Friday, November 9, 2012

Pretty little things.

Původně jsem měla v plánu tag, ale nakonec jsem se rozhodla jinak a tag vám ukážu asi až za týden. Nakonec jsem zvolila pár random fotek z dneška. Jsou na nich oblíbené věci nebo náhodné co mě napadly. Úspěšně jsem zvládla celý týden včetně všech písemek a kompozic tak to vypadá docela slibně. Čím víc se blíží Vánoce a celkově to všechno okolo mám čím dál tím divnější pocit a pořád přemýšlím nad těmi hektickými svátky. Jsem docela materialista, takže je jasný, že se těším hlavně na jídlo a pití. Zábava a atmosféra jdou u mě většinou bokem. Jak uvidím jakékoli těsto nebo už hotové cukroví vrhnu se na něj a takhle je se vším. Jednou jsem si dokonce přála k Vánocům plechovku kondenzovaného mléka a světe div se dostala jsem ji! (Ehm, byla skvělá).
nejlepší slunečný den
 učila jsem se pár nových stylů pletení, zatím jsem na dvou, nic moc


 závislost, termix a granko hvězdičky
 nejoblíbenější náušnice ever
 mamka nám dovezla z Barcelony čtyřy balení sušené šunky, už je vám doufám všechno jasný
 pringles od bráchy, byly strašně dobrý
 prozatím jeden z nejlepší bb krémů, brzo uvidíte recenzi
 křišťálový křížek, připomíná mi ty nejlepší dny
 závislost posledních dnů, objevila jsem kouzlo tumblr
vzpomínkové z analogu

41 comments:

  1. krásny random,ten bb cream má už krásny obal,takže sa teším na recenziu :) a áno,tumblr je veľká závislosť,keď už sa tam raz pozrieš,zaregistruješ,nezbavíš sa toho :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. inak,tento design je asi najkrajší aký tu kedy bol :)

      Delete
  2. taky jsem závislá na jídlu a je to jedna z věcí, kvůli kterým se na Vánoce strašně těším :D na té první fotce jsi úžasná! :) na recenzi se těším ;)

    ReplyDelete
  3. na té první ti to strašně sluší !! :) A ty náušnice mám v růžové taky:D :)

    ReplyDelete
  4. na tý první fotce ti to maximálně sluší!
    a na fotce s křišťálovým křížkem máš boží nehty

    ReplyDelete
  5. krásný nehty, i ten křišťálový křížek =)

    ReplyDelete
  6. jsi hrozně fotogenická! :))

    ReplyDelete
  7. na tvoje fotky by som sa mohla pozerať stále! :)

    ReplyDelete
  8. Máš super lak na nehtech. A na recenzi na BB cream se moc těším, já sama budu testovat!

    ReplyDelete
  9. Anonymous18:40

    Materialista - ten výraz se hodí spíš proti ,že se na Vánocích těších hlavně na DÁRKY , materialista má radost z hmotnejch věcí ,oblečení ,elektroniky atd atd . To tvoje spojení nedává moc smysl ,raději najdi jinej výraz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no já jsem to myslela jako materialista jako celkově na hmotné věci, ale hlavně na jídlo :)

      Delete
  10. Nádherné fotky, na prvej si prekrásna:) Teším sa na recenziu:)

    ReplyDelete
  11. s kondenzovaným mlékem jsi mě pobavila :DD to by mě nikdy nenapadlo!
    super fotky!

    ReplyDelete
  12. ta prva fotka je uplne dokonala :)

    ReplyDelete
  13. na prvej fotke si krásna :) a áno, ten BB cream je najlepší, aj ja ho používam a milujem ho.

    ReplyDelete
  14. a kde je linka na tumblr ... ? chcem ta sledovať :)

    ReplyDelete
  15. na prvej si veľmi pekná :) a skvelý random :)

    ReplyDelete
  16. mňam, termix a granko hviezdičky sú naj ! :) a na prvej fotke si nádherná :)

    ReplyDelete
  17. Překrásné fotky, překrásné věci a hlavně: Ty jsi překrásná na té první fotce

    ReplyDelete
  18. dokonalé fotky ;)
    sluší ti to na tej prvej ;)

    ReplyDelete
  19. ta prvni fotka <33
    a tumblr je nejlepsi no :D

    ReplyDelete
  20. Design je skvělý! Sama jsi ho dělala?

    P.S.: Opravdu ti stačilo kondenzované mléko :D?

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, dělala, ale nejsem spokojená tak ho do zítra dodělám :D
      jo stačilo :D

      Delete
  21. Prvá fotka je superná! A ešte úžasné naušnice :)

    ReplyDelete
  22. nejlepší nehty!! moc ti to sluší, jinak se těším na recenzi:)

    ReplyDelete
  23. parádní fotky. :) A slunečný den už ani nepamatuji:/

    ReplyDelete
  24. Na té první fotce jsi krásná :) Moc hezký článek :) Víc takových :)

    ReplyDelete
  25. vypadáš uplně jinak než vždy na té první fotce :) suší ti to. a plechovku mléka, haha :D já na své poslední narozky (devatenáctiny) zase dostala od táty pouze kilo gumových bonbonu :D nic víc jsem nedostala, ale byly skvělé.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo já jsem to mléko dostala taky od taťky, my jsme oba uplně stejní, tak jsme se podělili :D

      Delete
  26. super článek! tumblr je závislost na entou!:)

    ReplyDelete
  27. ukaž fotky z analogu! :) a na tvůj tumblr se určitě podívám ;)

    ReplyDelete
  28. ta první fotka je nádherná !! A zbožnuju sušenou šunku !!! :D

    ReplyDelete
  29. Mmmm, takové dobroty.. A máš krásné nehty!

    ReplyDelete
  30. krasne fotky)

    ReplyDelete
  31. jé jsem ráda, že nejsem sama, kdo začal tumblr používat až nedávno:)) krásné fotky!

    ReplyDelete
  32. ta první fotka je nádherná!

    ReplyDelete
  33. Wow. I Love it! You have so so great blog! <3

    Would You like to follow each other? :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Já posledních pár dnů taky pletu náramky, umím tedy jen ty klasické proužky a šipky tak snad se naučím ještě něco nového, podle čeho se to učíš Ty? Máš knížku nebo tutoriál někde online? :)

    ReplyDelete
  35. Na tý 1. fotce jsi... prostě nádherná! Miluju tyhle články, takže jen tak dál! ;-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.