Tuesday, December 11, 2012

Black backpack.

Jak jsem doufala podařilo se mi vyfotit dnešní outfit. Za pár dnů napadlo tolik sněhu, že to ani nikdo nečekal. Kamkoli jdu jsou tam kopu sněhu a u cesty šedá břečka, která se dá jen stěží přeskákat. Na druhou stranu mě to baví, takhle zasněžená krajina už tu dlouho nebyla, takže se kochám, ale jen z okna. Docela se těším až pojedeme na hory a bude mě se v těch kopách zmrzlé vody válet a bavit se. Taky se těším na lyžák, který jak předpokládám bude řádně bouřlivý a doufám, že to celé přežiju ve zdraví. Jedeme hned po Silvestru, tak jsem zvědavá jestli na tu dobu pro vás něco vymyslím.








leggings-oasap.com, sweater-secondhand, backpack-secondhand, shoes- secondhand (H&M)

54 comments:

  1. tie legíny majú skvelú farbu

    ReplyDelete
  2. Sluší ti to Peťulko:-)

    ReplyDelete
  3. To je skvělý, jak splýváš s tím sněhem :)

    ReplyDelete
  4. Ta první fotka je božská, ty jsi božská!<3

    ReplyDelete
  5. až se někdy divím co všichni v secondhandech seženou,ty boty:OO
    moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  6. zmrzla bych, být tebou! :D

    ReplyDelete
  7. Krásny backpack, mám podobný.. a ten outfit sa ti veľmi vydaril! :)

    ReplyDelete
  8. druhá a šiesta fotka sa mi nejakym zázračným spôsobom pári najviac ♥ dokonalosť sama o sebe peťul ;)

    ReplyDelete
  9. Nádhera!<3 Jo, nasněženo je i u nás a já mám z toho velkou radost, protože to opravdu vypadá krásně:))

    ReplyDelete
  10. nejkouzelnější z nejkouzelnějších ! :*

    ReplyDelete
  11. nádherná kombinácia toho svetra s tým ruksakom,:) pristane ti to veľmi:) a taktiež sa kochám tým všetkým zasneženým:) je to krása
    (budem rada ak sa pozreš aj na môj blog, a ak chceš poteší aj follow)

    ReplyDelete
  12. Anonymous18:03

    OOOOOOOOOOOH,PETRA YOU ARE SOO AMAZING! THIS PHOTOS ARE THE BEST OF ALLL!!!!!!!

    ReplyDelete
  13. ten sveter ! :OO úžasný je! :) u nás až toľko sneehu bohužiaľ neni :/

    ReplyDelete
  14. Krásne, ale ja by som teda svoje zdravie za pár fotiek nevymenila :/ V tejto zime zo seba nedám kabát alebo bundu ani za nič :)

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. toto je krásne, úplne ma pritom napadlo že v jednoduchosti je krása :)
    ten čierny batoh skvelo kontrastuje s bielym svetrom, úplne ma to okúzlilo, ani neviem prečo :DD

    lucyslifegallery.blogspot.sk

    ReplyDelete
  17. hrozně hezký fotky!)

    ReplyDelete
  18. Legíny a svetr, nejlepší :) A na druhou stěnu - to je schválně nebo překlep, který zní mega vtipně? :D:D

    ReplyDelete
  19. krásny sveter a ruksak :)

    ReplyDelete
  20. ty legíny a ty boty <3

    ReplyDelete
  21. tie boty <3 moc ti to pristane, krásna si :)

    ReplyDelete
  22. Na první fotce jsi vážně krásná :)..
    Legíny se mi líbí moc :)

    ReplyDelete
  23. Ten batůžek je naprosto roztomilý:))

    ReplyDelete
  24. Ty jo ty dvě první fotky mají super kvalitu, a moc ti to sluší...

    ReplyDelete
  25. parádní fotky! strašně moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  26. mě se ten sníh líbí také jen z okna :D
    sekne ti to! :)

    ReplyDelete
  27. Krásná jako vždycky, ten svetr <33
    ten sníh zbožňuju*

    ReplyDelete
  28. Oooo! Tak tohle je moc moc moc super!! <3

    ReplyDelete
  29. já sníh úplně miluju ! sice neumím lyžovat ani na snowboardu,ale líbí se mi . Tak málo mi stačí ke štěstí :-D no není to nádhera?když se koukneš z okna a tam je sníh ? :-) Jinak přesně takový svetr hledám ;-) Po Vánocích si nějaký musím koupit :-)

    ReplyDelete
  30. Ten svetr v kombinaci s baťůžkem vypadá fakt skvěle :)

    ReplyDelete
  31. Božský outfit! mě se sníh zatím líbí, horší to bude, až to začne tát :/

    ReplyDelete
  32. skvělý svetr a ty boty jsou prostě perfektní:)!

    ReplyDelete
  33. Ten baťůžek♥ Bomba!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ten svetr je krásnej!

    ReplyDelete
  35. Outfity s bílým pozadím jsou nejlepší :)

    ReplyDelete
  36. Roztomilej baťůžkář :))

    ReplyDelete
  37. Great post! I love it! ^^ You have a nice blog, mind to follow each other? :)

    BLOG | TWITTER | TUMBLR

    ReplyDelete
  38. pěknej svetr Peťul!:)

    ReplyDelete
  39. V jakém nakupuješ secondhandu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. v takovém malém u nás ve městě :)

      Delete
    2. U nás máme jeden malý, byla jsem tam jednou a neměli tam vůbec hezké věci :/

      Delete
    3. já už k nám moc nechodím co jsem si tam uřízla tak děsný trapas, tak si bojím, že si mě pamatují :D

      Delete
  40. ten batôžťek je aký zlatý!

    ReplyDelete
  41. So cool outfit and pictures!
    Would you like to follow each other? :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Anonymous20:27

    Já jedu taky po Silvestru ale na předlyžák:D něco jako lyžák ale bez výcviku a děláš si co chceš :D

    ReplyDelete
  43. Anonymous15:25

    tahle kombinace barev k tobě uplně sedí :-))))) jsi překrásná

    ReplyDelete
  44. Ten svetr je vážně perfektní!!!

    http://evzuu.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  45. Ten bílý svetr ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  46. krásne legíny, topánky, sveter proste asi všetko ♥

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.