Tuesday, November 13, 2012

Burgundy and gold details.

Po pár dnech bez příspěvku jsem se rozhodla konečně něco napsat. Blog mě poslední dobou už nenaplňuje tak jako třeba v létě kdy jsem měla kopu času věnovat se fotkám a článkům. Teď je hlavně prioritou škola a odpolední aktivity a mezi ně se blog prostě ztěží vleze. Dneska jsem byla na školní soutěži, tak jsme mohli odejít už ve dvanáct tím pádem se mi konečně podařilo něco vyfotit za příznivých podmínek. Jako poslední jsem dala do pořádku zase spoušť, která poslední dobou vůbec nešla. Koupila jsem ještě jednu baterku a šlo to. Budu se snažit fotiit co nejvíc a bavit vás, ale nezaručuju úsměv na tváři a dechberoucí fotky.
















jeans-TW, top-?, bag-gate, watch-mums, shoes-camaieu

45 comments:

  1. krásny outfit,tie topánky sú skvelé a hodinky tiež :) áno,musím povedať,že aj ja som sa blogu venovala cz prázdnin viac,škola je škola no

    ReplyDelete
  2. tak tohle vypadá skvěle! :)

    ReplyDelete
  3. Máš krásné vlasy na fotkách! :-)

    ReplyDelete
  4. krásny noví header ... a tričko moc pekné

    ReplyDelete
  5. Ten top je skvělý, botky u tebe pořád obdivuju, koupila jsi je skvěle :)

    ReplyDelete
  6. úžasný fotky ! :)

    ReplyDelete
  7. Jéé, škoda že není uvedeno odkud je top. Je super. Moc hezké fotky jako vždy. :)
    V.

    ReplyDelete
  8. Anonymous19:01

    Tričko a taška jsou fakt skvělé, sluší ti to.
    Jediné co mi k tomu moc nejde, jsou ty modré nehty, ale jinak je to opravdu super! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak nehty neměním podle outfitu ani je jemu nepřizpůsobuju, sem tam mi ladí, ale někdy ne , mě to ani nevadí jinak děkuju :)

      Delete
  9. :OOO krása, zase ti to moc sluší !! :))

    ReplyDelete
  10. strašně ti to sluší! ta mikina je super :)

    ReplyDelete
  11. mega topánky a hodinky!:) si skvelá:D

    ReplyDelete
  12. krásny outfit :)

    ReplyDelete
  13. Ty barvy jednoduchost.) skvělý péťo

    ReplyDelete
  14. kočka:) ta barva ti moc sluší;)

    ReplyDelete
  15. Krásné Fotky! :-))
    http://fashionandstylebytery.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. tady na těch fotkách ti to moc sluší:)

    ReplyDelete
  17. tvoje fotky a články vždycky berou dech.
    !

    ReplyDelete
  18. miluju tvoje fotky am iluju tuhle barvu ! ♥

    ReplyDelete
  19. krásne hodinky!

    ReplyDelete
  20. kráasne...tie hodinky su uzasne :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous20:45

    outfit je povedený :)
    jen si ostříhej nehty,je to nechutný

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nechápu, vždyť je nemám vůbec dlouhé, to bych si je musela ostříhat nevím kam.
      Nehet mám dlouhý 15mm a to mi fakt přijde tak akorát, nechtný je spíš když jsou zastříhaný až ke kůži, teda pro mě, ale chápu, že každý má na to jiný názor :)

      Delete
  22. Hodinky tvoji mame ukradnu :D Jinak jako vzdy krasna a krasne oblecena... a s tim nenaplnovanim te chapu, ale opovaz se neprispivat! :D

    ReplyDelete
  23. You are so beautiful!
    great blog :)

    ReplyDelete
  24. Skvělá taška, top, boty...moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  25. Ta kabelka je úžasná!

    musliwithmilk.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. tady máš dokonalé vlasy :) Přijde mi, že ti uplně vyrostly:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mně to připadá poslední dobou u všech, že jim rychle rostou vlasy, a mně vůbec :-D zajímalo by mě, jak to dělají:-)

      Delete
  27. Vínová je super a ty boty se mi líbí. :)

    ReplyDelete
  28. dokonalý! a jeee,máme stejnou tašku.:)

    ReplyDelete
  29. Libí se mi nové úpravy vzhledu na blogu a tobě to sluší, krásné vlásky, úsměv a botky :)

    ReplyDelete
  30. Skvelý outfit, a podľa mňa ti tie nechty k tomu ladia ! :D

    ReplyDelete
  31. krásná taška i tričko.Hezké!!:-)

    ReplyDelete
  32. Moc pěkné!:) povedený outfit:)

    ReplyDelete
  33. krásny outfit :)

    ReplyDelete
  34. Fotky jsou skvělé, do toho topu jsem se zamilovala... ale nemrzla jsi? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě ne, bylo mi uplně skvěle při focení teplo a krásně, takže super :)
      samozřejmě na tom jsem měla ještě bundu :)

      Delete
  35. zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    ReplyDelete
  36. tohle jsou krásné fotky, moc ti to na nich sluší a líbí se mi to světlo na nich :).

    ReplyDelete
  37. Ahoj
    pozývam ťa na giveaway o úžasné vzorované pančucháče :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2012/11/giveaway-heart-patterned-tights-h.html
    KLEPI

    ReplyDelete
  38. Všechny tvoje fotky jsou dechberoucí :) Zase ti to moc sluší :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.