Saturday, December 8, 2012

Geometric tales.

To bych nebyla já kdybych neměla v kapse další vtipnou historku z focení. Když jsem se odpoledne oblekla s tím, že jdu tak na dvě hodiny ven netušila jsem, že se zase skvěle pobavím. Prošla jsem asi čtyři místa kde obyvkle fotím, ale ani na jednom se mi fotky nelíbily, tak jsem se vrátila na to první (super ztráta času). Po pár minutách mě začal sledovat nějaký starší pán jen z povzdálí, byl vidět i na pár fotkách. Řekla jsem si jasně určitě si říká co tam dělám. Po dalších pár minutách tam chodil pořád znovu a celý hřeb nastal když se na mě přišel podívat. To už bylo vážně vtipné, tak jsem se sbalila a odběhla za roh, neustále jsem se musela smát jak jsem ho viděla když si mě prohlíží.










jeans-tally weijl, top-od Sáry, jacket-pimkie, shoes-camaieu, ear cuff- H&m (od Aničky <3)

46 comments:

  1. krásná jsi :)



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.

    ReplyDelete
  2. wow! :) závidím ti :D

    ReplyDelete
  3. Nádhera<3! Tyjo, já bych se ho bála...:D

    ReplyDelete
  4. Já chci vidět toho pána :D

    ReplyDelete
  5. jsi tu krásná! a někdy takové příhody taky mívám :D

    ReplyDelete
  6. :D:D tak ono to nevypadá z povzdálí moc normálně - pózování
    hezké fotky :) líbí se mi detail botek

    ReplyDelete
  7. i love your top and shoes

    ReplyDelete
  8. Koukám že ty na ty chlápky máš hrozné štěstí :-)

    ReplyDelete
  9. zas a znova skvele fotky aj outfit<3

    ReplyDelete
  10. tak tohle jsou mega nejpovedenější fotky :)

    ReplyDelete
  11. tie boty by som ti najradšej vzala :) pristane ti to

    ReplyDelete
  12. Na fotkách vypadáš úžasně!Už máš pěkně dlouhý vlasy!Závidím.Super triko?! :D

    ReplyDelete
  13. Skvělé boty!! :))

    ReplyDelete
  14. máš vždycky nádherné fotky:)
    outfit se ti moc povedl)

    ReplyDelete
  15. trochu bych se bála :D
    to triko je pěkný:)

    ReplyDelete
  16. I love the top! The whole outfit looks great (:

    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Moc ti to sluší a ty boty jsou skvělý !

    ReplyDelete
  18. prekrásne fotky ... tak ostré a presvetlené ... si očarujúca a moc ti to pristane ... páči sa mi obzvlášť tá posledná i keď vo farbe je oveľa krajšia ...oveľa

    ReplyDelete
  19. Tieto tvoje príhody sú najlepšie!<3 A si nádherná, tričko a topánky sú skvelé:)
    /kuk môj blog/

    ReplyDelete
  20. miluju tvoje vlasy! <3 a ty boty jsou parádní ;)

    ReplyDelete
  21. Tyhle fotky jsou lepší než jindy! Top je super, sluší ti to moc. :)

    ReplyDelete
  22. fotky jsou krásné a povedené, top je skvělý a earcuff ti sluší

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  23. moc ti to sluší ,ta šestá fotka je nádherná :)

    ReplyDelete
  24. Třeba tě pán zná z blogu :D tak se chtěl přesvědčit že si to opravdu ty :D

    ReplyDelete
  25. Pěkné fotky:)
    Já ani nevím co bych dělala :D Asi bych se zeptala jestli se taky nechce vyfotit :D

    ReplyDelete
  26. ty už máš ty vlásky dlouhýý :)

    ReplyDelete
  27. já nechápu jak se můžeš takhle chodit sama fotit, já bych se ještě k tomu všemu bála! :D

    ReplyDelete
  28. ja by som sa tiež bála,si skvelá že pre blog toto robíš :) dokonalé vlasy,outfit tiež

    ReplyDelete
  29. máš tak krásné vlasy ;33 a ten top je kouzelný ;)))

    ReplyDelete
  30. Ten top je nádherný!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Na té šesté fotce vypadáš krásně!

    ReplyDelete
  32. Mega parádní triko!:)

    ReplyDelete
  33. Anonymous10:33

    máš rozepnutý zip u kalhot :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. přesně tohle jsem čekala, mám to takhle na všech fotkách ten zip je tak blbě ušité, že je do strany :)

      Delete
  34. super fotky, máš krásne vlasy :)
    zbožňujem tieto tvoje historky :D

    ReplyDelete
  35. Nádherné fotky, čím jsi starší, tím jsi hezčí. I dlouhé vlasy ti prospívají. =))
    Jinak ti chlapi jsou praštění čumilové. :D

    ReplyDelete
  36. týjo, ty jsi překrásná! a pánovi jsi přišla jistě velmi zajímavá :D

    ReplyDelete
  37. lidi vždycky hrozně divně čumí, když se člověk fotí :D tady na to holt nejsou tolik zvyklí :))
    máš úplně nádherné vlasy!

    ReplyDelete
  38. heh, fotila si sa sama? :)

    ReplyDelete
  39. Ty si tuším každým dnom krajšia a krajšia!

    ReplyDelete
  40. Krásný top, přesně tyto tvary se mi líbí :) V.

    ReplyDelete
  41. mohla si nám sem hodiť aj fotku s pánom v pozadí :))
    krásna si, ten top je úžasný :))

    ReplyDelete
  42. Jsi neskutečně šikovná, že takový krásný fotky fotíš sama. A ta historka je zábavná, lidi jsou holt zvědavý :D A jako vždy jsi krásná.

    ReplyDelete
  43. Krásná! :) Bála bych se co je to za uchyla :D

    http://brunetteversion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  44. já prostě a jednoduše miluju tvoje vlasy! :))

    ReplyDelete
  45. krásne zladení outfit ako vždy ♥ to tá story s dedkom :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.