Wednesday, November 7, 2012

Like a nude poetry.

Netuším co bych napsala, poslední dobou nemůžu chytnout tu správnou nit. Tohle bude asi poprvé co mluvím k outfitu. Normálně to dělám zřídka kdy. Doufám, že všichni přečtou co píšu, protože to docela souvidí s fotkama. Určitě si všichni pamatují ten ztracený balíček od oasap. Ten balíček mi přišel relativně v pořádku během tří měsíců. Přsně v tu dobu kdy začalo sněžit a to vůbec není počasí na lehké sukně na léto. Ale jelikož jsem z ní opravdu nadšená i z ear cuffu, tak jsem se rozhodla vyfotit uplně poslední outfit v sukni bez silonek. Samozřejmě jsem se přeslékala na místě, nejsem blázen abych v ní šla a prozatím nemám žádné silonky. Byla to záležitost pár minut, tak to snad všichni pochopíte. Jinak se mi strašně zalíbila kombinace světle růžové a červené.

 sweater-secondhand, skirt- OASAP.com, sneakers-vietnamci, ear cuff-OASAP.com

Thank you oasap.com!

50 comments:

  1. tá sukňa je supeer...a posledná fotka je nádherná :) ty si profesionál keď si to vydržala bez tých siloniek :D

    ReplyDelete
  2. kombinace je super :)
    a obdivuju tě,že jsi vydržela focení bez silonek :D
    poslední fotka je boží

    ReplyDelete
  3. Jo no, vypadáš docela zmrzle :D. Ale pěkný, pěkný :))

    ReplyDelete
  4. celkom dlhá doba,ale aspoň to vôbec prišlo a sukňa ťa počká do leta :) ružovučká s červenou je fakt skvelá

    ReplyDelete
  5. Jé to je TA sukně ♥

    ReplyDelete
  6. Ty ponožky jsou k tomu úžasný :-D ne promiň, moc ti to sluší ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo já vím, ale bez nich to nešlo to bych fakt zmrzla :D já normálně do tenisek ponožky nenosím :)

      Delete
  7. Ten ear cuff je dokonalý!♥ Moc ti to sluší! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  9. No tak ten ear cuff je naprosto nepopsatelně úžasný!!

    ReplyDelete
  10. Ta barevna kombinace je vážně skvěla:)

    ReplyDelete
  11. Anonymous19:08

    Poslední fotka super, smekám!!) a fotky předešlé..není to špatné, ale ty boty se k tomu abolutně nehodí (čistě můj názor)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně respektuju to, každému se líbí něco jiného :)
      a děkuju za pochvalu :)

      Delete
  12. tu sukni jsem chtěla taky,ale už je vyprodaná:(
    zůčastni se u mě na blogu giveaway:)

    ReplyDelete
  13. skvelé :) na poslednej fotke by som ťa nespoznala je krásna :)

    ReplyDelete
  14. super sukně! a máš tu suprový vlasy :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous19:15

    tu sukni bych než si ji dám na sebe vyžehlila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono to díky jejímu materiálu asi moc nepůjde, pokud si nechceš zničit žehličku i sukni :)

      Delete
    2. já jsem chtěla, ale to je strašně divný materiál a nevím jak to žehlit je to taková průsvitná látka a bála jsem se, že ji ještě před vyfocením nějak poškodím, ale pro příště to určitě zkusím :)

      Delete
    3. Anonymous19:18

      Když snížíš teplotu,není určitě žádný problém i takovou sukni vyžehlit ;) Takhle vypadá jak z řiti vytahlá,přitom by mohla být fakt moc krásná! :) A sluší ti to peťo :*

      Delete
    4. já vím, mě to taky tak připadá, přiznávám to :D já jsem se prostě jenom bála, nejsem v žehlení moc dobrá, tak to potom s mamkou nějak zmáknem :)
      a děkuju :)

      Delete
    5. Anonymous19:36

      Jasnačka,sluší Ti to :* A v žehlení sem taky naprostý antitalent :D

      Delete
  16. Ear cuff jsem na tobě obdivovala v Praze už :) A sukně je vážně super, taky tě obdivuju, že jsi vydržela bez silonek!

    ReplyDelete
  17. tá sukňa je božská ♥

    ReplyDelete
  18. Obdivuju tě za to,že jsi se převlékla i na tu chvilku! A je to opravdu zajímavá kombinace barev. :)

    ReplyDelete
  19. krásné fotky, sukně a ponožky :D )

    ReplyDelete
  20. ta sukně je nádherná :)

    ReplyDelete
  21. tá posledná je krásna, také svetlé vlasy by ti pristali:)

    ReplyDelete
  22. ta červená s růžovou se mi taky hrozně lbí, vypadá to skvěle :)

    ReplyDelete
  23. To ombré ti neskutečně sluší! Jsi kočka ;)

    ReplyDelete
  24. super outfit a ještě suprovější ponožky :D

    ReplyDelete
  25. Kombinaci červené a růžové moc nemusím, přijde mi taková přeslazená. Ale ten svetr na poslední fotce je parádní!

    ReplyDelete
  26. Earcuffum fandím a ta barevná kombinace mě vážně baví. Vypadá to moc hezky! :)

    ReplyDelete
  27. Další povedený outfit
    Love the sweater♥


    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Anonymous20:19

    Poslední fotka fakt mňamozní!
    Ale jinak ty tenisky a ty ponožky...no to vůbec:/...
    nějak se mi to dneska nelíbí...(až na tu poslední fotku:))
    V

    ReplyDelete
  29. tá posledná fotka je mega .. moc pekná ... ozaj niesi nejaká pokrčená ? :)

    ReplyDelete
  30. krásn sukňa! a s tým svetríkom je to super! =)))

    ReplyDelete
  31. ta poslední fotka je skvělá:)

    ReplyDelete
  32. moc se mi lbí kombinace od vrchu po kolena, ale bez těch bot a když už, tak asopn bez ponožek. Jen můj názor, tak promin, nemyslim to zle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já to samozřejmě chápu a upřímně si myslím to samé, ale neměla jsem na to abych si sundávala ještě ponožky a nevěděla jsem jaké jiné boty zvolit :D normálně právě ponožky nikdy v teniskách nenosím, protože to nemám ráda když trčí ven, ale etď to prostě nějak nevyšlo :D

      Delete
  33. Jak tak na Tebe koukám tak je mi zima i za Tebe :D
    Strašně moc Ti to sluší Peti, hlavně na té poslední fotce, ta je dokonalá ♥

    ReplyDelete
  34. krásna sukňa :)

    ReplyDelete
  35. úžasný fotky!:))

    ReplyDelete
  36. vlasyyyyyyyyyyy♥

    ReplyDelete
  37. ta sukně je prostě dokonalý kousek!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. krásny, famózny earcuff!

    ReplyDelete
  39. Awesome outfit! I love the pullover:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ReplyDelete
  40. moje sukýnka ♥
    je fakt super, ale už jí asi také schovám na jaro/léto :D

    ReplyDelete
  41. Adore you so so much

    ReplyDelete
  42. ten sveter je dokonaly ♥ a s tou suknou este viac :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.