Saturday, December 15, 2012

Christmas giveaway.

Původně jsem neměla v plánu žádnou další giveaway, ale nakonec jsem se rozhodla, že vás chci stejně něčím potěšit. Včera jsem náhodně prošla pár obchodů a nakoupila vánoční dárky. Do oka mi padla tahle kruhová šála. Je vážně úžasná, velká a strašně přijemná, tak jsem ji koupila i mamce jen v jiné barvě. Dnes jsem byla koupit dárky s bráchou a v dmku jsem narazila na malé balení oil repair.


Podmínky:
- sledovat mě přes GFC
- napsat svůj mail
- nepovinně můžete dát like na mém facebooku
- nebo něco napsat, ať je to cokoli

výherce bude jeden a giveaway trvá do středy 19.12.

Hodně štěstí!

109 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. šálka je krásná a Baleu miluju :)
    sleduji tě už dlouho, kejmii3@seznam.cz
    a píšu: cokoliv :P měj se krásně, užij si svátky

    ReplyDelete
  3. thanks for the giveaway my email is
    perla-cuello@hotmail.com
    and follow you on GFC a kiss
    have a nice day

    ReplyDelete
  4. ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  5. sleduji i nepovinný fb, oboje už déle. HCtěla bych ti pořát štastné a veselé Vánoce, at se daří! :)
    veru.konecna@seznam.cz

    ReplyDelete
  6. mikulcova.julie@seznam.cz

    ReplyDelete
  7. Sleduji Tě :)
    Labudkova.R@centrum.cz

    ReplyDelete
  8. bilkova-veronika@seznam.cz
    -Úžasné dárky,já mamce budu dávat fotku (vlastně i taťkovi,bude to společný dárek,na fotce jsem já,ségra a brácha :),Kamarádce dám nějaký maličkosti(naušnice) a fotky co máme spoelčný bude jich víc a pak daný do jednoho rámečeku :),prostě úžasný.
    -Super giveaway

    ReplyDelete
  9. sange578@gmail.com

    Nádherná giveaway! (: Sledujem ťa už dlho všade. (; Prajem Tebe a tiež Tvojim followerom krásne sviatky!

    ReplyDelete
  10. ta šatka je úžasná, podobnú už dlhšie hľadám
    Majushqa14@azet.sk

    ReplyDelete
  11. Sledujem už dlho :)

    matula2811 @azet.sk

    Fb už dlho :)
    Chcem ti povedať len toľko, že ti prajem šťastné a veselé. Nech ľudí baví tvoj blog, nech ťa čítajú :)

    ReplyDelete
  12. krásná šála :)
    sleduji tě už přes rok a moc se mi líbí tvůj styl, hlavně v poslední době :)
    bloggerandbeautifullife@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. Sleduji tě♥
    Sleduji i na fb jako Deni Rožanská
    rozanska.d@seznam.cz
    Ta šála je fakt úžasná, má nejlepší barvičku:)

    ReplyDelete
  14. krásná giveaway, ty si tak hodná:))

    tynarose.s@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Šála je krásná :)
    Sleduji :)
    terina97@seznam.cz

    ReplyDelete
  16. sabinasarrah@gmail.com
    Zboznujem tvoj blog...si pre mna velka inspiracia ;-)

    ReplyDelete
  17. paula.kulichova@gmail.com :)

    ReplyDelete
  18. kitti.pastorekova@gmail.com
    máš skvelý blog :)

    ReplyDelete
  19. v.kusalikova@seznam.cz
    Jinak přeju veselé Vánoce! :)

    ReplyDelete
  20. sledujem, lajkujem, komentujem :)
    19natt07@gmail.com

    ReplyDelete
  21. šála je krásná, sleduji :-)
    mikulova.tereza@gmail.com
    A přeji veselé Vánoce a plno spokojených čtenářů! :-))
    Tereza♥

    ReplyDelete
  22. sdubravova@gmail.com
    tá šála ma úžasnú farbu :))

    btw: aj u mňa je giveaway, tak ak by si sa chcela zúčastniť --> http://simply-cherry.blogspot.sk/2012/11/moustache-giveawy.html

    ReplyDelete
  23. kruhové šále či šatky sú najlepšie vyzeraju niekedy ovela viac esteticky ako tie obyčajné :)
    b.remisova@gmail.com

    ReplyDelete
  24. sorfaa@seznam.cz
    všechno splněno již před půl rokem:D:)

    ReplyDelete
  25. Skvělá giveaway! Byla bych ráda, kdybych vyhrála, protože kruhovou šálu si už kupuji strašně dlouho! Dneska jsem s jednou už šla k pokladně ale nějak jsem si to nakonec rozmyslela a teď toho lituju :(
    styleinheart@gmail.com

    ReplyDelete
  26. 12dorka12@seznam.cz :) sleduji, sleduji

    ReplyDelete
  27. fresshion@gmail.com
    super si vybrala...

    ReplyDelete
  28. terka.borovkova@klikni.cz
    Jsi strašně sympatickej člověk a máš nádherný styl :)

    ReplyDelete
  29. Tvoj blog je najlepší :)

    pusa086@azet.sk
    sledujem všade!

