Saturday, October 27, 2012

Yellow Jack Daniels.

Vlastně nevím co napsat, jsem strašně naštvaná. Fotky jsou v pátku, teď jsem asi někde v Praze nebo tak. Zjistila jsem, že bundička na fotkách vypadá žlutě, což zrovna dvakrát nepotěší. Myslela jsem si, že mám konečně něco zeleného. Jinak je docela těžké psát takhle dopředu neustále skáču v časech. Snad z těch pár slov, alespoň něco pochopíte. Původně jsem chtěla vyfotit outfit se sukní, ale počasí mi to už asi nedovolí, což je docela na nic. Už jsem ho měla pěkně usporádaný v hlavě. Doufám, že si kromě skvělých zážitků dovezu z Prahy i něco materiálnějšího, nejspíš to bude něco menšího. Ale nejraději bych si docezla boty (:D).











jeans-tally weijl, top-?, jacket-secondhand, shoes-vans 

54 comments:

  1. Moc hezké fotky, no popravdě bundička vypadá spíše pistáciově. Takže je to něco mezi žlutou a zelenou :)

    ReplyDelete
  2. stejně to vypadá úžasně! a na sukni to už zase dlouho nebude,když už sněží :) Tak,ale zase ze sukní k dlouhým kalhotám je taky příjemná změna :)

    ReplyDelete
  3. Fakt vyzerá žlto O.o Jack Daniels je najlepšie tričko(a pitie) na svete! <3 :D

    ReplyDelete
  4. farba je taká niečo medzi... možno pistáciová :-) ale je úžasná

    ReplyDelete
  5. Určitě fajn a hlavně pohodlný outfit ! :)
    A taky mi to přijde na žlutou řízlou zelenou :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. k tomu nemá cenu něco psát :) další skvělý fotky,super

    ReplyDelete
  7. sluší ti to :) nevím proč, ale strašně se mi líbí ta třetí fotka od konce :D

    ReplyDelete
  8. moc ti to sluší a máš skvělou bundičku :-)
    Tereza♥

    ReplyDelete
  9. aj ja chcem to tričkoo!

    ReplyDelete
  10. úžasný outfit:)

    ReplyDelete
  11. A jak se články prednastavujou? Já jsem teď na dívce, články jsem si napsala napřed a zjistila jsem ze to neumím :/:D
    Kup si boty,jen do toho!

    ReplyDelete
  12. ta bundička je taková limetková, ale moc hezká, i to tričko :) snad sis Prahu užila!

    ReplyDelete
  13. eres realmente hermosa♥
    perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Úžasné tričko:)
    www.myfashionlife4ever.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mě se ta bundička líbí i jako žlutá:)

    ReplyDelete
  16. Anonymous19:33

    taky chci jet do Prahy! :') a sluší ti to :)
    http://headinthelemonade.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. máš krásne tie vlásky

    ReplyDelete
  18. Kombinace trika a bundy nemá prostě chybu. Ta bunda to tak hezky rozdělí :)

    ReplyDelete
  19. I když vypadá žlutě, kombinace se mi moc líbí! :) to tvoje ombre <3

    ReplyDelete
  20. zbožňuju tyhle tvoje sedící fotky ! ♥

    ReplyDelete
  21. snad sis Prahu užila ;) čím dál víc se mi líbí to triko :)

    ReplyDelete
  22. nějaké džíny z tally weijl si musím opravdu koupit :) jinak ta bunda vypadá moc dobře!

    ReplyDelete
  23. Pekný outfit. Aj čo ste boli dneska na tom zraze blogeriek aj tam ti to veľmi pristane ! :)

    ReplyDelete
  24. Že je možné, že jsem tě někdy viděla v UH? Jsem si skoro úplně jistá! :D

    ReplyDelete
  25. No vidíš, tak se ti to splnilo, máš boty ;) A bundička ti sluší, i když je do žluta.

    ReplyDelete
  26. ja to vidím ako takú zelenožltú :) a vlasy máš jednoducho skvelé!

    ReplyDelete
  27. chci to tričko!!!

    ReplyDelete
  28. Sakra to tričko tí závidím :D a tvoje vlasy....<3

    ReplyDelete
  29. dobre vyzera to ombre ;)

    theDominica

    ReplyDelete
  30. Překrásná! Moc ráda jsem Tě dnes poznala, jako většinu holek! :)

    ReplyDelete
  31. Mě to přijde zelené :D Ta barva ti moc sluší!!

    ReplyDelete
  32. Ta džíska je skvělá!!:)

    ReplyDelete
  33. super bundička :) podľa mňa vyzerá tak pistáciovo zeleno :)

    ReplyDelete
  34. Anonymous09:25

    V sobotu jsem tě viděla v Palladiu v Praze s Dazzlicious coconut..:) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo to jsme byly my :) měla ses ozvat!

      Delete
  35. Super věci,moc ti to na fotkách sluší, a ta bundička je taková světle zelená,jinak asi blbý dotaz nosíš do bot ponožky? :D připadámi ,že ne.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo sem tam je nenosím, vždycky mi lezou z bot :D

      Delete
  36. ta bundicka je supper :)
    ale neviem si ju vobec predstavit v tej zelenej farbe :D ale ako zlta vyzera tiez super :)

    ReplyDelete
  37. ale jo vypadá to nazelenale:D:)

    ReplyDelete
  38. jack jedinou s colou prosím =) jinak je to perfektní a triko též mám =)

    ReplyDelete
  39. Určitě sis to tam užila ! :) Jinak bundička vypadá někde zelená a někde žlutá :-D
    Třeba je to světlem :D

    ReplyDelete
  40. bonda zelená/žltá vyzerá aj tak super ;D

    ReplyDelete
  41. Neznamená, že když mi to vidíme žlutě, že to ve skutečnosti není zelené, sama víš co nosíš přece. =))

    ReplyDelete
  42. to tričko je úplne dokonalé :)

    ReplyDelete
  43. já jsem se tě na ně chtěla zeptat (a i tak celkově pokecat), ale byla jsem posraná, tak jsem se na tebe jenom dívala :DDD .( :D

    ReplyDelete
  44. tohle je moc povedený!

    ReplyDelete
  45. Jsi prostě úžasná :) Tohle tričko je prostě úžasný, pokaždý ti ho závidím. A ano, já vím, závist není hezká vlastnost :D ODkud ho máš? :)

    ReplyDelete
  46. Your look so fabulous girl !!!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.