Saturday, November 17, 2012

Mustard pants.

Konečně mám čas napsat článek. Taky se mi asi po půl roce podařilo přemluvit bráchu aby mě vyfotil, což přineslo své ovoce. Včera, když jsem mu byla kupovat dárek k dnešním narozeninám, prošla jsem kolem obchodů, které jsou teď populární. Pro upřesnění je to pro naše město docela vzrušení, protože nikdy tady "obchodní centrum" nebylo. Četla bych to jako čtyři obchody. Nejlepší je nové Dmko, kde se konečně objevila kosmetika od essence a tím se mi vyprázdní peněženka a naplní kosmetický košík. Vyhnout se tomu nedá, jelikož to mám zrovna po cestě a už teď slyším jako půjdu okolo a hlasy v mé hlavě mi stejně řeknou ať tam jdu a něco si koupím. Nakonec to skončí tak, že budu vzteky bez sebe a neumím šetřit. Už se mám přečtenou (:D).















pants-H&M, sweater-secondhand (lindex), tube scarf-nyer, glasses-FIRMOO.com
 
Můj názor na tyhle brýle je jednoznačný. Vypadají skvěle skoro na každém a oživí snad každý outfit. Většina celebrit nosí "nerd" brýle jen kvůli módě, ale najde se i hrstka těch co nosí tyhle brýle dioptrické a vypadají stejně skvěle! Tyhle brýle většinou uvidíte na celebritách a často se objevují i na tzv. hipsterech, což podle mě není úplně jednoznačné. Prostě mi přijdou skvělé i jako módní doplněk i jako fungující věc.

thank you firmoo.com!

 

79 comments:

  1. moc ti to slusi!!

    ReplyDelete
  2. No páni, tady ti to neskutečně sekne! Opravdu povedené fotky. Kočka jsi.

    ReplyDelete
  3. ten šál je krásny, a tie okuliare ti neskutočne seknú :) ty keď raz "vyrastieš" budeš neskutočne krásne dievča :)

    ReplyDelete
  4. dokonalé fotky,neuveriteľne ti to tu pristane :)

    ReplyDelete
  5. Jooo tak tohle se mi hodně líbí! :) Vážně suprová kombinace, brala bych tyhle kousky i u sebe ve skříni :)

    ReplyDelete
  6. moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  7. Suprácké kalhotyyy!:)

    ReplyDelete
  8. strašně ti to sluší! super vlasy!.)

    ReplyDelete
  9. Ty brýle ti strašně sluší!!! Moc povedený outfit!!

    ReplyDelete
  10. Ty kalhoty jsou bezkonkurenční!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Moc pekný outfit Petul ! ;)

    ReplyDelete
  12. Strašně pěknej šátek :)

    ReplyDelete
  13. Nádhera, ty kalhoty ti strašně moc sluší!:))

    ReplyDelete
  14. nemůžu si pomoct, ale tady ti to strašně moc sluší:)

    ReplyDelete
  15. nevím proč, neber si to nějak zle, ale tenhle outfit mi připomíná ošklivku Katku :D
    super detaily! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta usměvavá se mi právě líbí nejvíc :)

      Delete
    2. Anonymous21:05

      vyjímečně souhlasim s Kamčou! :) jsi krásná a mladá holka! chtělo by to změnu! :D tohle oblečení z tebe dělá takovou ''šedou myšku'' a to je škoda :( vážně nechci být zlá a ani ti nechci dělat mindráky a odrazovat tě od blogu,pokračuj v tom dál :D jen by to chtělo změnit oblečení (barvy atd.) a uvidíš že ti bude líp,prospěje ti to :)

      Delete
    3. já to chápu, ale co si tak představuješ? já nechápu co mě na tohle dělá šedou myškou? vážně nevím jak se mám změnit, tak mi poraď a zkusím to :)

