Thursday, October 18, 2012

Slighty sunset.

Přemýšlela jsem jestli mám udělat post už včera, protože jsem vyjímečně měla i fotky i čas. Nakonec ho písu až dneska. Poslední dobou mi si vždycky vzpomenu jak jsem bývala lehce ironická a vždycky s nadsázkou. Sice jsem se moc nezměnila, ale naprosto přesně si pamatuju články s ironickým podtextem a docela mě to bavilo. Teď na ně nemám ani pomyšlení a stejně bych vám ráda napsala něco, alespoň za mák vtipného. Jednu další historku mám v hlavě a je spojená i tímto focením. Vydala jsem se opět na stejné místo, kam chodím nejčastěji. Hned po prvních dvou krocích mě čekalo překvapení v podobě hřibů kam se je podíváte, bylo po dešti. Každopádně hřiby nehřiby položila jsem si věci a šla to obhlédnout pod svah. Tam jsem samozřejmě šla v mokré trávě a následovně šlápla na zhnilé jablko. Dokážete si představit jak jsems e tam válela a rovnou před všema co jeli v autě.















sweater-secondhand, jeans-tally weijl, shoes- secondhand (h&m), lipstick-alverde, nail polish-flormar

64 comments:

  1. první a poslední fotka...TOP!
    Moc ti to sluší a ta rtěnka na tobě vypadá skvěle :)

    ReplyDelete
  2. really beautiful! love your sweater :)

    kisses♥

    ReplyDelete
  3. týjo strašně ti to sluší! máš skvělou postavu :))

    ReplyDelete
  4. Super :)
    A nemaš bloglovin? rada by som ta follow a najlepšie mi to príde cez bloglovin

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ale stalo to za to, protoze ty fotky jsou bozi! :)

    ReplyDelete
  6. jsi nádherná a máš skvělou postavu :)

    ReplyDelete
  7. Krásná postava, ale ta rtěnka ta je prostě bomba!! :)

    ReplyDelete
  8. ANO! první fotka je nejlepší!
    Máš krásnou postavu!!

    ReplyDelete
  9. 1.fotka ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. ty vyžehlené vlasy ti hrozně sluší :)

    ReplyDelete
  11. hííí veď prechladneš takto ! :D ale inak pekne :)

    ReplyDelete
  12. bože ta postava!♥

    ReplyDelete
  13. Já nevěděla že máš tak skvělý styl a ještě k tomu skvělou postavu! :)*

    ReplyDelete
  14. Fííha. Ty jsi hubená! Kočko <3

    ReplyDelete
  15. co bych dala za tvůj štíhlý pas! ;) první fotka nejlepší!

    ReplyDelete
  16. máš nadherně dlouhe vlasy!! <3 1. fotka, aaa jsi hubeňoučká!

    ReplyDelete
  17. ta prvni fotka! ♥ jsi krasna :)

    ReplyDelete
  18. kráásko ♥
    ta rtěnka je perfekt

    ReplyDelete
  19. Okamžitě schovej ten holej cemr, vím, o čem mluvím. Každopádně svetr je úúúúžasný a rtěnka ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  20. jablko nejablko, jsi nadherna!!

    ReplyDelete
  21. Ty máš dokonalou postavu!A ta rtěnka ti moc sluší.:)

    ReplyDelete
  22. Jablka jsou klasika, nejednou jsem uklouzla taky, to nesnáším :)

    ReplyDelete
  23. are beautiful
    perlitalizardo.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. vypadáš skvěle! seš dobrá, že se chodíš takhle sama fotit..)

    ReplyDelete
  25. perfektní outfit post!ta rtěnka ti moc sluší :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ta první fotka je skvělá !

    ReplyDelete
  27. dokonalé :))

    ReplyDelete
  28. tie fotky ti vyšli úplne najviac! :)

    ReplyDelete
  29. Niekto tu je dokonalý ! O_o

    ReplyDelete
  30. jseš přenádherná!

