Wednesday, October 3, 2012

Take me to the finish line.

Právě jsem se vrátila a směle se kamarádím s úlohama o pohybu. Klidně odpřísáhnu, že písemka z matiky a fyziky ve stejný den nikdy nedopadne dobře. Před sebou mám ještě pár tréninků do křtu. Mám absolutně největší nestíhačku za posledních pár měsíců. Přijdu domů, myslím na heslo na moodle, intranet, učebnice, úlohy o pohybu, deset straánek teorie o pohybu a mocniny do matematiky. Když se vám tohle všechno splete dohromady, nikdy to nerozpletete, teda pokud jste jako já. Připadám si tak šíleně neschopně, až to není ani možné. Na co se nejvíc těším je sprcha a potom se budu snažit neusnout, aby se zítřejší písemky blížily co nejpomaleji.











top-h&m, vest-secondhand, jeans-TW, shoes-vietnamci, necklace-z vinobraní

61 comments:

  1. áá to učení ti nezávidím :).. pěkný outfit!!!

    ReplyDelete
  2. moc se mi líbí tvé fotky :)))

    ReplyDelete
  3. Čtvrtá fotka je skvělá :)

    ReplyDelete
  4. Tyjo, koukám, že ohledně školy máme úplně stejný pocity:X Tobě to ovšem moc sluší a ty vlasy máš takhle překrásný<333

    ReplyDelete
  5. Bože, ty jsi tak krásná! <3

    ReplyDelete
  6. Ta 4. fotká je skvělá a krásná ! :) Za sebou mám chemii a biologii, přichází ta matika no :D

    ReplyDelete
  7. Tříti fotka se mi opravdu líbí, a se školou jsem to měla podobně, jakmile se mi něco zamotalo už sem to nerozmotala:D

    ReplyDelete
  8. Krásná jsi! :) nojo, škola...:/

    ReplyDelete
  9. Nejlepší kombinace trička s vestou, sekne ti to! Taky mám totální nestíhačku :///

    ReplyDelete
  10. vždy keď vidím tvoje fotky že nebývam len v inej republike ale rovno v inej zemepisnej šírke,vždy mám totiž pocit že tam u vás je stále leto :D krásny outfit a s tím nestíhaním som na tom podobne...ale berme to tak,mohlo by byť aj horšie ;))

    ReplyDelete
  11. Budu ti držet palce;) a máš úžasné vlasy:)

    ReplyDelete
  12. Máš krásný úsměv.

    A škola? No tak o té mi ani nemluv, je to propadák. Brr.

    ReplyDelete
  13. Wow máš už strašně dlouhý vlasy! A ta čtvrtá fotka je naprosto luxusní, jé :) A na to učení ti řeknu, že jsem jedině ráda, že už fyziku nemám. To je taková lahoda, skoro nic do té školy nedělám :)

    ReplyDelete
  14. líbí se mi jak ti tak skvěle padnou každý kalhoty!:D

    ReplyDelete
  15. moodle? vy ho máte taky??:DD

    ReplyDelete
  16. Máš krásně dlouhé vlasy!!

    ReplyDelete
  17. taky máme moodle :D a taky se jen šprtám ;)

    ReplyDelete
  18. oo moc ti to sluší!:3 ty tvoje vlnité vlasy, ach!
    taky máte moodle?:-D jo, toho učení je stále víc a víc.. v kolikáté třídě jsi?:-)

    a můžu se prosím zeptat co za videoklip křtíš?:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsem v prváku na osmiletém gymplu :)
      taneční videoklip, naší taneční školy, který jsme natáčeli před prázdninama :)

      Delete
    2. tak to jsi ode mně jen o rok.. vypadáš starší:)
      aha, tak to ti/vám moc přeju!:)

      Delete
  19. Mám úžasné vlasy ,moc ti je závidím :-),jinak moc pěkné věci máš :-)

    ReplyDelete
  20. Ty první tři fotky jsou fakt suprový. Měla by jsi fotit víc fotek ve stoje :)
    Sluší Ti to.

    ReplyDelete
  21. Ty vlasy, jééé a úsměv! 4. fotka se mi moc líbí!!

