Tuesday, November 20, 2012

Hot pink bb cream.

Dneska se konečně vrhnu na recenzi bb creamu od bbcreamshop.sk, který jsem si mohla vybrat k zrecenzování. Jen na začátek chci říct, že jsem byla ráda když jsem jejich email přečetla a hned mi bylo jasné co si vyberu.
 
Charakteristika:
- určený pro normální a mastnou pleť
- redukuje jemné vrásky a regeneruje
-sjednotí tón pleti a neucpává póry
- ochrana proti UV záření pomocí SPF25
- dodává přirozený vzhled
- obasahuje přírodní složky a výtažky ze zeleného čaje, slunečnicových semínek, rýže
- celý popis a balení najdete tady 
 
 
Jak to vidím já:
- jako první mě překpavilo balení, které je vzhledově perfektní, tak i funguje jak má
- za druhé jsem byla zvědavá na odstín samotného bb creamu, který mě mile překvapil krásná béžová bez zbytečných třpytek nebo nějakého oranžového podtónu
- věc, která mě uplně odzbrojila je ta, že vůbec nezanechá pleť mastnou, měla jsem s tím velké problémy u ostatních bb creamů, ale tohle je naprosto super
- konzistence je tak akorát krémová a skvěle se s ním pracuje
- bála jsem se sjednocení pleti a celkově přizpůsobení barvě pleti, ale taky se ukázalo, že tohle není vůbec žádný problém
- asi jako jediné mínus bych možná brala, až ne takové velké krytí červených míst nebo vyrážek, každopádně pro mě dostačující


 
fotku před a po rozetření určitě poznáte, jde na nich vidět skvělý odstín, který se určitě přizpůsobí skoro každému
 
 
Co mě napadá mimo:
- vždycky mám plnou hlavu věcí co bych chtěla napsat mimo recenzi samotného výrobky, tak sem pár napíšu
-překvapilo mě balení (samotná krabice), která byla pečivě zabalená a zalepená, v ní se nacházel bb cream, vizitka a testery, všechno to bylo v něčem co mi připomíná lýko
- balíček přišel přesně za den, jelikož Bratislavu mám kousek
- bude to už dva týdny co mám bb cream doma, abych pořádně posoudila jak mi vyhovuje
- až mi balení nebude stačit určitě plánuju koupit si ho znovu, tohle jsem u ostatních neudělala
- určitě bych ho doporučila každému, který má problém s mastnější pletí, je vážně super
 

a jako bonus jsem dostala v perfektně zabalené krabičce i tř testery bb creamů, zatím jsem neotevřela ani jeden, ale už se na ně těším zvlášť na ten od Misschy
 
chci poděkovat bbcreamshop.sk za skvělou příležitost!

16 comments:

  1. plánuju si zrovna tenhle BB objednat :D

    ReplyDelete
  2. vypadá skvěle, asi bych ho zkusila :)

    ReplyDelete
  3. zrovna ten samý BB cream mi přišel ze stejného eshopu na zrecenzování :) mám sice menší verzi (5ml), ale to mi bohatě stačí :) když jsem ho poprvé použila, překvapila mě trochu (aspoň mě to tak přišlo) našedlá barva, ale to se ihned po nanesení přizpůsobilo pleti :) taky mě mile překvapilo to, že jsem po nanesení a během dne necítila, že bych na obličeji něco měla, jako se mi to u některých make-upů stává :/ u mě tedy palec nahoru! :)

    ReplyDelete
  4. Vypadá dobre, už som naň čítala viac recenzií, možno ho vyskúšam :)
    Pekná recenzia :)

    ReplyDelete
  5. Na tento BB slyším jen chválu, takže už celkem přemýšlím :)

    ReplyDelete
  6. Tento BB cream jsem měla jen v malinké verzi. Taky na zrecenzování. A přišel mi vynikající! Souhlasím se vším, o čem píšeš. Jeho odstín mě též hodně překvapil. Čekala jsem něco tmavšího a totálně nehodícího se k mé pleti, ale odstín mi úžasně sedl. Jsem jen zklamaná, že mi byla poslána malá verze. Ale časem se to určitě zlepší :). Jak dlouho s nimi už spolupracuješ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tohle je první výrobek co mi zaslali, tak zatím jen krátce, ale jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet dál :)
      zatím jsem vážně spokojená :)

      Delete
  7. jee vypada hezky :) super recenze

    ReplyDelete
  8. už jen od pohledu vypadá krásně:)

    ReplyDelete
  9. ten od Misschy by mi měl přijít asi zítra pokud mi to taky přijde tak rychle:))

    ReplyDelete
  10. teda,tiež mám mastnú pleť takže by mi mal vyhovovať,kto vie,vyzerá skvelo

    ReplyDelete
  11. já měla vip gold a byl fakt super! :))

    ReplyDelete
  12. já chci taky výrobek na recenzi :D jinak vypadá vážně super!

    ReplyDelete
  13. Zní to skvěle :))

    ReplyDelete
  14. vypadá hodně dobře:)

    ReplyDelete
  15. Označila jsem tě v jedne anketě u mě na blogu, tak bych byla moc ráda kdyby jsi se zučastnila :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.