Saturday, December 22, 2012

Beautiful Chrismas time.

Konečně jsem to všechno okolo začala vnímat, přišla jsem na tu atmosféru. Do teď jsem byla spíš zavřená ve své bublině, kterou jsem nehodlala za žádnou cenu prasknout. Už je to jinak a zase jsem dostala chuť něco fotit a vymýšlet. Tento týden byl uplně jiný než hromada ostatních, kterému předcházely. Byl plný nedorozumění, hádek a celkového "předkoncesvětového" zmatku. Podle mě tohle jednoznačně ovlivnilo Vánoce a asi to tak navždycky zůstane, aspoň u mě. Každopádně jsem si včerejší den užila daleko víc než ostatní. Bylo krásně slunečno i když zima, skvěle jsem si uvařila a odpočinula. Teď se jenom nemůžu dočkat až se vrátíme od babiček domů a já si konečně vyzvednu svůj vysněný vánoční dárek.











jeans-tally weijl, sweater-takko, scarf-?, bag-elle, shoes-secondhand

45 comments:

  1. Lovely sweater! So pretty!
    ~watch giveaway~

    ReplyDelete
  2. Vyzeras skvelo petul :))

    ReplyDelete
  3. tebe tie farby vážne pristanú

    ReplyDelete
  4. oo yes you are beutiful again :)

    ReplyDelete
  5. je strašně nespravedlivý, jak ti to na fotkách moc sluší :D

    ReplyDelete
  6. Ten svetrík má úžasnú farbu a strašne ti to pristane :-)
    Ja ešte ani dnes nemám nejak vianočnú náladu, dúfam že do pondelka sa to napraví :-)


    ReplyDelete
  7. tak tenhle outfit se ti neskutečně povedl!
    a taška je nádherná:)

    ReplyDelete
  8. ta růžovááá je super !

    ReplyDelete
  9. krásnáá!tu tašku mám taky ;)

    ReplyDelete
  10. Sluší Ti to, jen se na jedné fotce trochu bojím o Tvůj kotník... ;)

    ReplyDelete
  11. ten sveter je nádherný!:)

    ReplyDelete
  12. Hrozně Ti to sluší! Ten svetr má úžasnou barvu a ta taška je vtipná!:)

    ReplyDelete
  13. Kolik ty těch svetrů doma máš? :) Strašně ti to sluší!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám jich hromady plus mínus 50, ale měla jsem jich kolem 70 :)

      Delete
    2. Anonymous21:15

      COŽE? kde jsi je všechny vzala? :) závidím

      Delete
    3. minulý rok mě chytlo strašně velké nakupování svetrů v sekáčích, tak jsem si týdně donesla minimálně dva :)

      Delete
    4. Anonymous16:26

      jee,tak to jsi dobrá! zasloužila by sis jich mět 1000 za tvůj úžasný blog a tvoji osobnost!

      Delete
  14. ty jsi čím dál krásnější! :) moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  15. Neviem či máš vlasy v copíku ale si v tom prekrásna! :)

    ReplyDelete
  16. Mě teda konec světa nijak neovlivnil, vůbec jsem to neřešila :D
    Moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  17. Tak tenhle outfit se ti opravdu povedl! Strašně moc ti to sluší :)
    Nikus

    ReplyDelete
  18. svetr mám taky...:)) je úžasnej <3

    ReplyDelete
  19. wow, skvelý outfit. ten svetrík je úžasný :33
    http://bee-key.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  20. Jeej, veľmi pekná :)

    ReplyDelete
  21. tá fotka topánok je neskutočná,ale fotky teba samozrejme tiež skvelé :)) zelená s ružovou spolu vyzerajú prekvapivo,veľmi dobre:))

    ReplyDelete
  22. ten svetr má úžasnou barvu! :))

    ReplyDelete
  23. Hm, zvláštní, ale výsledně skvělá kombinace zelené a růžové :) Ten objektiv ti tak přeju, musíš být nejvíc happy. Já doufám ve finanční příspěvek pod stromkem a pak si ho taky co nejdřív koupím ♥

    ReplyDelete
  24. Vypadáš skvěle, moc se li líbí ta kombinace barev:)

    ReplyDelete
  25. Svetr má nádhernou barvu :)) V.

    ReplyDelete
  26. Hádky a nedorozumění jsou na prd, bohužel,
    se poslední dobou setkávám uplně s tím stejným.
    Sekne ti to Peťul :*




    Pěkné svátky a Šťastný Nový rok :*

    ReplyDelete
  27. Přirozeně krásná .. a skvělý outfit! ;-)

    ReplyDelete
  28. love your jumper! xx

    ReplyDelete
  29. Krásné fotky. :) Jinak u nás to bylo to samé, strašně zvláštní období a já na tom byla hůř a hůř, ale snad už to bude všechno jen dobré.

    ReplyDelete
  30. jsi nádherná! :) krásný outfit.

    ReplyDelete
  31. Moc ti to slušelo♥ Krásný outfit a fotky!

    ReplyDelete
  32. svetr má krásnou barvu!
    A nemůžu se nikdy vynadívat z tvých očí, jsi nádherná :)

    ReplyDelete
  33. Ta smeska barev se mi moc libi a prostredi je krasne

    ReplyDelete
  34. Jsi úžasná prostě :)
    A závidím ti vánoční náladu, já jí pořád nemám a to už je za hodinu Štědrý den.. :/

    ReplyDelete
  35. jsi moc krásná :)

    ReplyDelete
  36. krásné!! Přeji veselé Vánoce :))

    ReplyDelete
  37. kráásna si :o) ten sveter mam aj ja a je užasny..:o)

    ReplyDelete
  38. Obdivuju tvůj styl už dlouho a hlavně tvoje nádherné vlasy !:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.