Sunday, October 14, 2012

Something ends.

Jak mě znáte určitě jsem chtěla něco napsat, něco co se mi hodí hlavou. Teď momentálně biologie a bubble tea. Čaj vyhrál nad biologií, takže ho s radostí usrkávám. Od dubna nebo června jsem ho neměla, tak si ho dva týdny po sobě náležitě užívám, jelikož je i ve Zlíně. Celý den je tak střídavě hezky a střídavě zamlženo a škaredě. Věc, která mi zlepšila náladu je, že za dva týdny pojedu skoro po roce do Prahy. Po roce to je šílené. Naposledy jsme tma byli asi den když jsme jeli do Jáchymova, což považuju za nejlepší událost minulého roku. Upřímě to vidím, tak že do Vánoc se nic významného nestane a já budu v poklidu proplouvat až do Silvestra a doufám, že neskončím sama doma (hahaha).
















49 comments:

  1. super outfit v podzimních barvách:) těším se (nejen) na tebe do Prahy !!!)

    ReplyDelete
  2. Úžasné věci máš! :-),krasný svetřík,šátek",akorát z těch bot mi je zima :-D

    ReplyDelete
  3. Nejkrásnější :**

    ReplyDelete
  4. Ty loafers to krásně oživují ;)

    ReplyDelete
  5. krásné fotky i outfit :)

    ReplyDelete
  6. souhlasím :) a předposlední fotka je kouzelná :)

    ReplyDelete
  7. krásný outfit,ten šátek je boží

    ReplyDelete
  8. tohle se mi moc líbí a tobě to všechno neskutečně sluší!

    ReplyDelete
  9. skvělé fotky, sluší ti to! v Praze si to nejvíc užij:)

    ReplyDelete
  10. vyzeras skvele! a prahu ti zavidim, tiez som tam dlho predlho nebola

    ReplyDelete
  11. máš nádhernú šatku

    ReplyDelete
  12. Moc pěkné, skvělé botky :)

    ReplyDelete
  13. sluší ti to! a Prahu závidím, byla jsem tam asi jen dvakrát a to když jsem byla malá ;)

    ReplyDelete
  14. Krásna :) Môžem vedieť kto ťa fotí ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasně, ve většině případů je to spoušť na dálku, kterou jsem si koupila k zrcadlovce a je to super věc, někdy přemluvím bratra, ale fakt jenom někdy :D

      Delete
  15. Jo, taky se do Prahy šíleně těším, já tam nebyla dobrých 5 let.. A máš parádní šátek Peti, jenom v botech b y mi byla hrozná zima :)

    ReplyDelete
  16. tričko, šátek, boty, gatě.. skvělý :)

    ReplyDelete
  17. Tady ti to strašně sluší .. celkově ten outfit je úžasný :)

    ReplyDelete
  18. ten šátek je úúúúžasnej ! Bubble tea jsem ještě pořád neochutnala... Je to ostuda! :D

    ReplyDelete
  19. Tyhle loufrs se mi strašně líbí:))

    ReplyDelete
  20. Ten šátek je skvělej. :)
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    ReplyDelete
  21. moc hezké, v těch botech by mi byla sice zima, ale skvěle to doplňuje ten zelený svetr :) z kama máš ty černo kalhoty?

    ReplyDelete
  22. Pekné topánky :) Ja idem do Prahy dúfam o týždeň ak všetko dobre víde :)

    ReplyDelete
  23. seš kooča :)

    ReplyDelete
  24. musím říci, že tvé fotky na blogu jsem čím dál tím lepší a pěknější!
    ty pojedeš za dva týdny po dlouhé době do Prahy a já zase naopak do zlínského kraje za babičkou :)

    ReplyDelete
  25. tohle se ti moc povedlo, krásně podzimní <3

    ReplyDelete
  26. super šátek ♥
    a za ty ''papučky'' tě nesnáším chci je taky :( :D

    ReplyDelete
  27. Krásný outfit!!:) Ten svetr jefakt boží!;)

    ReplyDelete
  28. Hezký outfit:) Sluší ti to, ale v balerínkách bych už teď asi vážně umrzla! Dokonce i v teniskách už je mi zima:)

    www.demination.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. užasný outfit :) tebe pristane všetko :)

    ReplyDelete
  30. Krásný outfit. :)

    ReplyDelete
  31. skvělé botenky!! jinak moc pěkný outfit:))
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  32. všetko mi k sebe pasuje,tie loafers sú krásne a šatka je moc moc pekná :)

    ReplyDelete
  33. opět úžasný outfit, úžasná ty a ten šátek prostě nemá chybu.

    ReplyDelete
  34. Máš super nohavice :))

    ReplyDelete
  35. jsi kočkaaa! jojojo Praha, hrozně se těším ♥♥

    ReplyDelete
  36. skvělé boty!! :) taky jedu ve čtvrtek se školou do Prahy! :)

    ReplyDelete
  37. Krásna, ako vždy :)

    ReplyDelete
  38. Jsi vážně úžasná :)

    ReplyDelete
  39. mám stejnou kruhovku! :)) hrozně jsem si jí zamilovala.

    ReplyDelete
  40. Strašně se mi líbí jak se tváříš na těch fotkách :))Sluší ti to!

    ReplyDelete
  41. Fakt? a jaký sis koupila?:)
    Jsi krásná jako vždycky!:)

    ReplyDelete
  42. Miluju tvůj outfit! Asi ti ho někdy v noci příjdu ukradnout ))

    ReplyDelete
  43. Já doma určitě skončím, vůbec mě nenapadá kam na Silvestra jet. Ve městě se nic neděje, krom hrozného bordelu a smradu z petard. :D

    ReplyDelete
  44. jsi rozkošná! ten šátek je parádní-.)

    ReplyDelete
  45. Milujete módu, styl a novinky? Rádi bychom Vás pozvali do luxusního e-shopu. Nabízíme široký výběr kabelek, módních doplňků a dalšího zboží. To vše za nízké akční ceny. :-)

    Nově v naší nabídce naleznete: PODZIMNÍ ŠÁTKY = již od 120 Kč !!!

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    ReplyDelete
  46. Anonymous17:23

    nádherné fotky:-) a kde ve Zlíně kupuješ Bubble tea ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :)
      ve zlatém jablku, uplně poslední patro vedle Albi a mají je tam super :)

      Delete

thank you so much for your opinion.