    ReplyDelete
  30. daniela.valcharova@seznam.cz :)

    ReplyDelete
  31. miluju tvé vlasy

    adelinelovefashion@seznam.cz

    ReplyDelete
  32. sleduju
    avrileck@seznam.cz

    ReplyDelete
  33. Ta šála je super, i ta barva :-))
    jana.hrbacova@seznam.cz

    ReplyDelete
  34. Krásná giveaway! :)
    Sleduji už dlouho :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    ReplyDelete
  35. danceloveandnyc@gmail.com
    Pekna giveaway :)

    ReplyDelete
  36. Jů, tak ty jsi zlatá, že na nás, tvé věrné čtenáře, myslíš :)) šála je moc pěkná, tak zkusím štěstí :) ideserveanewbag@gmail.com

    ReplyDelete
  37. delliblog@seznam.cz moc hezká! :)

    ReplyDelete
  38. Tá šatka má nadhernú farbu :))
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    Stray Alley

    ReplyDelete
  39. christina.deneuve@gmail.com
    hezkééé

    ReplyDelete
  40. Šála vypadá fakt bezvadně ;)
    svehlova41@seznam.cz
    užij si Vánoce =)

    ReplyDelete
  41. Misiiinecka@seznam.cz
    ta šála je krásná :)

    ReplyDelete
  42. Skvěle vybralas, oil repair mám a jsem s ním spokojená, malé balení bude super na cesty :)
    slovakova.anna@email.cz

    ReplyDelete
  43. krásné ceny :)
    greenballx@seznam.cz

    ReplyDelete
  44. ta šála je nejnádhernější !
    lucik.hroch@seznam.cz
    jenom ti chci napsat,že tě někdy vážně obdivuju za to, co si oblečeš, protože mě by ve škole asi ukamenovali!

    ReplyDelete
  45. krásny šál :)
    didala270@gmail.com

    ReplyDelete
  46. něco :D super šála :)
    christina-a@centrum.cz

    ReplyDelete
  47. by-yourself/zavináč/seznam.cz
    krásná giveaway:)

    ReplyDelete
  48. juj tak tá by sa mi hodila :)

    werrrka@gmail.com
    :)

    ReplyDelete
  49. mandragerka@gmail.com

    ReplyDelete
  50. obsidian-butterfly@seznam.cz
    Děkuji za soutěž a přeji krásné a štastné Vánoce :)

    ReplyDelete
  51. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  52. Zkusím štěstí, šál totiž není nikdy dost :))
    pink-no@seznam.cz

    ReplyDelete
  53. sleduji, 26nikolka26seznam.cz

    ReplyDelete
  54. strakova.barbara@seznam.cz

    ReplyDelete
  55. czdoms@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Skvělý výběr :)
    dominka.hajkova@seznam.cz

    ReplyDelete
  57. jann-ie@seznam.cz
    :) Tvůj blog patří mezi mé nejoblíbenější, takže ano, sleduju :) ;)

    ReplyDelete
  58. akurát tá šatka je v mojej obľúbenej farbe,tak by sa hodila:) a ináč máš dobré fotky a vkus
    strawberry.walrus.octopus@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Ta šála je moc krásná, kde jsi ji koupila?:)) A oil repair by se mi určitě hodil:)
    darca.mar@email.cz

    ReplyDelete
  60. fashionparadis@gmail.com :))

    ReplyDelete
  61. Úžasná giveaway! :) Hlavně ta šálka je nádherná♥
    zarovka20@gmail.com

    ReplyDelete
  62. ooo,ta šala!!!
    pavla.warzechova@seznam.cz

    ReplyDelete
  63. Ooo, takže to jsem opravdu jediná, kdo zatím giveaway nepodniká? :D Asi to budu muset časem napravit. :D
    Hanakova@seznam.cz

    ReplyDelete
  64. aduska.pipuska@gmail.com
    jsi hrozně milá blogerka, miluju tvoje články! kdyby jsi skončila nevím co bych dělala:)

    ReplyDelete
  65. sleduju dlouho a spokojeně soujmenovkyně :)

    karaskova.peta@seznam.cz

    ReplyDelete
  66. m.malatinova626@gmail.com :)
    maj sa krásne :)

    ReplyDelete
  67. sledujem dlho :)
    dominikamurnikova@gmail.com
    velmi pekna giveaway :)

    ReplyDelete
  68. navratilova.terka@gmail.com
    ta šála je supr!)

