Thursday, December 27, 2012

Christmas happiness.

Konečně vám ukážu dárky, které jsem dostala na Vánoce. Splnil se mi v podstatě celý wishlist, který jsem si vytvořila tak jsem nesjšťastnější. Teď trávím zbytek svátků u babičky, tady je mi prostě skvěle. Za chvíli se chystáme do Olomouce, na nákupy a na trhy, které tam snad ještě budou. Až se vrátíme domů okamžitě běžím na poštu vyzvednout pevnou padesátku, kterou jsem si sama nadělila pod stromeček, tak snad to bude fajn.
 tangle teezer, který jsem dostala od mamky i ve vysněné barvě

 wedge sneakers, které už jste mohli vidět na fb nebo v randomu

 dvě bobble bottle půllitrovku a poloviční, první je od bráchy

 knížka od mamky, to je taková její klasika, všichni od ní dostanou knihu

 džínové jeggins, které užiju ve všech směrech

 dva essence laky od babičky

 vysněné casio hodinky, které nedám z ruky

plátěná taška z milým potiskem

plus jsme dostali rodinný tablet, takže mě můžete sledovat na instagramu jako petracervikova 

55 comments:

  1. všechno perfektní, hlavně ty botky

    ReplyDelete
  2. Juuuu! Obnle bottle, casio<3 instagram je nejlepsii* miluju

    ReplyDelete
  3. krásne veci :) tie boty sú úžasne a na instagram si ťa pridám :) ja som veva61 keby si chcela :)

    ReplyDelete
  4. Milé darčeky. Tú tangle treezer si musím kúpiť aj ja.:)

    ReplyDelete
  5. ty boty jsou nej!

    ReplyDelete
  6. teezer je nádherný! Má úžasné barvy! Hodinky mám také, ale ve zlaté, jsou úžasné! Moc krásné dárečky! Taky mám na blogu post o dárcích, můžeš mrknout :P

    Katelin.

    ReplyDelete
  7. skvělé dárečky, ten tmavší lak jsem dostala také :))

    ReplyDelete
  8. to není fér aj ja chcem TT :)

    ReplyDelete
  9. skvělé věci ,ty hodinky mi asi budeš muset dát:D:)

    ReplyDelete
  10. Wedge sneakers su dokonaleee <3 kde si ich kupila?

    ReplyDelete
  11. Samé pěkné věci :)

    ReplyDelete
  12. hodinky mám taky :) a ty wedges vypadají fakt dobře! a můžu se zeptat, kde brácha koupil to bobble?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je z DMka, ale seženeš ji i v datartu :)

      Delete
  13. ta padesátka by ti měla sedět,protože nám před tím taky seděla na 400D, když jsem to zkoušela:)

    ReplyDelete
  14. ty hodinky !! ach .... a ten objektiv ti závidim ! :) sama jsem si přála ,ale nakonec jsem se rozhodla, že si začnu šetřit na opravdickou zrcadlovku :)

    ReplyDelete
  15. Tak, a díky tobě jsem si před pár minutami objednala svůj první TT! Oranžovo-želený, protože je nejhezčí!
    Katelin.

    ReplyDelete
  16. krásné dárky :) Bože, ty hodinky!!! <3

    ReplyDelete
  17. I like this, is amazing
    perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. aaa, asi bych mela zacit na ten tengle teezer konecne setrit..
    trhy uz v olomouci ale nejsou, i kdyz to jsi ted uz asi sama zjistila :(

    ReplyDelete
  19. ty musíš byť fakt neuveriteľne šťastná,tangle teezer je môj sen :) strašne sa teším na fotky s novým objektívom

    ReplyDelete
  20. Jé, měla jsi dokonalého Ježíška<3 Závist:D:)

    ReplyDelete
  21. také jsem dostala TT a zamilovala si ho ♥ Jinak si dostala moc krásné dárky:)

    ReplyDelete
  22. jeee, krásné hodinky :)

    ReplyDelete
  23. Úžasné dárky jsi dostala! :) Nejúžasnější jsou ty boty a Tangle Teezer♥
    Nikus

    ReplyDelete
  24. krásné věci si dostala!:)

    ReplyDelete
  25. Super dárky!!:) Těším se na tvoje fotky pevnou padesátkou a tt jsem taky dostala ve vysněných barvách<33

    ReplyDelete
  26. TT jsem dostala taky a ty botky jsou nádherný!

