Monday, November 26, 2012

New colours for winter.

Po nějaké době mám pro vás zase pár nových věcí. Začalo to v pátek kdy jsme si řekla, že si prostě musím koupit další svetr. Tak jsem zaběhla do takka kde jsem měla vyhlédnutý přesně tento v růžové barvě. Pokračovala jsem do dmka kde jsme si koupila lak od essence, chtěla jsem ho už dlouho vyzkoušet. Následovně jsme v sobotu jeli do Zlína za účelem koupit parku. Po dlouhém rozhodování jsem si ji nakonec koupila a je vážěn úžasná a teplá. Navíc jsem si přikoupila tričko the rolling stones a obyčejnou mikinu. Nakonec triko od Sáry z bazárku, které je naprosto skvělé a pohodlné. Plus mám konečně nové tyrkové gumičky (:D).
 
mikina- H&M

 
 
svetr- Takko
 

 
geometrické tílko- shop Sárky liveinfashion


parka- New Yorker
 


triko the rolling stones- H&M


lak na nehty (absolutely blue)- essence, DM

 
wedge sneakers- ccc
(ty dostanu až na Vánoce, tak je následověn uvidíte celé, ale kdo má fb, tak fotka je i na mém fb)

45 comments:

  1. krasny lak a sverik :)

    ReplyDelete
  2. svetřík a trička se mi moc líbí :) ostatní taky,ale tohle nejvíc!

    ReplyDelete
  3. ta parka je uzasnaa!krasny novy veci, taky potrebuju vyrazit na poradny nakupy....

    ReplyDelete
  4. svetr vypadá skvěle! :))

    ReplyDelete
  5. taky chci jet nakupovat !<33
    jak o vypadá ve zlíně je toho tam furt dost ? :D

    ReplyDelete
  6. krásné věci, těším se na outfity :)

    ReplyDelete
  7. tie wedges som uz dávno obdivovala,a parka ooch :)

    ReplyDelete
  8. Na tu Parku si taky brousím zuby :)))

    ReplyDelete
  9. Ten svetr vypadá nádherně :)

    ReplyDelete
  10. ten svetrík ♥

    ReplyDelete
  11. skvělé věci! ten svetr je parádní a ta parka vypadá hodně teple:)

    ReplyDelete
  12. parka je skvělá, snad se na ni pojedu do Zlína podívat :D a ten svetr a lak vypadají taky supr!

    ReplyDelete
  13. ty boty má kámoška v béžové, miluju je na ní :D
    super věci:))

    ReplyDelete
  14. Ten svetr jsem v Takku viděla. Také jsem si chtěla jeden koupit, ale zrovna v té barvě neměli mojí velikost. Ten tvůj vypadá suprově:)

    ReplyDelete
  15. ten lak je krásny,sveter roztomilý,cukríkový,nádherný no a na parku už nemám slov

    ReplyDelete
  16. Jé, ten svetříček je nádherný :). Kolik stál, prosím? Sháním nějaký takový :/

    ReplyDelete
  17. Ten svetrík z Takka vyzerá krásne :)

    ReplyDelete
  18. Parka vypadá skvěle, já teď taky přemýšlím jestli si nějakou nekoupit :) no a ten svetřík! Ten je naprosto božskej!

    ReplyDelete
  19. všechny úlovky jsou super:)ten lak mám taky tuhle barvu miluju:))

    ReplyDelete
  20. Já už botky vidět celé mohla, heč. :D
    Jinak závidím ti takové nakupování, já na to nemám ani vindru. :D

    ReplyDelete
  21. svetřík je skvělý a parku sháním,ale nejlépe v modré :)

    ReplyDelete
  22. ten svetrík je krásny :)

    ReplyDelete
  23. Krásně sis pokoupila :) Mimochodem - bála bych se, že my ty věci spadnou z balkonu :DDDD

    ReplyDelete
  24. ten svetr mam v zeleny, taky z brodu :)

    ReplyDelete
  25. super věci, těším se na outfity! :))

    ReplyDelete
  26. fajnové vecičky, navyše výborný výber z bazárku :)

    ReplyDelete
  27. všechno vypadá supr!

    ReplyDelete
  28. Svetr je nejlepší a pěkná barva. :)

    ReplyDelete
  29. Nádherný věci, hlavně parka a wedgesky. Těším se, až je na tobě uvidím :)
    V.

    ReplyDelete
  30. parka vypadá super, do takka by mě nenapadlo zajít na svetry díky za tip :D
    a ten lak mám taky :)
    Ady.

    ReplyDelete
  31. svetr je super:)
    ty laky od Esence jsou hrozně hezké,ale vůbec nevydrží. Koupila jsem si lak 'Nude Glam' a do 24 hodin byl seškrabaný:/

    ReplyDelete
  32. :) Super kúpa, sveter je úžasný :)

    ReplyDelete
  33. Taky mám tričko s Rolling Stones, ale moc se mi nelíbí:D
    Nový design je skvělý :))

    ReplyDelete
  34. svetrík je krásny :)) parku tiež hľadám, dúfam že čoskoro nájdem nejakú presne pre mňa, čo sa mi bude páčiť a sedieť :))
    lak od essence ma krásnu farbu :)

    ReplyDelete
  35. rolling stone♥ parka a sveter..no dokonalosť :) teším sa na outfity ;)

    ReplyDelete
  36. Já nemůžu sehnat žádnou parku! A když jo, stojí okolo 3 tiisic/
    Svetr je krásnej)essence laky se mi hrozně rychlo sloupou/ takže už je moc nekupuju.
    Všechny studded věci bych vykoupila<3)

    ReplyDelete
  37. Great choices! Love the parka!
    And amazing blog, by the way (:
    Love your pictures!

    I'm following you now!
    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. nádherný! hlavně svetr:)

    ReplyDelete
  39. superské veci! :)

    ReplyDelete
  40. Parku z New Yorkeru mám taky akorát v tmavě modré barvě :-)

    http://fashionorlife.blogspot.cz

    ReplyDelete
  41. vecičky vyzerajú fantasticky už sa teším keď ich budeš mať na sebe :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.