    ReplyDelete
  69. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  70. Krásna Giveway..wohou ho ho ho ...hoho :D Oli repair ak sa nevyhrá tak sa kúpi :D
    hakika.rz@gmail.com

    ReplyDelete
  71. Šála má bezvadnou barvu a oil repair jsem ještě nevyzkoušela.. :) A sleduju už dlouho.
    andyjah@seznam.cz

    ReplyDelete
  72. g.krajna@gmail.com

    ReplyDelete
  73. Ta barva se mně osobně moc nelíbí,nicméně moje setřenice tyhle věci miluje)) dala bych jí ji jako pozdní darek k vanocum:D

    radka.radio@seznam.cz

    ReplyDelete
  74. LuckaxD@seznam.cz

    ReplyDelete
  75. Sledujem už dlho :)

    21kristina21@gmail.com

    Tvoj blog patrí medzi moje najobľúbenejšie ♥

    ReplyDelete
  76. Ta šála je úžasná!
    camilla.mal21@gmail.com

    ReplyDelete
  77. sledujem :)
    viktorialuptakova@zoznam.sk
    a presne nad týtmo olejom som uvažovala v dmke v piatok, ale nakoniec som si ho nekupila:/:D

    ReplyDelete
  78. Ježiš ta šála je úžasná!!! Nejhezčí barva ! ♥
    Balea = nejlepší, zrovna včera jsem nakoupila dalších pár voňavých tělových krémů do sbírky :)

    simonka-td@seznam.cz

    ReplyDelete
  79. Od Balei jsem ještě nic neměla, tak bych ráda vyzkoušela :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    ReplyDelete
  80. milujem tvoj štýl a skvelé fotky!
    jakubciakova.a@gmail.com

    ReplyDelete
  81. něco napsat, at je to cokoliv? :D haha, tak tohle mi zrovna moc nejde, když je to na povel. píšu tedy aspon to, že to chci vyhrát, protože jsem ještě nikdy nic nevyhrála a ještě bych dodala, at zůstaneš tak hezká, jak jsi. protože holek s tou přirozenou nenalíčenou krásou, jakou máš ty, na světě moc není.
    joo a sleduju tě, samozřejmě.
    sweet.rozarie@gmail.com

    ReplyDelete
  82. zubajova.daniela@gmail.com
    a napíšem ti asi len to, že si jedna z mojich najobľúbenejších blogeriek :)

    ReplyDelete
  83. lea.valachova@gmail.com
    a asi...stastne a vesele vianoce?:D

    ReplyDelete
  84. Hádam si to šťastie sadne už aj na mňa :)

    sueandcolours@gmail.com

    ReplyDelete
  85. Pěkná giveaway!:)
    al.zackova@seznam.cz

    ReplyDelete
  86. mám rada tvoj blog :)
    nutelkabuterka@gmail.com

    ReplyDelete
  87. j.smatanova@gmail.com

    ReplyDelete
  88. nádherný šálik :) vyskúšam štastie :)
    122.dominique.122@gmail.com

    ReplyDelete
  89. taborikovav@seznam.cz
    Veselé Vánoce!

    ReplyDelete
  90. Zirafka.Bara123@seznam.cz

    Šťasné Vánoce bez stresu!! :)

    ReplyDelete
  91. perko101@seznam.cz
    šálka by se hodila :)
    Bohatýho Ježíška!

    ReplyDelete
  92. moc pěkná šála :-)
    snad si moc dlouho takhle nemrzla... když vidím ten sníh v pozadí... takže ti přeji abys z toho nebyla nemocná a Veselé Vánoce ;-)
    michaela.rodova@seznam.cz

    ReplyDelete
  93. zajickova.lucie@gmail.com

    já především přeji hezké svátky nejen Tobě, ale i Tvým čtenářkám. :)

    ReplyDelete
  94. natasa.findrova@gmail.com
    narazila som akurát na tvoj blog cez jeden iný ale zatiaľ sa mi to tu páči

    ReplyDelete
  95. Pěkná šála :) A od oil repair mám kondicionér a měla jsem i masku a jsem maximálně spokojená :)
    wr55@centrum.cz

    ReplyDelete
  96. Sleduju už delší dobu. :)
    Hannah.animaestilo@seznam.cz

    ReplyDelete
  97. Fájna giveaway. :)
    Všechno splňuji.
    Svori.Anicka@email.cz

    ReplyDelete
  98. sleduji
    dayelegant(at)gmail.com

    ReplyDelete
  99. Sleduji tě už už delší dobu ;) máš moc pěkný blog :)
    IvanaPaulusova@email.cz

    ReplyDelete
  100. Sleduji :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    ReplyDelete
  101. super ceny:))
    babetasme@email.cz

    ReplyDelete
  102. luca.luc@seznam.cz
    díky za krásnou giveaway :)

    ReplyDelete
  103. super :)
    juliadreams@centrum.sk

    ReplyDelete
  104. nemrzla si?:D
    lola181@centrum.sk

    ReplyDelete
  105. veronika.pastorkova@cenrum.cz

    Máš pěkný blog a Giveaway je taky super :-)

    ReplyDelete
  106. Anonymous21:50

    Ahoj :) Míš moc pěkný blog :) mohla bych se zeptat kde si koupila tu šálu a za kolik? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :)
      jestli to chceš vědět napiš mi sem mail a já ti to pošlu, přece jenom mi to přijde blbé psát sem kolik to stálo a kde jsem to koupila, to je jako bych někomu dala dárek a řekla kolik to stálo :)

      Delete
    2. Anonymous16:54

      jasně :) tu je:jana721614676@seznam.cz předem děkuji :)

      Delete

thank you so much for your opinion.