Thursday, November 22, 2012

Fading flowers.

Konečně došlo na fotky ze soboty kdy jsme se s bráchou vydali na menší nákup jídla na jeho osavu narozenin. Plánovala jsem vám je ukázat trochu dřív, ale nějak mi to čas neumožnil. Po dnešním dni se mi už absolutně nic nechce. Fyzika dopadla přesně tak jak jsem si myslela, což zmanená zlatý střed jako klasicky. V informatice to šlo skvěle a písemku jsem napsala za jedna, i když profesor měl značné námitky, že jsem to musela někde opsat. Následovně nás dvě hodiny nudil typografií a vším okolo. Všechny ty názvy a postupy už jsem teď zapomněla a to si máme příště napsat písemku. Připadá mi to jako by chtěla, aby jsme se naučili snad všechno ve wordu. Já absolutně netalentovaný člověk přes počítače a tyhle věci na hranici programování, které nás ve slabé fázi už minulo, to nejde dohromady.
 

 
 
 
 









64 comments:

  1. Strašně ti to sluší a fotky jsou krásný!
    Jinak, ta druhá je fakt úžasná!

    ReplyDelete
  2. si neuveritelne krasna:)

    ReplyDelete
  3. krásné, jako vážně.

    ReplyDelete
  4. ty tvoje vlásky!!!!

    ReplyDelete
  5. Tady ti to neuvěřitelně moc sluší! :)

    ReplyDelete
  6. Fotky se moc,moc povedly. Paráda:)

    ReplyDelete
  7. Sluší :))) přesně dle mého gusta:))

    ReplyDelete
  8. máš skvělou postavu! :) sluší ti to

    ReplyDelete
  9. Anonymous18:11

    sluší ti to, ale jen bys nemusela furt psát o svých problémech.. každý jich máme dost a ty nepíšeš o ničem jiném, než o svých problémech, už je to fakt otrava

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak já nevím, mě nebaví texty k oblečení, to si myslím, že každý vidí dobře :)
      prostě když se ti to nelíbí tak to číst nemusíš, já mám blog jako prostor kde se můžu vypsat :)
      ale děkuju, beru i takové názory :)

      Delete
    2. Anonymous18:40

      Mně se spíš zdá, že Peťa je píše smířeně! Pro mě samotnou je to dost motivující, jak se k tomu staví. Ráda si přečtu, že je taky jen člověk, ale že se tím tolik netrápí. Alespoň tak se mi to jeví :)

      Delete
    3. kdysy jsem z toho byla uplně mrtvá, všechno mě deptalo, ale teď už jsem se naučila, že tím stejně nic nevyřeším :)
      děkuju za podporu :)

      Delete
    4. Podla,mna je to super,ked sa tu môžeš takto vyrozprávať a vieš tu prísť na iné myšlienky alebo ti iný poriadia,a ludom,ktorým sa to nepáči by to mali jednoducho prehľiadať a pozerať si len tvoje fotky:D
      Mimochodom na tých fotkách vyzeráš úplne super!

      Delete
  10. peťulko ty tvoje nožičky ♥

    ReplyDelete
  11. Jé, tyhle nové fotky se mi moc líbí, hlavně si bráchu nerozházej, at tě fotí i nadále :)
    Moc moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  12. moc ti to sluší :) super košile :)

    ReplyDelete
  13. velmi ti to tu svedci!
    asi najviac!

    ReplyDelete
  14. hezký outfit! :) strašně moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  15. vlasotky mas strasne superko, aj ja ich chcem mat blond a ne orindž:D

    ReplyDelete
  16. Tak s informatikou kamarádím asi jako ty :D Jinak fotky jsou zase nádherný, moc ti to sluší. To tričko je dokonalý!

    ReplyDelete
  17. strašně povedené fotky moc ti to sluší :)
    s informatikou mám úplně stejný problém, milule jsem se u excelu málem rozbrečela protože je to na mě prostě moc :D připadá mi to jako málem nejtěžší předmět :D
    Ady.

