Monday, October 29, 2012

Snow´n´bloggers.

Jsem asi skoro poslední kdo napíše o sobotě. O skoro normální sobotě. Důvodem proč jsem se neozvala je, že jsem nebyla celý víkend doma, ale u babičky. Teď jsem se konečně dostala k tomu, abych vám napsala, jak jsem to všechno viděla já. Cesta začala ráno ve čtyři, když jsem vstala následovně naskočila do auta. Po pár kilometrech se nám podařilo projet pár jednosměrek, samozřejmě tím opačným směrem a nakonec dorazit až na nádraží. Tam jsem se potkala s Dazz. Celý den by byl ještě lepší kdyby nezačalo sněžit a já jsem si dala (chytře) podzimní boty. Takže jsem celou cestu tahala ještě tak čtvrt litru vody nasáknuté v ponožkách a botách. A taky měla Dazz nejlepší deštník nutno podotknout!


  Thu, která měla úžasný pončokabát s Danielkou, která mi zatajila, že její sestřenice chodí do vedelejší třídy u nás na gymplu (:D)

 Nikča, které nejvíc sluší krástké vlasy

 AničkaAničkou, obě jsu naprosto skvělé, to je prostě jasný!

 Anne měla nejlepší a nejdelší vlasy

 Johanka, která byla naživo ještě několikrát krásnější a milejší a menší, než na fotkách s Leonkou, která vypadala božsky i po po pár hodinách spánku

 Evička, která má skvělé vlasy s Terkou, kterou obdivuju, že si vzala lodičky




a to nejlepší na závěr ukecaná a praštěná Martinka

Anis

Celé by se to dalo shrnout jako skvělý zážitek, hned si třeba u článků vybavím holky jak jsem je poznala. Děkuju všem a nejvíc Leonce od které jsou všechny fotky!


38 comments:

  1. A já budu uplně poslední :D Skvělé to bylo a jsem ráda, že jsem tě konečně viděla a poznala.

    ReplyDelete
  2. Aničky majú skvelé parky! Krásne fotky,všetkým vám to veľmi pristane :) Martinka je fakt asi blázon,skoro každý bloggerka ktorá ju spoznala to o nej píše :D

    ReplyDelete
  3. můžu jen utřít slzu ! :D
    Příště mě bereš sebou jo ? :D

    ReplyDelete
  4. Jé, já na to úplně zapomněla, ale už jsem ti to jednou psala :D

    ReplyDelete
  5. Jé, já na to úplně zapomněla, ale už jsem ti to jednou psala :D

    ReplyDelete
  6. Hrozně ráda jsem tě poznala! :) doufám, že se ještě potkáme! :)

    ReplyDelete
  7. Nejsi poslední, ještě Johanka nemá článek :D A pěkně jsi to shrnula a ani nezapomněla na můj úžasný deštník. A ta cesta zpět byla taky super, na ten kufr jen tak nezapomenu :D A na to, jak jsem fáraly nad tím malým košem, když v uličce byl mega velkej!

    ReplyDelete
  8. ten deštník neměl chybu! když jsem se na vás otočila a z něj trčely tři dráty :DDD
    ráda jsem Tě poznala ♥ piknikování na trávě nebude tak hektický, už ať je venku hezky!

    ReplyDelete
  9. samé krásné blogerky :)

    ReplyDelete
  10. muselo to být vážně ty skvělý, ale já bych se z těch mokrých bot v týhle kose zabila :D

    ReplyDelete
  11. Všem vám to strašně sluší! :)

    ReplyDelete
  12. Děkuji za moc pěknou lichotkuu^^

    ReplyDelete
  13. jé ty jsi milá ♥ i Tobě to moc slušelo i když jsi byla zmoklá a vstávala ve 4 ráno!:D

    ReplyDelete
  14. strašně vám to sluší, určitě jste si to užily ;) a jak píše Teresa, můžu akorát tak utřít slzu :D

    ReplyDelete
  15. Miluju tyhle fotky ze vašeho srazu,všem vám to na nich moc sluší!:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Musely jste si to fakt užít :) Jste krásné všechny :)

    ReplyDelete
  17. kym ste nam nepomrzli tak je dobre :-D ;-)

    ReplyDelete
  18. Ja som už všetky tie fotky videla ale baví ma si ich znova a znova prezerať ... joj tak ma mrzí že som nemohla dojsť tak by som sa rada chcela stretnúť s vami všetkými ...

    ReplyDelete
  19. I přes všechny ty útrapy ti to na fotkách děsně sluší! Ten tvůj úsměv obdivuji už od prvního článku o vašem srazu. <33

    ReplyDelete
  20. ne, ty jsi mi přišla jedna z těch neafektovaných a upřímných)
    já nevím. jak říkám, to, že se mi tam moc nelíbilo, neznamená, že to bylo pro všechny hrozný. jenom jsem nechtěla čtenářkám mazat med kolem pusy, jak mi to přišlo úžasný a jak jsem si to strašně moc užila, když to tak necítím :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama jsi viděla jak bylo těžký vejít se jen do pitomého KFC. Jak jsme mohli měsíc dopředu vědět, že bude sněžit a tím pádem budeme tak omezený? Nemohli. Navíc těch pozvaných bylo mnohem víc. Mělo přijít mnohem víc lidí, i známějších. Nemůžeme za to, že nepřišli.. Třeba já jsem si to užila, přesto že bylo tak hnusně a nevyšlo nám to podle našeho plánu. ;-)

      Delete
  21. Jééé ty fotky už znám skoro nazpaměť jak si je furt někde prohlížím :D. Muselo to být super!

    ReplyDelete
  22. O tomto srazu jsem se postupně dozvěděla až z vašich článků, které ho popisují, muselo to být opravdu super. Ale ten sníh je kazitel všeho, je říjen a ne zima hergot. :D

    ReplyDelete
  23. jojo, to vím, já chodím s Verunkou do třídy :) a našla jsem ji u tebe na fotkách :D já tam měla jet taky, ale na poslední chvíli se to nějak pokazilo... :/

    ReplyDelete
  24. vypadá to na super sraz! :)

    ReplyDelete
  25. Jéé holky :) moc vám to sluší :))
    www.myfashionlife4ever.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. fakt? no nevím :D jojo, třeba příště :) pořád toho lituju že jsem nemohla :/ bylo to tam určitě super!

    ReplyDelete
  27. Děkuju, jsi moc hodná. Ráda jsem Tě poznala, a jak píše Martinka - na trávě to bude mnohem lepší. Nebudeme omezený prostorem :) a vypadám na tý fotce jako příšera! :D

    ReplyDelete
  28. noo boží jednou snad taky zažiju

    ReplyDelete
  29. bezva fotky:) sluší vám to:)

    ReplyDelete
  30. Ach jo, vám to tam všem tak sluší! .)

    ReplyDelete
  31. Ráda jsem tě zase viděla<33 (s těma botama jsme to nevychytaly:X)

    ReplyDelete
  32. Moc vám to všem slušelo ! :))

    ReplyDelete
  33. las fotos mas hermosas

    ReplyDelete
  34. SKVĚLÉ FOTKY :) ..vazne me mrzi, ze jsem nemohla prijet :-/

    ReplyDelete
  35. Krásne blogerky! :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  36. Vidím, že nejsem sama koho toto téma děsí a nechce o něm vůbec nic slyšet ... už aby bylo po tom všem.

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.