      Delete
    4. Anonymous19:30

      ten styl,víš ? :) chtělo by to něco živějšího,třeba něco v tomhle style,nemyslim přímo vestern,spíš ty overali atd. http://www.modablog.cz/367/damske-obleceni-modni-predpoved-pro-jaro-2010-western/ nebo tenhle overal,mam podobný (to je spíš na jaro a hlavně léto) http://www.kevineshop.cz/overaly/941-470-damsky-overal-oneill.htm nebo tady ale to je spíš na léto http://www.luxurymag.cz/novinky/352/damske-letni-saty-2009-inspirace-na-leto/ a je to starší článek :D jestli se ti to nebude líbit ta neva,každá máme jiný vkus a jestli se ti to bude líbit tak to bude fajn :D myslim to s tebou dobře,jinak se mi líbí tvůj blog i ty (jsi hezká holka) a jen v tom pokračuj dál! :)

      Delete
    5. Jo jasně, tak to chápu. Já se prostě v tomhle cítím fajn, ale v létě a na jaro jsem kreativnější než teď když je hnusně, tak prostě střídám kalhoty. Když j léto tak mám ráda barvy a tak, takže to chápu :)

      Delete
    6. Anonymous19:54

      to je dobře že se v tom cítíš dobře (rýmuje se to) XD :) jsi jedna z mála holek co má svůj vlastní osobitý styl a neřídí se podle toho co letí (taky mam svůj vlastní styl) :D v létě jsou krásný barvy,patří k létu! mý nejoblíbenější oblečení na léto je overal a plavky jsou samozřejmý xD těšim se na tvůj další článek a jsem ráda že jsi online! :)

      Delete
  16. Jednoduše skvělý outfit!! :D

    ReplyDelete
  17. Anonymous18:46

    your style resembles that of ana

    ReplyDelete
  18. moc krásné, akorát ty brýle mi k tomu nějak nesedí.
    zůčastni se u mě na blogu giveaway o termohrnek, podle vlastního výběru :)

    ReplyDelete
  19. moc Ti to sluší, ty brýle jsou top! :))
    já měla na střední dmko blízko, takže jsem tam taky byla pečená vařená :D teď, když jezdím do školy do prahy, většinou běžím z tramvaje hned na hodinu a naopak - z hodiny hned na tramvaj a domů.. dokážeš si asi představit, kolik ušetřím! :D

    ReplyDelete
  20. Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  21. Strašně moc ti to sluší s těmi brýlemi! :) Krásné fotky :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. Hrozne moc ti to slusi, jako naprosto!!

    ReplyDelete
  23. ach Petul, fakt ti to veľmi sekne! dosť si sa zmenila odvtedy čo si začínala blogovať a tak :) k lepšiemu samozrejme! teraz si už riadna kočka ;))

    ReplyDelete
  24. hipserka !! :D
    super super outfit, nemohla som odtrhnut oci od tej satky, este by sa nasla v ny-eri ? alebo si ju uz davnejsie kupovala ? :)

    ReplyDelete
  25. Ohromně ti to sluší, ty barvy tak krásně splývají s přírodou! :)

    ReplyDelete
  26. vyzeráš nádherne! :)

    ReplyDelete
  27. Tohle je prostě paráda!

    ReplyDelete
  28. jej pristane ti to :)

    ReplyDelete
  29. tohle jsou opravdu skvělé fotky! tvůj brácha je šikovný :)

    ReplyDelete
  30. Tak doufám, že u nás v tom novém DMku taky budou mít Essence, musí! A taky to vidím, že lidi od nás budou z toho centra hrozně nadšení, otevírá se to ve čtvrtek, tak tam jdeme s kámoškama mrknout :) Těším se na Kik hlavně, tam utratím spostu pěněz za blbůstky určitě :D

    ReplyDelete
  31. wow no hneď prvou fotkou si mi vyrazila dych .... krása ... kočka ...

    ReplyDelete
  32. ten sveter je dokonalý:)

    ReplyDelete
  33. nebola ti trošku zima? :D ale super outfit :)

    ReplyDelete
  34. Úžásné,fotky jsou hrozně hezký,jsou i v lepší kvalitě! :-).Jinak proč nemáš ponožky? :D

    ReplyDelete
  35. Mohla by si vyfotiť, čo si kúpila :)
    a fotky sú skvelé, máš úžasný outfit ♥

    ReplyDelete
  36. ten outfit ty hrozně sluší! a ty gatě jsou prostě boží ^^

    ReplyDelete
  37. Když jdu do DM, nechám tam vždy minimálně 700,- :D

    ReplyDelete
  38. ooh toto ti veľmi sekne!