    ReplyDelete
  18. Pěkné tričko :)

    ReplyDelete
  19. Pekné vlasy :)

    ReplyDelete
  20. taky ti to sekne :)

    ReplyDelete
  21. tá piata a šiesta zo spodu,dokonalá si :)! v škole je to teraz fakt hrozné,horšie ako obvykle

    ReplyDelete
  22. Nejúžasnější¨!!!Myslím ,že tohle jsou nejpoveděnější fotky,jsi na nich úžssná!!A ty tvoje vlasy aww!! :)

    ReplyDelete
  23. Já prostě obdivuju pořád dokola tvoje vlasy!!! Jsou nejlepší!!

    ReplyDelete
  24. Dokonalý outfit a máš tu opravdu nádherné vlasy :)

    ReplyDelete
  25. to jsou krásný fotky! na té druhé jsi úplně kouzelná :))

    ReplyDelete
  26. já ti tak závidím ty vlasy:OO
    jsi nádherná)

    ReplyDelete
  27. Anonymous19:44

    I love your blog.. very nice colors & theme. Did you create
    this website yourself or did you hire someone to do it for
    you? Plz answer back as I'm looking to create my own blog and would like to know where u got this from. kudos
    My homepage : weebly.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I create this :)
      It is really easy to create this :)

      Delete
  28. toto ti úplne neskutočne pristane!

    ReplyDelete
  29. dokonalé fotky :) pozývam ťa ku mne na Giveaway o náhrdelník :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    ReplyDelete
  30. najkrajšia si tu :)

    ReplyDelete
  31. Dokonalý outfit! :) Ty vlasy jsou fakt krásný!!;)

    ReplyDelete
  32. Úžasné fotky, vypadají jako by jsi je fotila v létě:D Jsi krásná!<3

    ReplyDelete
  33. vy tam máte krásně !! tedy je pěkne hnusně :D a ty fotky jsou úžasné! mají dokonalé barvy :)

    ReplyDelete
  34. to tričko je dokonalé :)

    ReplyDelete
  35. Moc se mi líbí ta košile v kombinaci s vestičkou! :)

    ReplyDelete
  36. Nádherné fotky, jsi opravdu krásná ... ale nemrzla jsi náhodou? :D Pamatuju si, když jsme se s holkama fotili ve sněhu bez bundy apod., byla to hrůza :D

    ReplyDelete
  37. Jeden z tvých nejlepších outfitů ;)

    musliwithmilk.blogspot.cz

    ReplyDelete
  38. Ty vole ty si čoraz krajšia ... úplne mi vyrážaš dych ... teda predala som správnemu človeku môj foťák ... robíš s nám zázraky

    ReplyDelete
  39. tobě musí byt taková zima při tom focení, ale stojí to za to!

    ReplyDelete
  40. Skvělý outfit! Skvělé boty! :)

    ReplyDelete
  41. Krásné fotky, moc pěkné :) hrozně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  42. Krásný outfit a ty fotky jsou úžasné:))

    ReplyDelete
  43. Ty vlasy :3 :)

    ReplyDelete
  44. si nádherná :)) strašne sa mi páči tá priroda za tebou :))) je to také čarovné :)
    .............................
    označila som ťa v ankete --> http://simply-cherry.blogspot.sk/2012/11/me-and-eleven.html

    ReplyDelete
  45. Moc pěkné fotky :)

    ReplyDelete
  46. Moc ti to sluší :)
    Máš vždycky moc hezké fotky :)

    ReplyDelete
  47. máš nádherný vlasy!)

    ReplyDelete
  48. Super tričko a vestička!

    ReplyDelete
  49. tady máš uplně brutální vlasy!!:-)

    ReplyDelete
  50. Moc se mi líbí vzor trika! A mám otázku ohledně kalhot... chci si teď nějaké černé, s nízkým pasem koupit a tyhle jsou skvělé, odkud je máš? Jen se bojím, že se mi brzo vytahají nebo naopak srazí, vydržely tyhle? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyhle jsou super kupovala jsem je v tally weijl, tam mi džíny sedí nejlíp. Jsou to 32, nejsou totiž moc pevné spíš takové elastické, takže povolily a teď sedí skvěle! Nevytahaly se vůbec a to je nosím skoro pořád, takže super a na to, že stály asi 180kč uplně nejlepší :)

      Delete
    2. Super, co nejdřív se po nich kouknu! :)

      Delete

thank you so much for your opinion.