou další pracovní a školní dny.
 náhodná fotka z neděle
 a další náhodná když jsme s bráchou běhali po poli

 ombré snad po desáté, jsem spokojená!
 krásný předvánoční dárek, moc děkuju <3
 vánoční edice krémů
 oblíbená snídaně
 nálepky, které byly u bobble
                                                                   nejpohodlnější triko!
 skvělý balzám na rty, nejlíp voní
                                                      nakonec náramky, které snad nikdy nesundám

47 comments:

  1. to rolling stones tričko je perfektnííí!:) a ombre samo taky, máš krásný vlasy)
    já se na Vánoce naopak ani moc netěším... ale tak, snad to bude v pohodě:)) užij si je!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekné fotky ! :) Kde si kúpila Bobble ?

    ReplyDelete
  4. druhá fotka je proste skvelá ;)

    ReplyDelete
  5. první fotka je nejhezčí!!

    ReplyDelete
  6. Já se taky nejvíc těším , mám nejradši zimu !Nejradši Vánoce.Jak se všichni sejdou povídaj si ...
    Ten balzám mám taky je úplně božáckej ! Nejlepší vůně , bych to někdy čuchala pořád :-D .
    Kdybych neměla zničený konečky tak si klidně ombre udělám.Super fotky :-)

    ReplyDelete
  7. super fotky!si strasne pekna a to ombre:-)

    ReplyDelete
  8. je ten bobble dobrý? tiež ho neskutočne chcem, ale neviem no :/ inak krásne fotky, ako vždy!

    ReplyDelete
  9. skvělý výběr fotek:) to ombré ti vážně nejvíc sluší!:))

    ReplyDelete
  10. Jak ti ten balzám ladí s nehtama, to je super :) A ten berries krém úúúžasně voní ♥

    ReplyDelete
  11. Tvoje random fotky mám hrozně ráda :) A ombre je dokonalé !

    ReplyDelete
  12. Krásná fotky ;)

    Přesně tu Vánoční atmosféru miluju! ;)

    ReplyDelete
  13. pěkný vlasy :)

    ReplyDelete
  14. jejej ty krémy na ruce vypadají parádně! :))

    ReplyDelete
  15. tu vůni balzámku si umím představit!
    mám tvé randomy moc ráda :)

    ReplyDelete
  16. krásné fotky, bobble bottle je nejlepší <33

    ReplyDelete
  17. I really enjoy your photos! :) They're amazing as usual, and you are sooo pretty!

    ReplyDelete
  18. Krásný outfit!:))

    ReplyDelete
  19. jak ti laděj nehty k balzámu :D

    ReplyDelete
  20. superne fotky;)

    ReplyDelete
  21. Wow, moc hezký random. Hlavně ty první fotky! :) Máš úžasné ombre :)
    V.

    ReplyDelete
  22. Tiež sa teším na Vianoce. Zajtra plánujem veľké zdobenie, kúpenie stromčeka... Teším sa! Tie vlasy sú perfektné.

    ReplyDelete
  23. pekné fotky :)

    ReplyDelete
  24. Tričko RS ti závidím:)

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. bobble by se mi taky hodilo a ten balzám vypadá fakt skvěle! :)

    ReplyDelete
  26. super random! :)
    přeji ti krásné vánoce ♥

    ReplyDelete
  27. tričko je perfektní!:)
    ombre ti hrozně závidím,nekdy si to rozhodně taky udělám:)

    ReplyDelete
  28. moc hezký fotky :) tyhle články zbožnuju

    ReplyDelete
  29. krásny lak,náramky,tričko,ty,všetko :) tie krémy môžu voňať úžasne,mňa celkom zaujal tn mandarinkový od essence,ten musí byť skvelý
    bobble vyzerá úžasne,to ešte nehovorím o tom aká je to to super vychytávka :)) krásny darček predvianočný

    ReplyDelete
  30. Ombre vypada skvele, musim se zeptat - delala sis ho sama, nebo ses sverila do odbornych rukou? Popripade - kde?:)

    ReplyDelete
  31. Nádherné fotky a ombre vypadá vážně úžasně♥
    Nikus

    ReplyDelete
  32. Na prvej fotke si krásna.
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    ReplyDelete
  33. kedysi som mala vianoce rada, ale teraz... bud ich nevnimam, alebo.. mi trosku lezu krkom... :/

    ReplyDelete
  34. Vrostli ti vlasy jak blázen, to ombre je božské :)

    ReplyDelete
  35. mám ráda tvoje fotky :) taky se strašně těším na Vánoce! ta pohoda, klid, dárky, pohádky, jídloo... :D

    ReplyDelete
  36. kraaaaaaaaaasna!

    ReplyDelete
  37. ty jseš ale krasona!!! zase :)
    a jak funguje ten bobble? :)

    ReplyDelete
  38. tá fľaša by sa mi zišla, ale aj tak neviem či by som mala odvahu piť aj takto prečistenú vodu zo školského kohútika:D a tie náramky sú krásne

    ReplyDelete
  39. Anonymous00:49

    ten pomerančovej krém na ruce jsem už zkoušela a pro mě teda slabota, ale tobě třeba bude vyhovovat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. máš pravdu účelově je na nic, ale mě jen hezky voní :)

      Delete
  40. ty vlasy máš skvělý!

    ReplyDelete
  41. druhá fotka je najviac dokonalá ♥
    to ombre má fakt božské a tie krémiky od oriflame krásne voňajú, tiež ich mám :)

    ReplyDelete
  42. vlasy :OOOO a inak ba mojom blogu je giveaway :)

    ReplyDelete
  43. Anonymous19:29

    ten balzám mám taky je nejlepší!
    a ty vlasy, no super!♥

    ReplyDelete
  44. Ta první fotka je úžasná, doufám, že jsi kvůli ní neumrzla :)
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.