Thursday, December 13, 2012

Colorful blue game.

Tak můžu napsat, že mám první dva vánoční dárky, ale zbytek plánuju dokoupit už zítra, tak snad budu mít všechny a jen je zabalím. Plánuju si totiž ze zbylých peněz co jsem šetřila koupit nový objektiv, který jste mohli vidět ve wishlistu, ale to tak trochu předbíhám. Pro dnešek mám pár fotek, které jsme fotili včera. Vytáhla jsem barevný svetr z minulého roku, wedges z minulého roku a k tomu skinny. Teď je, ale musím zašívat, jelikož jsem si je natrhla o židle ve škole, což mě strašně mrzí. Jsou to ty nejlepší co jsem kdy měla.








jeans-tally weijl, sweater-secondhand, bag-gate, cross-gate, ear cuff-oasap.com, shoes-humanic

49 comments:

  1. úžasný outfit!
    nechápem , ako môže byť niekto tak dokonalý ♥

    ReplyDelete
  2. kde budeš kupovat dárky? já jedu zítra do Hradiště, tak snad něco konečně seženu.. sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  3. Nezamrzla si? :D Krásny svetrík! <3

    ReplyDelete
  4. Ty vlasy máš takhle perfektní barva, střih všechno : ))

    ReplyDelete
  5. máš nádhernou postavu! :)

    ReplyDelete
  6. ale ti to pristane Petul :)

    ReplyDelete
  7. Panejo, pěkný. Ten svetr se mi hodně líbí. :)

    ReplyDelete
  8. Krásný boty a svetr!;)

    ReplyDelete
  9. Ta poslední fotka :D

    ReplyDelete
  10. posledná fotka :D:D :)

    ReplyDelete
  11. Jo to je ten supr svetr :) Jé a na poslední fotce se úžasně směješ ♥ Já taky dnes dokupovala dárky, ale pořád mi ještě jeden zbývá - vínko pro tátu.

    ReplyDelete
  12. to nausnica na ucho je svela :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. Poslední fotka je TOP*

    ReplyDelete
  14. Svetr a boty jsou skvělý ! :)

    ReplyDelete
  15. ty jsi přenádherná slečna!:))))

    ReplyDelete
  16. nezklamala jsi:)krásný

    ReplyDelete
  17. Tyjoo, už máš krásně dlouhý vlasy!:) A outfit je super:*

    ReplyDelete
  18. Ty si tak krasna ;-) milujem tvoj styl

    ReplyDelete
  19. Si tak rozkošná Petul^^

    ReplyDelete
  20. earcuff je bezvadný!

    ReplyDelete
  21. Tak ty fotky nemají chybu ! :)

    ReplyDelete
  22. Nádherné vlasy máš!<3

    ReplyDelete
  23. kalhoty mas z TW muzu se zeptat nevythuji se ti v kolenou?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na kolenou vůbec, ale prodřeli se mi trochu na zadku :D

      Delete
  24. Máš krásny úsmev! :)

    ReplyDelete
  25. Anonymous22:42

    Ta poslední fotka je naprosto super :)
    Řekla bych,že se ti zuby začínají rovnat,už to máš lepší,ne? :)
    A taky už se nemusíš bát žádných komentářů okolo toho :)
    ...zdá se mi to?,nebo se tu začíná objevovat : Máš krásný úsměv!, úžasně se směješ... :)
    Moc ti to přeju, zasloužila sis to :* Anonym

    ReplyDelete
    Replies
    1. moc děkuju, jo hodně se zlepšily a fakt se začínají rovnat a jsem daleko spokojenější i když to není ono, ale chce to čas, tak to vypadá slibně, děkuju :*

      Delete
    2. Anonymous16:18

      Jo ale.. jsi nádherná a své kouzlo jsi měla i se svými přirozenými zuby!

      Delete
  26. krasne vlasy:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2012/11/1st-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  27. Budu se opakovat, ale jsi nádherná!

    ReplyDelete
  28. ta poslední fotka je strašně krásná!)

    ReplyDelete
  29. Ty se tak krásně směješ!!:)

    ReplyDelete
  30. Jéé, moc ti to tady sluší :)) A ty vlasy ti závidím :(, máš skvělou barvu <3

    ReplyDelete
  31. super!:) svetr je úžasný:)

    ReplyDelete
  32. Woooooow, chci taky takový svetříík ^^

    ReplyDelete
  33. taková asi očekávaná otázka :D nebyla ti zima? jinak mám ráda černé kalhoty,ale štve mě ,že se na to hnedka lepí všechny chlupy !

    ReplyDelete
    Replies
    1. nebyla v tu chvíli :)
      jinak nosím každodenně parku, ale je to pořád ta samé a jediná bunda co mám, tak ji nebudu pořád ukazovat :)

      Delete
  34. na poslednej fotke si nádherná:)

    ReplyDelete
  35. jee,tá posledná je najlepšia z najlepších :) tento tvoj svetrík si úplne pamätám,aj plno ďalších,ty musíš mať dokonalú zbierku svetrov
    inak zase musím napísať že máš dokonalé vlasy,vždy si pri nejakom článku poviem že tu máš úplne najlepšie vlasy,ale na druhý deň príde nový článok a tie vlasy máš ešte lepšie,inak už aj dosť dlhé :))

    ReplyDelete
  36. posledná najlepšia :D krásny svetrík a wedges :)

    ReplyDelete
  37. Sveter je perfektný, ja som zatiaľ nenašla taký dobrý secondhand. Ten náhrdeľník je tiež super, s objektívom držím palce! :)

    ReplyDelete
  38. tá posledná fotka je moc moc dobrá :)

    ReplyDelete
  39. Jsi rozkošná, modrá ti moc sluší :-)

    Velká Vánoční Giveaway

    ReplyDelete
  40. Ahoj, zvu tě na můj blog, kde právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  41. pekný svetrík :)

    http://andrea-shopaholic.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  42. Sveter naj naj naj ♥

    ReplyDelete
  43. bože dievča ty si také krásne ♥ koľko máš rokov prosím ťa?

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.