Saturday, November 3, 2012

5 amazing things.

Abych trochu oživila blog, rozhodla jsems e udělat článek o nejoblíbenějších věcích. Vybrala jsem od každého něco. Trochu u obleční, trochu jídla, trochu kosmetiky a na závěr i něco živého. Tenhle nápad se mi zalíbil u Mii a následovně jsem ho našla i na jiných blozích, tak jsem seč rozhodla a máte ho tady.
 Svetry- moje nejoblíbenější zimní a podzimní část oblečení. Minulý rok jsem jich vlastnila kolem padesátky nebo možná i víc, ale udělal se generální úklid a půlku jsem vyhodila, půlku schovala. Teď je pořád dokupuju a sbírám je na zimu. Nejlíp se mi nakupuje v sekáčích teď se jich tam teprv začíná hromadit.
(na fotce jsou svetry-vínový od mamky, modrý-secondhand, skořicový od nezmáné firmy, moje nejoblíbenější)



Umeocet- věc, kterou určitě skoro nikdo nezná. Často chodíme do zdravé výživy a tak jsem si tam jednou koupily s mamkou i umeocet. Je to slanokyselá šťáva ze švestiček umeboshi. Vzniká kvašením právě těchto švestiček. Máme doma už několikátou flašku a vždycky rychle zmizí. Na obalu píšou, že eliminuje únavu a povzbuzuje, což nepozoruju, ale absolutně miluju tu chuť. Takže prostě jdu okolo a napiju se. Samozřejmě se používá do salátů jako zálivka a podobně. Můj tip je dát si ho na okurky, chutnají potom skvěle!

 Granko hvězdičky- dostala jsem se k nim uplně náhodou. Prostě jsem procházela obchod a říkala si co si tak koupím na svačiny. No a vzala jsem tyhle hvězdičky, docela mě zajímalo jak busou chutnat. Většinou u těchto výrobků jím jenom čokoládové nebo kakaové věci, tak bylo jasné proč právě tohle. Prostě si nemůžu pomoct a vždycky si nasypu do školy do krabičky nebo dám do jogurtu.

 Kosmetika- oblíbená za posledních pár týdnů.
- Z leva začnu lakem na nehty od flormar, který má bezkonkurenčí výdrž a nejúžasnější barvu. Takže když si jdu lakovat nehty jedině tenhle.
- Pomerančové máslo od Ziaji asi ani enmusím dopodrobna představovat. Je naprosto úžasné, hlavně kvůli vůni.
- Následuju sprchový gel s vůní melounu od avonu. Když mi namka řekla jestli si něco nech vybrat listovala jsem a narazila na melounovou řadu a bylo jasné. Je naprosto úžasný a skvěle voní po žvýkačkových melounech.
- Šampon pro hnědé vlasy od Balei za pár korun. Pro mě je to klasika, která mě prostě nezklame. Perfektně umyje vlasy a zanechá krásné zrzavé odlesky.
- A jako poslední šampon pro objem vlasů od syoss, který má ráda celá rodina. Hned jak jsem si umyla vlasy byly uplně jiné takové jemné a vyživené. Docela jsem se bála výsledku, ale stojí za to.

 Amadeus- dlouho předlouho tady nebyla naše společná fotka. Po dlouhé době jsem se k tomu konečně dokopala i když můj malý chlupatý kamarád nebyla zrovna dvakrát natěšený, tak jsem to zvládli. Je to asi jediná věc, která se nedá označit "oblíbená za poslední dobu". Prostě oblíbená napořád.

49 comments:

  1. ty svetříky!! :)
    Amadeus je zajímavé jméno

    ReplyDelete
  2. Tie granko hviezdičky,musím vyskúšať. Mám rada tieto tipy článkov! Skvelý post:-)

    ReplyDelete
  3. granko hvězdičky jsou skvělý ! a ten modrý svetr se mi strašně líbí :)

    ReplyDelete
  4. ta fotk s Amadeusem je úžasná!:) a máš pěkně nalakovaný nehty!

    ReplyDelete
  5. poslední fotka je strašně zlatá!A granko hvězdičky jsou též moje oblíbené :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. fotka s amadeusom je perfektná! rovnako ako všetky veci plus tvoje aztécke nechty :)

    ReplyDelete
  7. amadeus nemá chybu ♥
    mě tyhle články "5" hrozně baví, navíc je to super nápad, když nemáš co bys "pořádnýho" napsala (víš jak to myslím, není to urážka :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně chápu, já mám už nafocený i outfit, ale říkala jsem si oživím to tady něčím jiným :D

      Delete
  8. Tolik svetrů =D Já nemám vlastně žádný, který bych nosila, ale plánuju si nějaký/nějaké pořídit ;)
    Melounový sprcháč taky zbožňuju! doufám, že mi ještě dlouho vydrží.
    A poslední fotka je fakt hezká =)

    ReplyDelete
  9. jéé! takovýhle články dělej častěji! je super. svetry miluju! a ten šampón syoss mám taky, je suprovej, miluju jeho vůni:)
    jinak nádhernej králíček!

    ReplyDelete
  10. máš super nehty :)
    tyhle články mám ráda, bez svetrů se ani nehnu a ty sekáčové jsou nejlepší a granko hvězdičky mi zrovna moc nechutnají :D

    ReplyDelete
  11. 50 svetru !! páni !!! tap oslendí fotka je úasná♥

    ReplyDelete
  12. Tý jo padesát svetříků.. to bych taky brala :) tyhle mišmaš články mě baví :)

    ReplyDelete
  13. parádní článek! něco od ziajy musím už konečně vyzkoušet! :)

    ReplyDelete
  14. tolik svetrů? a tos je vyhodila místo prodala? je o ně fakt velký zájem :D
    a ten hnědý šampon zní dobře, asi po něm kouknu, jestli bude levný tak ho beru :D

    ReplyDelete
  15. umeocet znám a mám ho taky moc ráda! a svetry taky miluju ♥ super článek!