    ReplyDelete
  31. prva fotka!!<3 chcem mat tvoju postavu petul!!
    tie topanky,sveter...proste dokonalost ;-)

    ReplyDelete
  32. Nádherné fotky, ohromně ti to sluší ;)

    ReplyDelete
  33. Tohle je skvělý jak fotky tak ty.)

    ReplyDelete
  34. ten svetr je úžasný a ta první fotka mi vzala dech , nejen jsi úžasně hubená ,ale ta fotka má něco v sobě ,nebo mě zaujala nejvíc ;-) .
    Mám otázku , ty se fotíš sama ? :)

    ReplyDelete
  35. Anonymous20:23

    Aaaach bože,to už nejde ani popsat! Petro Červíková! Jsi tak dokonale jediněčně a úžasně skvělá! Já už opravdu nemám slov! První fotka je naprosto ideální a Ty jsi neskutečná! Miluju tvůj blog a vůbec.. miluju Tebe ❤

    ReplyDelete
  36. Ty botky a svetr jsou skvělý:)!

    ReplyDelete
  37. Krásný svetr. :)
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    ReplyDelete
  38. jeee, jaký trošku trapas:D lidi z auta museli čučet, co tam vyvádíš:D jinak ti to na fotkách moc sluší!!
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  39. Ten rúž ty sluší:)))

    ReplyDelete
  40. ty seš boží!!!!

    ReplyDelete
  41. tá prvá fotka je tak dobrá že to snáď ani nedokážem pochopiť ako sa lepšíš a mimochodom tony farieb na všetkých tých fotkách sú tak krásne a príjemne že sa na ne musím stále dívať ...
    Moc ti to pristane a tá prvá fotka je vážne ale vážne mega super ...

    ReplyDelete
  42. nejlepší!!!

    ReplyDelete
  43. Máš nejúžasnější postavu, a skvělé fotky :)

    ReplyDelete
  44. alverde ruz ? coze ? :D vyzera uplne skvele, hodi sa ti strasne :)

    ReplyDelete
  45. Strašně ti to na těhle fotkách sluší!

    ReplyDelete
  46. Máš skvělou postavu!

    ReplyDelete
  47. Nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  48. Strašně moc ti to sluší! Ten svetr je skvělý a o fotkách ani nemluvím. A děkuji moc! Také doufám, ale gympl je gympl, to sama určitě znáš. ;)

    ReplyDelete
  49. máš úžasný bříško, nemám Tě ráda! budiž mi útěchou, že jsi sjela po jablku! :DD

    ReplyDelete
  50. jsi vážně nádherná ! :) a rtěnky ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  51. moc ti to sluší, strašně se mi líbí ty boty! :) že tobě se vždycky stane něco vtipnýho :D :D

    ReplyDelete
  52. Kránej model :OO ♥

    ReplyDelete
  53. Nádherná jsi!<3

    ReplyDelete
  54. Anonymous19:57

    Máš ty nejkrásnější boty!! :) Mám podobný a nemůžu si je vynachválit! :) Jinak fotky nádherný, jako vždy, konkrétně ta první:)

    ReplyDelete
  55. Ty jsi tak úžasně krásně dokonalá.. ♥

    ReplyDelete
  56. ÚŽASNÁ! :-),moc ti to sluší!!!!

    ReplyDelete
  57. :D opravdu se stane, aspoň máš takový pidi zážitek. :D
    Mé oko zří krásnou změnu fotek, moc se mi to líbí, ty barvy okolo tebe a vlastně i ty jsi na nich moc krásná.

    ReplyDelete
  58. Ty jo!! chtěla bych vypadat jako ty!!! ♥

    ReplyDelete
  59. jéééé, jseš úžasná <3

    ReplyDelete
  60. ty jsi dokonalá, Petko!:)

    ReplyDelete
  61. první fotka - naprosto okouzlující ^^

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.