    ReplyDelete
  39. to je hezkyy!:) hlavně ty brýle jsou super, takový sháním už dlouho!

    ReplyDelete
  40. Tak to je boží, tohle ti fakt strašně sluší!
    Brýle jsou perfektní! :))

    ReplyDelete
  41. Neviem ako dlho máš ten design ale je úžo ! <3 A si krásna <3

    ReplyDelete
  42. ty brýle ti hrozně sluší:D
    jan by mi hrozně vadilo jak je ten svetr krátký,že by mi táhlo na břicho a záda :D

    ReplyDelete
  43. wow. tohle je tvůj nejlepší outfit za poslední dobu. jsi kočka.

    ReplyDelete
  44. tenhle styk se mi strašně líbí. casual a ty brýle. moc ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  45. Tak v těch teniskách bych zmrzla, nebo spíš v těch krátkých kalhotech.

    ReplyDelete
  46. Krásné fotky!:)

    ReplyDelete
  47. nádherný. nádherný. nádherný šátek.

    ReplyDelete
  48. Krásne, veľmi ti to pristane :) Ale ja by som v tom asi umrzla :D

    ReplyDelete
  49. super šátek a svetr:) moc ti to sluší! a kecky jsou nej:)

    ReplyDelete
  50. Všichni to tu už psali - tohle tu mega sluší!

    ReplyDelete
  51. moc dobrý outfit!tak barva Ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  52. Tohle je vážně úžasný, outfit i fotky jako takový, jsi prostě skvělá :)

    ReplyDelete
  53. tak tieto fotky a vlastne celý outfit sa vľmi vydarili ;) sluší ti to

    ReplyDelete
  54. Jsi krásná, maličká. A taky krásně oblečená. A s utrácením jsme na tom opravdu stejně :)

    ReplyDelete
  55. úplne najskvelejší outfit ! :)

    ReplyDelete
  56. tyhle barvy Ti neskutečně moc sluší!!! Nos je častěji :)

    ReplyDelete
  57. Anonymous21:35

    Podívejte se prosím na můj blog www.style-in-cube.blogspot.cz Děkuji :)

    Jinak ti to tady moc sluší :)

    ReplyDelete
  58. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  59. really pretty with the glasses
    perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. chtěla bych se umět oblékat jako ty! jak to všechno krásně zkombinuješ, paráda ;)

    ReplyDelete
  61. tady se ti povedly moc vlasy ;-)

    ReplyDelete
  62. Brýle ti moc sluší, vypadáš s nimi jinak, taková starší. =) A snad ti brácha vyhoví i nadále, abys měla snadnější práci. :D

    ReplyDelete
  63. Anonymous21:00

    sice to neni můj styl (miluju barvy i jiný oblečení) ale sluší ti to! :) jsi hezká holka! :)

    ReplyDelete
  64. Strašně moc ti to sluší, krásná barevnost

    ReplyDelete
  65. sestra má tyhle brýle dioptrické...miluju ty kalhoty-moje oblíbená barva:-)

    ReplyDelete
  66. pěkný outfit! ta hořčicová se mi líbí čím dál tím víc. a šálka je v téhle barevné kombinaci ještě hezčí než v té mé tmavě modré :)

    ReplyDelete
  67. I love the glasses! I'm waiting for mine to come too - I can't wait to see how they are!
    www.AhkaVintage.com

    ReplyDelete
  68. Koukám, že budu asi jediná, ale podle mě ti to nesluší. Krátký svetr (+vykasané rukávy), krátké nohavice (neříkám že to není schválně), ploché boty a zakrytý krk z tebe dělají liliputána. Minimálně na fotce to tak vypadá. Ale kombinace je to dobrá, jen kdyby byly jiné střihy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. v pohodě, já jsem totiž fakt lilipután mám jenom 158cm, takže si na sebe můžu dát cokoli a budu vypadat takhle blbě :D

      Delete
  69. love your glasses!

    http://kribamil.blogspot.de/2012/12/brillentrager-darf-man-nicht-schlagen.html

    ReplyDelete
  70. Ty brýle ti ti moc sluší<3 :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.