    ReplyDelete
  16. Joo, koukam, ze mas taky v oblive Granko hvezdicky :) to jsem rada, ze nejsem sama, ja je miluju. Driv jsem byla zavisla na jinych cerealiich jako Nesquik a Chocapic, ale pak mi prestaly chutnat. A tyhle Granko jsou skvele, zatim me neomrzeli :) A ten ocet me velice zaujal, mam tyhle nove veci moc rada a kdyz rikas, ze ti dobre chutna, asi ho take vyzkousim, dekuji za tip :) Na sampon od Balei jsem take nedavno narazila a jsem s nim strasne spokojena, za ty penize je to zazrak :) Jinak svetriky, to je pro me v tomhle obdobi neodmyslitelne dulezita vec. Koukala jsem ovsem po HM,CA,F and F, proste vsude mozne a koupila jsem si jen JEDEN svetr a navic slaby. A uz jsem ho jednou vyprala a je o cislo mensi :( takze jsem zastrachala na pude a vytahala svetry po mamince. Udelaji vetsi parada a uz nemusim nic shanet, huraaa :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omlouvam se za chybky, pisu z mobilu :)

      Delete
  17. Jéjho to je super článok. Svetríky sú fajn. Granko hviezdičky tiež milujem. Máš pekné nechty :)

    ReplyDelete
  18. Skvělý článek, moc se mi líbí..:))
    A Amadeus je nádherný :)

    ReplyDelete
  19. Tyhle články miluju!

    Jen tak dál!


    Pavlína

    ReplyDelete
  20. Myslím, že snad každý má doma nějaké ty kuličky nebo cereálie. Když se objevily na scéně Granko hvězdičky, tak jsem si řekla paráda, že budou chutnat jako Granko. Tak to jsem se hrubě spletla, ale na snídani, když spěchám do školy stačí.

    ReplyDelete
  21. králíček je kouzelný :)

    ReplyDelete
  22. Ty svetry se mi moc líbí a tvůj ušáček je rozkošnej :D:)

    ReplyDelete
  23. tahle rubrika se mi strašně líbí a přemýšlím nad tím, že si jí na blogu taky zařídím :) svetry miluju a ten "hnědý" šampon určitě vyzkouším :) taky bych mohla udělat fotku s Melounem :D jen pro vysvětlenou, to je můj křeček :D :)

    ReplyDelete
  24. skvělý článek ! :)

    ReplyDelete
  25. máš skvělý nehty!:O a uplně strašně se mi líbí ten prostřední svetr)

    ReplyDelete
  26. svetry sú super, no nanešťastie ich nemám tak veľa ako ty, ja ich mám oproti tomu strašne málinko :) a Amadeusa si užívaj koľko len môžeš, viem aké je to mať to najúžasnejšie stvorenie, ktoré je na nás tak závislé :)

    ReplyDelete
  27. loving the colors!x

    http://sophisticate-funk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. tvůj miláček má krásný jméno!:)

    ReplyDelete
  29. Super věcičky, ta fotka s králíčkem je perfektní :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  30. svetre a umeocot patris taktiez k mojim oblubenym veciam :-D

    ReplyDelete
  31. svetry!!! at ti nespadnou :D

    ReplyDelete
  32. Poslední fotka je skvělá <3. A Amadeus je skvělé jméno.

    ReplyDelete
  33. Ta fotka s A. je prostě nejdokonalejší, moc se ti to povedlo.
    Jinak je to pěkný článek, můžeš klidně kupu svetrů poslat sem za mnou, protože já je potřebuju a mám jich minimum. :D A díky tobě jsem dostala chuť na hvězdičky a podobné tyto pochuťovinky. :D

    ReplyDelete
  34. Velmi zajímavý článek, ráda tyto články čtu :) Máš úžasného mazlíčka. Mrzí mě, že je můj bratr alergik, jinak už bych ho taky měla :))

    ReplyDelete
  35. Ta psolední fotka je nádherná :) A super svetry!

    ReplyDelete
  36. svetříky!! ale tak u mě by to byl asi phonu,oblečení,nootebook,....a asi bloggování :)

    ReplyDelete
  37. love the knitwear!!

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete
  38. poslední fotka je skvělá! A granko hvězdičky mě osobně moc nechutnají...:-/

    ReplyDelete
  39. krasne fotky,ako vzdy!!!a tamtl je super necht,pekne namalovany ho mas:)parada!!!:)

    ReplyDelete
  40. Jéé Amadeus je boží! A zkoušela jsem vzorek sprchového gelu z té pomerančové řady a musím říct, že opravdu náramně voněl! :)

    ReplyDelete
  41. svetree a hlavne modrý! musim isť na ne do sekáču aj ja

    ReplyDelete
  42. Super nehty, ty nikdo nezmínil :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  43. fajn článek, klidně víc takových:))

    ReplyDelete
  44. my kupujeme v Lidlu takový kroužky:D je to to samý jako ty hvězdičky,jen je to podstatně levnější:)
    jinak na blogu mi právě probíhá giveaway')
    www.adele-fluff.blogspot.cz

    ReplyDelete
  45. krasny clanek :-)svetriky vypadaji skvele a balea patri mezi me nejoblibenejsi znacky :-)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.