    ReplyDelete
  22. Tie vlasy máš tak úžasné :-)

    ReplyDelete
  23. taky nestíhám, achjooooo :/ a asi nikdy nepochopím fyziku .. -.-''
    máš krásnej úsměv! :)) a vlasy ,)

    ReplyDelete
  24. moc ti to sluší!
    Já nestíhám vůbec nic :(

    ReplyDelete
  25. Jééé to jsou skvělý fotky :) Mocniny ted taky bereme, a nesnáším je :D

    ReplyDelete
  26. máš nadherny vlasy!!! a uz uplne dlouhatansky! :)
    Ady.

    ReplyDelete
  27. jsi tak krásná ! :) moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  28. Krásná vestička a tričko :).

    ReplyDelete
  29. Pozerám že u vás je ešte hodne teplo

    ReplyDelete
  30. mě nedopadne písemka z fyziky a matiky dobře ani když je to v jiné dny :/:D sluší ti to:)

    ReplyDelete
  31. HAHA si strašne krásna ked sa usmievaš :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Jsi tak moc krásná :) Ta třetí fotka je nejskvělejší :)

    ReplyDelete
  33. ta 4. je dokonalá:) a ty botky jsou krásné!

    ReplyDelete
  34. jsi krásná a moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  35. Neni nic, co bych nenáviděla víc, než matiku a fyziku ! :D

    ReplyDelete
  36. teda,nádherné fotky :) štvrtá je fakt dokonalá!
    fyzika a matika s dva najhoršie predmety pre mňa :D

    ReplyDelete
  37. to je nádherné !

    ReplyDelete
  38. sluší ti to :) přesně tak, pokud se v jeden den píšou dvě písemky z podobného předmětu, nikdy to nedopadne dobře :/ už se těším na víkend! :) poslední dobou taky nestíhám..

    ReplyDelete
  39. seš strašně krásná))

    ReplyDelete
  40. si krásna :) držím palce pri písomkách, ja mám ešte pred sebou úlohu z matematiky a vôbec si s ňou neviem rady... :)

    ReplyDelete
  41. nie si sama, tiež nič nestíham..
    skvelý outfit

    ReplyDelete
  42. ty jsi čím dál tím krásnější :) to učení ti nezávidím! i když já na to nejsem lépe, čeká mě Disperze světla :D

    ReplyDelete
  43. No tak, ty jsi šikula a zvládneš to, veškerý ten zmatek za chvilku odplyne ... =)

    ReplyDelete
  44. Ty jsi tak nádherná a máš dokonalý styl! :)

    ReplyDelete
  45. tá vysmiata je najkrajšia :)

    ReplyDelete
  46. Jinak: Zapomněla jsem ti poděkovat za tvůj komentář, který tak zahřál na srdci. Mám trošku citlivější období :D, takže mě málem i rozbrečel. :D

    ReplyDelete
  47. Učenie veľmi dobre poznám! Taktiež nestiham ako ty.. Opäť super fotky,kráska! :)

    ReplyDelete
  48. Učenie veľmi dobre poznám! Taktiež nestiham ako ty.. Opäť super fotky,kráska! :)

    ReplyDelete
  49. na prvních třech fotkách jsi opravdu krásná!..a nadpisovou písničku miluju! :)

    ReplyDelete
  50. parádní džínska

    ReplyDelete
  51. Krásný outfit, nádherné fotky, 4. je nejlepší!=)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  52. Moc ti to sluší.. máš hrozně krásné vlasy!:)
    PS: Pokud scháníš nějaké zajímavé a hlavně originální dplňky (samozřejmě levně), tak se podívej prosím na můj blog - www.janewle92.blog.cz
    Kde prodávám svojí vlastní výrobu :)

    ReplyDelete
  53. Učení je zlo :D . Tvůj outfit je úžasný ! :-)

    ReplyDelete
  54. Mám stejný top. :) Krásná vestička.

    ReplyDelete
  55. tady vypadáš neodolatelně! Můžu se zeptat kolik měříš?

    ReplyDelete
  56. Ach, jak krásné vlasy!:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.