    ReplyDelete
  27. I love your shoes! <3

    ReplyDelete
  28. páni, wedge sneakers jsou úžasný :)

    ReplyDelete
  29. Crazy Tangle Teezer :D
    A tu bublovku si asi taky pořídím :))

    ReplyDelete
  30. Všechno skvělý! Ten tangle teezer bych taky chtěla :))

    ReplyDelete
  31. Ty botky jsou z CCC, že? :) Jsou to upřímně jediné ze všech wedge sneakers, které se mi líbí :D A já si taky sama naježila pevnou padesátku! :) Tak si ji užívej!

    ReplyDelete
  32. ty boty jsou nejlepší!:)

    ReplyDelete
  33. tangle teezer bych taky chtěla a ty barvičky, které máš vypadají úžasně! :) Určitě jsi musela být letos moc hodná! :D

    ReplyDelete
  34. odted pravidelne sleduji!!!mas super blog, nechapu, ze jsem ho nenasla driv!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  35. Krásné dárečky, ty wedges jsou úžasné :)

    ReplyDelete
  36. Bobble bottle jsem si taky přála, ale nakonec jsem ji pod stromečkem nenašla. No, nevadí :)).

    Co se týče knížek jsi amatér, já jich dostala šest a to jsou ještě nějaké zaseklé na poště :D.

    ReplyDelete
  37. Tie hodiny sú krásne :)

    ReplyDelete
  38. oooo krasne, si bola asi velmi dobra cely rok ;D

    ReplyDelete
  39. Krásné dárky :'o hlavně ty wedge sneakers. Mohla bych poprosit aby si časem sepsala nějaký článek o bobble bottle? Moc ráda bych si je pořídila, ale ráda bych se seznámila se zkušenostmi. :)

    ReplyDelete
  40. Ty hodinky ti závidim :)

    ReplyDelete
  41. Moc hezké věci :)
    Ty boty jsou vážně moc skvělé! :)

    ReplyDelete
  42. Anonymous20:05

    K čemu je ten tablet dobrý?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak my ho používáme různě, ke čtení knih, brácha tam hraje hodně hry nebo si stahuje různé aplikace a já si tak prohlížím blogy nebo celkově internet :)

      Delete
  43. odkud mas ty hodinky? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ráda bych ti poradila, ale byl to dárek, takže nevím :)

      Delete
  44. tangle mám taky a je nej, jeden už mám déle a ještě na vánoce jsem i dostala, máš moc pěkný blog :))

    ReplyDelete
  45. Anonymous11:04

    http://michalkacz.blogspot.cz/ NEJLEPŠÍ BLOG !!!


    STANTE SE I VY PRAVIDELNÝMI ČTENÁŘI ;)

    ReplyDelete
  46. Anonymous11:04

    http://michalkacz.blogspot.cz/ NEJLEPŠÍ BLOG !!!


    STANTE SE I VY PRAVIDELNÝMI ČTENÁŘI ;)

    ReplyDelete
  47. Krásné dárečky. :)

    ReplyDelete
  48. Jéé, krásné dárečky jsi dostala :)
    Nejvíc se mi líbí tangle teezer, je úžasně barevný, nikde jsem takový neviděla.. a boty jsou taky božský ♥ jednou jsem je viděla u nějaké slečny na blogu, akorát v hnědé barvě a od té doby je chci, vypadají dokonale :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.